node/35525

Επίσημο: Νέο Audi A6 allroad quattro

Η τέταρτη γενιά του A6 allroad με ενεργή αερανάρτηση, τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Η Audi παρουσίασε την τέταρτη γενιά του A6 allroad quattro, 20 χρόνια μετά από την πρεμιέρα της πρώτης γενιάς, με στάνταρ τετρακίνηση, ενεργή αερανάρτηση, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και κινητήρα V6 TDI. Σε αντίθεση με το 1999 που το A6 allroad ουσιαστικά έπαιζε μόνο του στην κατηγορία των premium station wagon με εκτός δρόμου δυνατότητες, η σημερινή γενιά έχει να αντιμετωπίσει τα αντίστοιχου μεγέθους και χαρακτήρα Volvo V90 cross country και Mercedes E-Class All-Terrain.

Audi A6 allroad quattro

Το νέο A6 allroad quattro βασίζεται στο A6 Avant, με αρκετές επεμβάσεις που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του και επιτρέπουν πιο άνετη κίνηση εντός και εκτός δρόμου. Εξωτερικά, η έκδοση allroad ξεχωρίζει από τα επιπλέον προστατευτικά σε φτερά, μαρσπιέ και προφυλακτήρες (βαμμένα σε scandium gray, gloss black ή στο χρώμα του αμαξώματος), τις ποδιές με look αλουμινίου, τα κάθετα αλουμινένια στοιχεία στη γρίλια Singleframe, τις μπάρες οροφής, το προστατευτικό κάλυμμα στο πάτωμα του αυτοκινήτου και τα εμβλήματα allroad. Οι ζάντες ξεκινούν από 18" με ελαστικά 225/55 και φτάνουν μέχρι και 21" με σχέδια της Audi Sport.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέο Audi A6 Avant με εντυπωσιακό στιλ [video]

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις από ύφασμα και δέρμα σε αποχρώσεις black, pearl beige και okapi brown (προαιρετικά με μπεζ ή καφέ δέρμα Valcona) και λεπτομέρειες από ξύλο ή αλουμίνιο. Προαιρετικά διατίθενται και σπορ καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και Alcantara σε petrol gray ή μαύρο χρώμα. Κατά τα άλλα, η εικόνα είναι γνώριμη από τα υπόλοιπα A6 και A7, με οθόνη αφής 10,1" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, μια δεύτερη οθόνη 8,6" από κάτω της για τον κλιματισμό, προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3" και προαιρετικό ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 19 ηχεία και subwoofer.

Το μήκος του μοντέλου είναι 4,95m, το πλάτος 1,90m και το ύψος 1,5m, με μεταξόνιο 2,93m. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 565 λίτρα σε κανονική διάταξη και φτάνει μέχρι τα 1.680 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων. Τέλος, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 2,5 τόννους.

Audi A6 allroad quattro

 

Το A6 allroad quattro διατίθεται με τον 3.0 TDI σε τρεις εκδόσεις ισχύος, που συνδυάζονται με το ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV της Audi (40 volt) το αυτόματο κιβώτιο tiptronic 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης quattro με λειτουργία torque vectoring:

  • 45 TDI με απόδοση 231 PS και 500 Nm ροπής (0-100km/h σε 6,7", κατανάλωση 5,9-5,8 λίτρα/100km)
  • 50 TDI με απόδοση 286 PS και 620 Nm ροπής (0-100km/h σε 5,9", κατανάλωση 5,9-5,8 λίτρα/100km)
  • 55 TDI με απόδοση 349 PS και 700 Nm ροπής (0-100km/h σε 5,2", κατανάλωση 6,6-6,4 λίτρα/100km)

Σύμφωνα με την Audi, η στάνταρ ενεργή αερανάρτηση συνδυάζει σπορ χαρακτήρα με υψηλή άνεση και βελτιωμένη συμπεριφορά εκτός δρόμου. Η απόσταση από το έδαφος που είναι 139mm στις λειτουργίες auto και comfort όμως έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνεται ανάλογα με τις συνθήκες. Όταν ο οδηγός θέλει να κινηθεί εκτός δρόμου, το όχημα ανυψώνεται κατά 30mm (169mm) σε ταχύτητες έως 80km/h, ή κατά 45mm (184mm) σε ταχύτητες έως 35km/h. Αντίστοιχα, όταν η ταχύτητα ξεπερνά τα 120 km/h στον αυτοκινητόδρομο, η ανάρτηση χαμηλώνει αυτόματα κατά 15mm (124mm) σε σύγκριση με την κανονική της θέση.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα hill descent control που υποβοηθά την κάθοδο με χρήση των φρένων σε ταχύτητες 2-30km/h, αλλά και το tilt angle assist που παρουσιάζει στην οθόνη την κλίση του αμαξώματος και προειδοποιεί όταν υπάρξει κίνδυνος ανατροπής. Προαιρετικά διατίθενται σπορ διαφορικό και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

 

Audi A6 allroad quattro

Για να γιορτάσει τα 20 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου allroad, η Audi παρουσίασε και την ειδική έκδοση "20 years allroad", με επιπλέον εξοπλισμό (σπορ καθίσματα με επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και φωτιζόμενα πατήματα των μαρσπιέ) και αισθητικές προσθήκες (ζάντες 19"-21", διαχύτη, μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, καθρέπτες, μπάρες οροφής και πλαίσιο παραθύρων.

Το νέο A6 allroad quattro θα κάνει πρεμιέρα σε αγορές της Ευρώπης μέσα στο μήνα που διανύουμε, με τιμές που θα ξεκινούν από τα 61.500 ευρώ στη Γερμανία.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.