Έρχεται το Volkswagen Golf VIII R Variant

Έρχεται το Volkswagen Golf VIII R Variant

Η κορυφάια έκδοση του πιο πρακτικού Volkswagen Golf με απόδοση 320 PS και τετρακίνηση.

H Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει την Variant εκδοχή του Golf VIII R η οποία αναμένεται να είναι και το ταχύτερο στέισον βάγκον μοντέλο στην κατηγορία των μικρομεσαίων μαζί με το συγγενικό CUPRA Leon Sportstourer.

Καμουφλαρισμένα πρωτότυπα έχουν ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές, όμως εσείς μπορείτε πρώτοι να δείτε πώς θα μοιάζει το νέο Golf VIII R Variant χάρη στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που φτιάξαμε αποκλειστικά για τους αναγνώστες του Drive.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Volkswagen Golf VIII Variant και Alltrack

Αισθητικά, το Golf R Variant θα αποκτήσει επιθετικό bodykit που θα περιλαμβάνει προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, προεκτάσεις των μαρσπιέ, καθρέφτες σε ασημί απόχρωση, μεγαλύτερο διαχύτη, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (προαιρετικά από την Akrapovic) και μεγαλύτερη αεροτομή. Οι τροχοί 19" θα κρύβουν πίσω τους μεγαλύτερα φρένα με μπλε δαγκάνες που θα φέρουν το έμβλημα R.

VW Golf R

Στο εσωτερικό το οποίο θα προέρχεται αυτούσιο από το Golf R, θα έχουμε οθόνη αφής 10", ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3", ambient φωτισμό, σπορ καθίσματα με επενδύσεις από Nappa leather, μπλε πινελιές, εμβλήματα R, λεπτομέρειες με look ανθρακονημάτων και πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι. Φυσικά θα υπάρχει και ο τεράστιος χώρος αποσκευών 611 λίτρων που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει και τα 1.642 λίτρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: VW Golf VIII R

Όπως και η χάτσμπακ εκδοχή, έτσι και το στέισον βάγκον με το έμβλημα R θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 TSI (EA888 evo4) με απόδοση 320 PS και 420 Nm (+10 PS και +20 Nm σε σχέση με το CUPRA Leon Sportstourer). Η κίνηση θα μεταδίδεται φυσικά και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4Motion με προηγμένο torque vectoring και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται ελαφρώς χειρότερη από του χάτσμπακ που χρειάζεται μόλις 4,7" ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

To VW Golf VIII R Variant αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ η εμπορική του πρεμιέρα θα γίνει μέσα στο 2021.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube