Επίσημο: Φρεσκαρισμένη Porsche Macan S

Η έκδοση S επιστρέφει στην γκάμα του κόμπακτ SUV της Porsche, εξοπλισμένη με 3λιτρο κινητήρα τούρμπο V6 και κάμποσα άλογα παραπάνω.

Η ανανεωμένη Macan έκανε το ντεμπούτο της αυτό το καλοκαίρι με έναν μόνο κινητήρα, το βασικό της γκάμας: Δίλιτρος, 4κύλινδρος με 245 άλογα. Αλλά το κόμπακτ SUV της Porsche αρχίζει να δυναμώνει την εκπροσώπησή του, με την επιστροφή της έκδοσης S, με ένα μοτέρ V6 3.0 με το τούρμπο τοποθετημένο ανάμεσα στο V των κυλίνδρων, για πιο άμεση απόκριση και ζωντανή επιτάχυνση. Επίσης, το μοτέρ φοράει πλέον φίλτρο σωματιδίων για να συμμορφωθεί με τα τελευταία πρότυπα.

porsche macan s

Σε σύγκριση με την προηγούμενη Macan S, η ισχύς ανεβαίνει ελαφρώς, στα 354 άλογα, που είναι 14 PS περισσότεροι. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται κι αυτή κατά δύο χιλιογραμμόμετρα. Νούμερα τα οποία βελτιώνουν ελαφρά τις επιδόσεις, με κέρδη του ενός δέκατου στα 0-100 km/h ή στα 5,1” όταν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το πακέτο Sport Chrono. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 254 km/h.

Porsche Macan S

Αλλά και ορισμένα στοιχεία του πλαισίου έχουν αλλάξει για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά. Για παράδειγμα, στον εμπρός άξονα, τα άκρα δεν είναι πλέον από χάλυβα αλλά αλουμινένια, αλλαγή που ενισχύει την ακαμψία και μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες. Νέα είναι και η ρύθμιση των αντιστρεπτικών. Τα αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ μέσω PASM παραμένουν προαιρετικός εξοπλισμός, όπως επίσης και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus. Τα εμπρός φρένα μεγάλωσαν κατά 10 mm, στα 360 mm, και το πεντάλ έγινε ελαφρύτερο, ενώ ενεργοποιεί τον κύριο κύλινδρο μέσω μια πιο κοντής ντίζας προκειμένου να κερδίσει απόκριση και ακρίβεια δοσολογίας.

Porsche Macan S

Όσον αφορά το look, η Macan S υιοθετεί τις εξελίξεις από το βασικό μοντέλο, που συμπεριλαμβάνει την πρωτοεμφανιζόμενη φωτεινή φάσα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Η έκδοση S, πίσω ξεχωρίζει από τη βασική, εκτός από τα διακριτικά και από την 4μπουκη εξάτμιση.  Στην καμπίνα βρίσκουμε τη νέα οθόνη αφής 10,9 ιντσών, τοποθετημένη πάνω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το τιμόνι «Sport GT» είναι προαιρετικό και ενσωματώνει το κουμπί «Sport Response» ως μέρος του πακέτου Sport Chrono: Πατώντας το, παίρνεις το μάξιμουμ που μπορεί να σου δώσει το μοτέρ για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Στη λίστα των έξτρα να σημειώσουμε ακόμη το θερμαινόμενο παρμπρίζ και το βοήθημα αυτόνομης οδήγησης σε πυκνή κυκλοφορία.

Η Macan S είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία, με την τιμή της στην Ευρώπη να είναι γύρω από τις €66.500, ενώ για την Ελλάδα περιμένουμε να ανακοινωθεί από την αντιπροσωπεία σύντομα.