Mercedes-Benz E-Class
node/37941

Έρχεται η ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class

Ένα εκτενές facelift για το πιο εμπορικό μοντέλο στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε τα βασικά χαρακτηριστικά της ανανεωμένης E-Class, η οποία θα δεχθεί ένα εκτενές facelift τέσσερα χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο της στην αγορά.

Σχεδιαστικά, όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, οι αλλαγές δεν θα περιοριστούν στις εισαγωγές αέρα των προφυλακτήρων, καθώς ανασχεδιασμένα είναι επίσης τα φανάρια και η γρίλια. Στην ανασχεδιασμένη ουρά, τα φώτα είναι πιο μακρόστενα και θυμίζουν αυτά της προηγούμενης γενιάς E-Class facelifted.

Mercedes-Benz E-Class

Οι δύο οθόνες 10,25" στο ταμπλό, θα ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενσωματώνοντας το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX που θα περιλαμβάνει αναγνώριση φωνητικών εντολών, χειρονομιών και επαυξημένη πραγματικότητα, ενώ ανασχεδιασμένο θα είναι και το τιμόνι με νέα πλήκτρα αφής.

Η νέα γενιά του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Intelligent Drive θα περιλαμβάνει:

  • Active Distance Assist Distronic που θα προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με την κάθε διαδρομή παίρνοντας δεδομένα από τη ζωντανή ενημέρωση για την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
  • Active Traffic Jam Assist που αναλαμβάνει τη διατήρηση λωρίδας και σωστής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα σε ταχύτητες έως 37 km/h σε περίπτωση κίνησης στον αυτοκινητόδρομο.
  • Active Steering Assist που βοηθά σε ελιγμό αλλαγής λωρίδας σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης.
  • Active Brake Assist με cross-traffic function που φρενάρει το όχημα αποτρέποντας τις συγκρούσεις κατά τη διάρκεια αλλαγής λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο.
  • Active Blind Spot Assist με exit warning που ελέγχει τις νεκρές γωνίες προστατεύοντας από συγκρούσεις με ποδηλάτες και άλλους χρήστες του δρόμου -διαθέσιμο και όταν το όχημα είναι παρκαρισμένο για ασφαλέστερο άνοιγμα των θυρών.
  • Parking Package με κάμερα 360°  και νέες λειτουργίες που προστατεύουν από πιθανά εμπόδια.
Mercedes-Benz E-Class MY2020 interior leak
Εικόνες από το ταμπλό μιας Mercedes-Benz που φαίνεται να είναι η ανανεωμένη έκδοση κουπέ της E-Class εμφανίστηκαν στο web. Το αξιοσημείωτο είναι το τιμόνι με τον εντελώς νέο σχεδιασμό με διπλές ακτίνες.


Το σύστημα Energizing Comfort Control θα δίνει ειδικές προτάσεις για κάθε επιβάτη, με ειδικά προγράμματα που θα προσφέρουν ευεξία σε ταξίδια μεγάλης διάρκειας. Επιπλέον, το σύστημα κλιματισμού θα ελέγχει την ποιότητα του αέρα.

Το σύστημα Urban Guard θα εξασφαλίζει προστασία του οχήματος όταν αυτό είναι παρκαρισμένο και θα περιλαμβάνει προειδοποίηση πρόσκρουσης, ρυμούλκησης, αντικλεπτικό σύστημα, εντοπισμό της θέσης του οχήματος σε περίπτωση κλοπής και δυνατότητα απενεργοποίησης του κλειδιού μέσω smartphone από τον ιδιοκτήτη σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής.

Mercedes-Benz E-Class

Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας M 254 με χωρητικότητα 2,0 λίτρων θα αποδίδει 168 ίππους και ο 6κύλινδρος M 256 θα αποδίδει 362 ίππους, ενώ και τα δύο μοτέρ θα έχουν την αρωγή 20 επιπλέον ίππων από το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (EQ Boost/ISG). Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, η γκάμα της E-Class θα περιλαμβάνει επτά επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις.

Οι συνολικές πωλήσεις των E-Class από το 1946 μέχρι σήμερα ξεπερνούν τα 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ένας αριθμός που την κατατάσσει ως την πιο εμπορική σειρά της Mercedes-Benz. Ενδεικτικό είναι πως η τελευταία γενιά έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες από το 2016 μέχρι σήμερα σε μπερλίνα και στέισον.

Οι ανανεωμένες E-Class Sedan και E-Class Wagon θα κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι του 2020 στην Ευρώπη, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο για την αγορά της Κίνας και οι ανανεωμένες E-Class Coupé και E-Class Cabriolet.

node/40006

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Το πρώτο βίντεο με τον πραγματικό ήχο της εξακύλινδρης BMW M4 Coupé.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ήδη κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το πρώτο βίντεο με τον ήχο εκκίνησης του εξακύλινδρου μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Να θυμίσουμε πως η M4 Coupé (G82) στην ισχυρότερη έκδοση Competition φορά εξακύλινδρο σε σειρά twin-tubro κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, που αποδίδει 510 PS στις 6.250 rpm και 650 Nm στις 2.750-5.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι) αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων και σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης Active M Differential.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9", τα 0-200 km/h έρχονται σε 12,5" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h ενώ με το προαιρετικό M Driver's Package ο κόφτης ανεβαίνει στα 290 km/h.

Σας αφήνουμε λοιπόν να απολαύσετε τον ήχο που βγαίνει από τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης της M4 Competition κατά την εκκίνηση και το μαρσάρισμα.

TAGS
node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]