Audi e-tron S Sportback
node/38225

Επίσημο: Audi e-tron S και e-tron S Sportback

Οι εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών SUV της Audi με έως και 503 PS από τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Η Audi παρουσίασε τα e-tron S και e-tron S Sportback, δηλαδή τις εκδόσεις επιδόσεων των ηλεκτρικών SUV της με περισσότερη ισχύ και πιο επιθετικό στήσιμο.

Το σύστημα κίνησης αποτελείται από τρια ηλεκτρικά μοτέρ - ένα μπροστά (έως 150 kW) και δύο στον πίσω άξονα (έως 264 kW) -τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 503 PS (370 kW) και 973 Nm σε λειτουργία Boost για έως και 8 δευτερόλεπτα - ή 435 PS (320 kW) και 808 Nm σε κανονική λειτουργία. Σύμφωνα με την Audi, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" (έναντι 5,7" του βασικού e-tron) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h.

Στην καθημερινή οδήγηση λειτουργούν μόνο οι ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, με τον μπροστά να ενεργοποιείται αυτόματα όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς μετατρέποντας το όχημα σε τετρακίνητο. Το ενεργό σύστημα Εlectrical Τorque Vectoring κατανέμει αυτόματα διαφορετικά επίπεδα ροπής σε κάθε τροχό ανάλογα με τη θέση του οχήματος και τo επίπεδo πρόσφυσης, προσφέροντας τα οφέλη ενός σπορ μπλοκέ διαφορικού.

Audi e-tron S Sportback

Η στάνταρ ενεργή αερανάρτηση μεταβάλλει την απόσταση από το έφαρος κατά έως και 76 mm ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγηση από το Audi Drive Select (Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, Individual, Allroad και Offroad). Παράλληλα το ηλεκτρονικό σύστημα ESC έχει τέσσερις ρυθμίσεις (Normal, Sport, Offroad και Off).

Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα πέδησης ενισχύεται από τους ηλεκτροκινητήρες για ακόμα καλύτερη απόδοση και ανάκτηση ενέργειας έως 270 kW, ενώ οι δίσκοι έχουν διάμετρο 400 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες. Όπως και στο βασικό e-tron, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 95 kWh, με 86.5 kWh διαθέσιμα για χρήση.

Audi e-tron S Sportback

Εκτός από την ιδιαίτερη φορεσιά με μαύρα, γκρι και φωσφοριζέ πορτοκαλί γραφικά που προφανώς δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της παρουσίασης, τα μοντέλα ξεχωρίζουν από τα φαρδύτερα φτερά (+2,3 cm) και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες που έχουν μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα εμπρός για την ψύξη των φρένων και ενσωματωμένο διαχύτη πίσω. Η Audi προσφέρει μια επιλογή από ζάντες 20", 21" ή και 22", όπως και τα προαιρετικά φώτα τεχνολογίας Matrix LED.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0.28 cd για το e-tron και 0.26 cd για το πιο αεροδυναμικό e-tron Sportback (και στις δύο περιπτώσεις η τιμή αφορά οχήματα με τους προαιρετικούς ψηφιακούς καθρέφτες).

Audi e-tron S Sportback

Στο εσωτερικό δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές σε σύγκριση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις των e-tron. Εκεί βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, διακοσμητικές προσθήκες από σκουρόχρωμο αλουμίνιο ή ανθρακονήματα, εσωτερικό ambient φωτισμό και διακριτικά «S» στον λεβιέ, στα πατήματα των μαρσπιέ και στο τιμόνι. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα είναι στάνταρ ενώ προαιρετικά διατίθενται και σούπερσπορ δερμάτινα καθίσματα σε γκρι ή κόκκινη απόχρωση με σχέδια σε σχήμα ρόμβου.

Στις χαμηλές ταχύτητες, ένα ηχείο μπροστά από τον εμπρός δεξί τροχό εκπέμπει ήχο που προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες για τη διέλευση του οχήματος.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».