Το επόμενο VW Golf θα είναι φθηνότερο αλλά ηλεκτρικό

Το επόμενο VW Golf θα είναι φθηνότερο αλλά ηλεκτρικό

To VW Golf θα επιστρέψει στη λαϊκή του βάση, με την επόμενη γενιά του να είναι φθηνότερη από την σημερινή, αλλά αμιγώς ηλεκτρική!

vw golf

Μετά από 14 χρόνια στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων, το VW Golf όχι απλά εκθρονίστηκε από το Peugeot 208 το 2022, αλλά βρέθηκε να παλεύει για να παραμείνει στην πρώτη πεντάδα του πίνακα με τις πωλήσεις νέων ΙΧ στην Ευρώπη. Μάλιστα, απώλεσε την πρώτη θέση και ενδοεταιρικά, αφού έμεινε πίσω από το VW T-Roc που κατέλαβε την τρίτη θέση στις συνολικές ευρωπαϊκές πωλήσεις.

Η καμπάνα ήχησε στα κεντρικά της VW και τους τελευταίους μήνες φαίνεται ότι στο Wolfsburg επανεξετάζουν για άλλη μια φορά το μέλλον του άλλοτε δημοφιλέστερου μοντέλου τους. Και δεν αναφερόμαστε στο ελαφρύ facelift που θα δεχθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς ή αν η επόμενη γενιά του θα είναι ηλεκτρική. Αυτό είναι δεδομένο και αποφασισμένο, ειδικά μετά και την πρόσφατη απόφαση της ΕΕ που θα απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού Autocar, το μέλλον του Golf θα συνδεθεί με αυτό του ID. Life. Του πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η VW στην έκθεση του Μονάχου το 2021 και το οποίο θα έμπαινε στην παραγωγή το 2025 ως το μικρότερο και πολύ πιο προσιτό αδερφάκι του Volkswagen ID.3. Με τιμή αγοράς κοντά στα €20.000.

vw-id-life

Πριν από λίγους μήνες, το σχέδιο του ID. Life απορρίφθηκε -μαζί και ο δημιουργός του- και η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο του μοντέλου. Το πρωτότυπο αυτό θα το δούμε πολύ σύντομα, αλλά αυτό που θα μας δείξει η VW δεν θα είναι ο προπομπός του ID.2. Μέσω του νέου πρωτότυπου ίσως δούμε την επόμενη γενιά του Golf καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι φωνές εντός της VW που θέλουν το νέο και πιο προσιτό ηλεκτρικό της φίρμας να πάρει στις πλάτες του το βαρύ όνομα «Golf», πληθαίνουν.

Το λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού στην αγορά παραμένει προγραμματισμένο για το 2025, όπως και το πλάνο της προσιτής τιμής του. Θα είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα πατά στην πλατφόρμα MEB-Plus που είναι σχεδιασμένη για προσθιοκίνητες εφαρμογές κυρίως, αλλά θα μπορεί να υποστηρίξει και τετρακίνητες εκτελέσεις με ηλεκτρικό μοτέρ και στον πίσω άξονα. 

Όσον αφορά τις διαστάσεις, με μήκος γύρω στα 4.250 mm το νέο ηλεκτρικό θα κάθεται ανάμεσα στο σημερινό συμβατικό Golf και το Polo από άποψη μεγέθους, προσφέροντας χώρους εφάμιλλους με του σημερινού Golf. Το βάρος του από την άλλη θα κυμαίνεται στα 1.600 με 1.700 kg, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα μπορεί να δοθεί συνέχεια και στην GTI έκδοση του Golf. Πως θα γίνει αυτό; Με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συναντάμε στις σημερινές GTX εκδόσεις των ID μοντέλων.

Εάν πληροφορίες επιβεβαιωθούν, αυτό σημαίνει ότι η σημερινή 8η γενιά του VW Golf θα συνυπάρχει για λίγα χρόνια στην αγορά με την διάδοχη ηλεκτρική. Ίδωμεν…

Πηγή: Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube