node/42578

Επίσημο: Το Νέο Nissan Z με 3.0 V6 κινητήρα και 405 PS!

Μετά από αρκετά χρόνια αναμονής η Nissan αποκάλυψε και επίσημα το νέο της Ζ, ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με συμβατικό τρίλιτρο V6 κινητήρα, πίσω κίνηση και εμφάνιση πανομοιότυπη με αυτή του πρωτότυπου Z Proto που γνωρίσαμε πέρυσι.

Η αλήθεια είναι πως πάνε πάνω από 10 χρόνια από την έλευση του τελευταίου μοντέλου της σειράς, του 370Ζ. όπως φαίνεται όμως, η Nissan έκανε αυτή την αναμονή να αξίζει, κρίνοντας από τα πρώτα στοιχεία που δημοσιοποίησε, παράλληλα με την αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής. Το νέο Ζ δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά από το πρωτότυπο που είχαμε γνωρίσει πέρυσι, διατηρώντας ένα ρετρό χαρακτήρα, με καθαρές γραμμές. Ενδεικτικά είναι τα οβάλ φωτιστικά σώματα μπροστά, το μακρύ καπό, η τετραγωνισμένη μάσκα, καθώς και τα μυώδη πίσω φτερά.

Στο εσωτερικό του ξεχωρίζει ο οδηγοκεντρικός σχεδιασμός. Τα μπάκετ καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα, το τιμόνι είναι τριών ακτίνων, ενώ στη βάση της κεντρικής κονσόλας ξεπροβάλλει ένας μηχανικός επιλογέας έξι σχέσεων. Το αυτοκίνητο προσφέρεται στη βασική του έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και αγωνιστικού τύπου συμπλέκτη EXEDY. Υπάρχει όμως και η εναλλακτική ενός αυτόματου, 9 σχέσεων. 

Κατά τα άλλα, διακρίνεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3”, infotainment με ηχοσύστημα της Bose και οθόνη διαγωνίου 8 ή 9 ιντσών (ανάλογα την έκδοση), καθώς επίσης τα χαρακτηριστικά, αναλογικά όργανα για την πίεση του τούρμπο και την τάση του ηλεκτρικού κυκλώματος, στο πάνω μέρος του ταμπλό. 

z

Αναφορικά με τον κινητήρα, κάτω από το καπό συναντάμε ένα εξακύλινδρο σύνολο τριών λίτρων, με διπλό τούρμπο, απόδοσης 405 PS και ροπής 475 Nm. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τιμές επιτάχυνσης, αρκείται όμως να αναφέρει πως το καινούριο της Ζ είναι τουλάχιστον 15% πιο γρήγορο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Στην έκδοση Performance υπολογίστε επιπλέον σύστημα Launch Control και rev-matching, καθώς επίσης ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. 

Όλα αυτά, δυστυχώς, αφορούν την Αμερικάνικη αγορά, καθώς η Nissan δεν έχει εκδηλώσει ακόμα την πρόθεση να το φέρει στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις του στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2022.