Έρχεται 4θυρο σπορ σεντάν από την ΚΙΑ

Έρχεται 4θυρο σπορ σεντάν από την ΚΙΑ

Η KIA θα διαθέσει στην αγορά ένα σπορ 4θυρο κουπέ που θα βασίζεται στο εντυπωσιακό πρωτότυπο GT που είχαμε δει στο σαλόνι της Φρανκφούρτης του 2011.

Η παραγωγή ενός τέτοιου μοντέλου είχε αφεθεί απροσδιόριστα κάπου μέσα στο 2016, αλλά προσφάτως πήρε επίσημη διάσταση, καθώς ανώτατο στέλεχος της KIA ανακοίνωσε ότι το μοντέλο θα ανακοινωθεί αρμοδίως σύντομα.

Κάτι που μας αφήνει να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι η διάθεση του αυτοκινήτου στις αγορές θα γίνει το πολύ μέσα στον επόμενο χρόνο, το 2016.

Η επιβεβαίωση έρχεται από τον Orth Hedrick, επικεφαλής του προγραμματισμού προϊόντος της αμερικανικής KIA, που μίλησε προσφάτως στο αυστραλέζικο Drive. Δυστυχώς, ο Hedrick επίσης ανέφερε ότι ένα μοντέλο παραγωγής ενός νέου σπορ μοντέλου της KIA που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Stinger GT4 του 2014 φαίνεται μάλλον απίθανο, αντίθετα με ό,τι λεγόταν, χωρίς όμως να το αποκλείσει και εντελώς.



«Η αγορά για ένα κουπέ δεν είναι τόσο ακμάζουσα έτσι ώστε να αποδώσει σε βάθος χρόνου την απόδοση μιας τέτοιας επένδυσης», είπε ο Hedrick για την περίπτωση του Stinger GT4.  «Δεν τα πηγαίνουν καλά στην αγορά των ΗΠΑ. Πηγαίνουν καλά για τους πρώτους 18 μήνες και στη συνέχεια χωλαίνουν». Το ίδιο σκηνικό αντιμετώπισε και η Toyota με το δίδυμο GT 86/Scion FR-S και αυτό εξηγεί γιατί ο Ιάπωνας κατασκευαστής εξαναγκάσθηκε να επενδύσει σε νέες εκδόσεις, όπως σε ένα τάργκα και σε ένα μοντέλο υπέρ-υψηλών επιδόσεων.

Αυτή όμως δεν είναι η περίπτωση του μοντέλου παραγωγής ενός αυτοκινήτου που θα βασίζεται στο GT, λέει ο Hedrick. Καθώς πρόκειται στην ουσία για ένα σεντάν, εξηγεί, διαθέτει «βαθύτερη γοητεία» έναντι ενός κουπέ. Και αυτό διότι τη σήμερον ημέρα μπορεί να πάρεις εξίσου μεγάλη «οδηγική απόλαυση» με ένα σπορ σεντάν με αυτή ενός κουπέ.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το νέο σπορ σεντάν, αλλά πιθανολογείται ότι η το αυτοκίνητο θα είναι πισωκίνητο (και έξτρα τετρακίνητο) και ότι θα βασίζεται στη πλατφόρμα του νέου Hyundai Genesis. Για να διαφοροποιείται δε από το μοντέλο της Hyundai, το σεντάν της ΚΙΑ θα διατίθεται αποκλειστικά με μοτέρ V6 και φυσικά με σιλουέτα αλά κουπέ. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο του GT του 2011 χρησιμοποιούσε κάτω από καπό έναν 3,3λιτρο V6 με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 395 PS και μέγιστη ροπή 54,5 kgm.

[Πηγή Drive]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube