node/33367

Επίσημο: Φρεσκαρισμένη Porsche Macan S

Η έκδοση S επιστρέφει στην γκάμα του κόμπακτ SUV της Porsche, εξοπλισμένη με 3λιτρο κινητήρα τούρμπο V6 και κάμποσα άλογα παραπάνω.

Η ανανεωμένη Macan έκανε το ντεμπούτο της αυτό το καλοκαίρι με έναν μόνο κινητήρα, το βασικό της γκάμας: Δίλιτρος, 4κύλινδρος με 245 άλογα. Αλλά το κόμπακτ SUV της Porsche αρχίζει να δυναμώνει την εκπροσώπησή του, με την επιστροφή της έκδοσης S, με ένα μοτέρ V6 3.0 με το τούρμπο τοποθετημένο ανάμεσα στο V των κυλίνδρων, για πιο άμεση απόκριση και ζωντανή επιτάχυνση. Επίσης, το μοτέρ φοράει πλέον φίλτρο σωματιδίων για να συμμορφωθεί με τα τελευταία πρότυπα.

porsche macan s

Σε σύγκριση με την προηγούμενη Macan S, η ισχύς ανεβαίνει ελαφρώς, στα 354 άλογα, που είναι 14 PS περισσότεροι. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται κι αυτή κατά δύο χιλιογραμμόμετρα. Νούμερα τα οποία βελτιώνουν ελαφρά τις επιδόσεις, με κέρδη του ενός δέκατου στα 0-100 km/h ή στα 5,1” όταν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το πακέτο Sport Chrono. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 254 km/h.

Porsche Macan S

Αλλά και ορισμένα στοιχεία του πλαισίου έχουν αλλάξει για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά. Για παράδειγμα, στον εμπρός άξονα, τα άκρα δεν είναι πλέον από χάλυβα αλλά αλουμινένια, αλλαγή που ενισχύει την ακαμψία και μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες. Νέα είναι και η ρύθμιση των αντιστρεπτικών. Τα αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ μέσω PASM παραμένουν προαιρετικός εξοπλισμός, όπως επίσης και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus. Τα εμπρός φρένα μεγάλωσαν κατά 10 mm, στα 360 mm, και το πεντάλ έγινε ελαφρύτερο, ενώ ενεργοποιεί τον κύριο κύλινδρο μέσω μια πιο κοντής ντίζας προκειμένου να κερδίσει απόκριση και ακρίβεια δοσολογίας.

Porsche Macan S

Όσον αφορά το look, η Macan S υιοθετεί τις εξελίξεις από το βασικό μοντέλο, που συμπεριλαμβάνει την πρωτοεμφανιζόμενη φωτεινή φάσα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Η έκδοση S, πίσω ξεχωρίζει από τη βασική, εκτός από τα διακριτικά και από την 4μπουκη εξάτμιση.  Στην καμπίνα βρίσκουμε τη νέα οθόνη αφής 10,9 ιντσών, τοποθετημένη πάνω από τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το τιμόνι «Sport GT» είναι προαιρετικό και ενσωματώνει το κουμπί «Sport Response» ως μέρος του πακέτου Sport Chrono: Πατώντας το, παίρνεις το μάξιμουμ που μπορεί να σου δώσει το μοτέρ για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Στη λίστα των έξτρα να σημειώσουμε ακόμη το θερμαινόμενο παρμπρίζ και το βοήθημα αυτόνομης οδήγησης σε πυκνή κυκλοφορία.

Η Macan S είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία, με την τιμή της στην Ευρώπη να είναι γύρω από τις €66.500, ενώ για την Ελλάδα περιμένουμε να ανακοινωθεί από την αντιπροσωπεία σύντομα.

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]