Επίσημο: Mercedes-AMG GT R Roadster

Επίσημο: Mercedes-AMG GT R Roadster

Αρκετά χρόνια ύστερα από την κουπέ, να και η Roadster. Η Mercedes-AMG παρουσιάζει την ανοιχτή έκδοση της πιο ριζοσπαστικής GT: Την AMG GT R Roadster. Με V8 4.0 biturbo, 585 άλογα και μαλακή οροφή.

Οι πελάτες της AMG GT R που περίμεναν το ανοιχτό αυτοκίνητο χρειάστηκε να επιδείξουν ιώβειο υπομονή. Δύο χρόνια ύστερα από το λανσάρισμα της κουπέ, η Mercedes-AMG τελικά αποφάσισε να αποκαλύψει την έκδοση Roadster. H AMG GT R Roadster είναι παρούσα στη Γενεύη και οι πελάτες θα πρέπει να βιαστούν: Θα φτιαχτούν μόνο 750 κομμάτια.

Η συνταγή είναι η ίδια: Μια ελαφρύτερη AMG GT, πιο ισχυρή και πιο αποδοτική. Το πρότζεκτ ξεκινά από εμπρός, με ενεργό αεροδυναμικό σύστημα ηλεκτρικά ελεγχόμενων πτερυγίων για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα στο μηχανοστάσιο. Ένα άλλο ανθρακονημάτινο κομμάτι, στο πάτωμα, μπορεί να χαμηλώσει, πάντα ανάλογα με την ταχύτητα. Ο στόχος είναι η βελτίωση της αεροδυναμικής.

Η AMG GT R Roadster υιοθετεί τα εμπρός ανθρακονημάτινα φτερά και τα πίσω από αλουμίνιο της κουπέ. Υπάρχουν φυσικά και όλες οι άλλες τεχνολογίες της Mercedes-Benz, όπως το Airscarf (θέρμανση αυχένα), αλλά και τα εγνωσμένης ποσότητας μοτέρ  και σασμάν (transaxle/κιβώτιο πίσω), που είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενα για μείωση των κραδασμών.

Κάτω από το μακρύ καπό λοιπόν εξακολουθεί να βρίσκεται ο διτούρμπινος 4λιτρος κινητήρας V8 με 585 άλογα και 71,4 kgm, διαθέσιμα σε μια περιοχή από τις 2.000 έως 5.000 rpm. Έτσι το γερμανικό ρόουντστερ χρειάζεται 3,6” για το σπριντ των 0-100 km/h, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανακοινώνεται στα 317 km/h.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα μοντέλα της AMG, υπάρχουν διαθέσιμες πολλές οδηγικές μέσω του συστήματος AMG Dynamics, σε συνδυασμό με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube