node/35122

Επίσημο: Aston Martin Vantage AMR

Ελαφρύτερη Vantage με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων σε περιορισμένη παραγωγή 200 μονάδων.

Στα πλαίσια της πρεμιέρας του FIA World Endurance Championship Super Season στην πίστα Spa-Francorchamps, η Aston Martin παρουσίασε τη νέα Vantage AMR, μια ειδική έκδοση του μοντέλου η οποία εξοπλίζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 200 μονάδων.

Aston Martin Vantage AMR

Ο twin-turbo V8 4,0 λίτρων αποδίδει 510 PS στις 6.000 rpm και 625 Nm ροπής μεταξύ 2.000-5.000 rpm με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η είδηση εδώ είναι το μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων της Graziano με την πρώτη ταχύτητα τύπου "dog leg" που σε συνδυασμό με το νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προσφέρουν μια ακόμη πιο έντονη οδηγική εμπειρία. Το κιβώτιο εξοπλίζεται με το σύστημα AMSHIFT που ελέγχει τη θέση του συμπλέκτη, του γκαζιού και την επιλεγμένη σχέση, μιμούμενο την τεχνική heel-and-toe των έμπειρων οδηγών, επιτρέποντας παράλληλα ανέβασμα ταχυτήτων με τέρμα γκάζι.

Επιπλέον, η αφαίρεση του αυτόματου κιβωτίου και τα στάνταρ carbon ceramic φρένα είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 95 kg σε σύγκριση με την απλή Vantage. Τέλος, η ενεργή ανάρτηση με τεχνολογία Skyhook προσφέρει τις επιλογές Sport, Sport + και Track.

Όσο για τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-97km/h ολοκληρώνεται σε 3,9" (-0,4" πιο αργά σε σύγκριση με την αυτόματη Vantage) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 314 km/h.

Aston Martin Vantage AMR

Ο Andy Palmer, Πρόεδρος και CEO της Aston Martin Lagonda δήλωσε: «Όταν ήρθα σε αυτή την εταιρεία, οι πελάτες μας ρωτούσαν και εγώ ως μηχανικός κιβωτίων ταχυτήτων και οδηγός αγώνων τους υποσχέθηκα πως πάντα θα υπάρχει η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου στη γκάμα μας. Η Vantage AMR όχι απλά τιμά αυτή την δέσμευσή, αλλά μας κάνει να ξεχωρίζουμε ανάμεσα στους ανταγωνιστές μας με το να προσφέρουμε μια έκδοση με τρία πεντάλ. Σε ένα κόσμο αυτόνομων ρομπο-ταξί, η Aston Martin θα συνεχίσει να εξελίσει την τέχνη και την επιστήμη της γρήγορης οδήγησης. Με την Vantage AMR δημιουργήσαμε ένα μοντέρνο sportscar που επιβραβεύει την προσπάθεια και τη συγκέντρωση του οδηγού, ως ένα αντίδωτο στην οδήγηση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. »

Από τις 200 Vantage AMR που θα κατασκευαστούν, οι 141 θα προσφερθούν σε αποχρώσεις Sabiro Blue, Onyx Black, China Grey ή White Stone. Τα υπόλοιπα 59 μοντέλα θα αποτελούν φόρο τιμής στη νίκη της Aston Martin στο Le Mans του 1959, αποκλειστικά διαθέσιμα σε συνδυασμό αποχρώσεων Stirling Green και Lime, με εσωτερικό από Dark Knight Leather και Alcantara.

Η τιμή της Vantage AMR στη Γερμανία ξεκινά από τα €184.995 (€209.995 για τις Vantage 59) και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Η Aston Martin ανακοίνωσε πως το μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή και στην απλή Vantage από το πρώτο τρίμηνο του 2020.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέα «μικρή» Aston Μartin Vantage [30 φωτ. + video]

node/39396

Škoda Octavia RS: Πρεμιέρα για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου [video]

Εκτός από plug-in hybrid, η τέταρτη γενιά Škoda Octavia RS είναι διαθέσιμη και σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Škoda Octavia RS: Πρεμιέρα για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου [video]

Λίγους μήνες μετά από την πρεμιέρα του υβριδικού Octavia RS iV, η Škoda παρουσίασε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που φέρουν το έμβλημα RS, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Η βενζινοκίνητη έκδοση του Octavia RS φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI με απόδοση 245 PS και 370 Nm (όπως στο VW Golf GTI), ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 6,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h.

Για όποιον προτιμά πετρέλαιο, υπάρχει η έκδοση με τον 2.0 TDI απόδοσης 200 PS και 400 Nm (όπως στο VW Golf GTD) που συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων ενώ είναι η μόνη που διατίθεται προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 243 km/h.

Skoda Octavia RS

Όσο για το Octavia RS iV που γνωρίζαμε ήδη από τον Μάρτιο, αυτό έχει υβριδικό σύστημα κίνησης (ίδιο με του VW Golf GTE) που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.4 TSI με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 245 PS και τα 400 Nm ροπής επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,3" και τελική ταχύτητα 225 km/h. Η μπαταρία 13 kWh χαρίζει στο μοντέλο ηλεκτρική αυτονομία 60 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 30 g/km (μετρήσεις WLTP).

Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με σπορ ανάρτηση (χαμηλωμένη κατά 15 mm στα TSI και TDI), και προαιρετικά με ενεργή ανάρτηση και το σύστημα Dynamic Chassis Control που αλλάζει τις ρυθμίσεις σε μια σειρά από παραμέτρους (ανάρτηση, κιβώτιο, τιμόνι κτλ). Επιπλέον, η έκδοση TSI έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης VAQ στον εμπρός άξονα για καλύτερη πρόσφυση. Όσο για τα φρένα, έχουμε δίσκους 340 mm εμπρός και 310 mm πίσω στο βενζινοκίνητο και το υβριδικό, και ελαφρώς μικρότερους στο πετρελαιοκίνητο.

Skoda Octavia RS Combi

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Škoda Octavia [video]

Αισθητικά, ανεξαρτήτως κινητήρα, το Octavia RS διαθέτει νέο αεροδυναμικό πακέτο. Στη μάσκα βρίσκουμε φώτα full LED Matrix, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και φώτα ομίχλης, σπλίτερ και έμβλημα vRS στη γρίλια. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια διακριτική αεροτομή, επιπλέον εσοχές στον προφυλακτήρα και ένα διαχύτη με μια κόκκινη διακοσμητική λωρίδα που φιλοξενεί δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης.

Όλες οι λεπτομέρειες (γρίλια, εισαγωγές αέρα, καθρέφτες, πλαίσιο παραθύρων, επιγραφή Skoda, αεροτομή, διαχύτης κτλ) είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση χαρίζοντας ένα "σκοτεινό" look στο Octavia. Επιπλέον, στο προφίλ ξεχωρίζουν οι ζάντες 18" (προαιρετικά 19") που κρύβουν πίσω τους κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Skoda Octavia RS

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με μαύρες υφασμάτινες επενδύσεις (προαιρετικά καθίσματα Ergo με δέρμα και Alcantara), ταμπλό με επένδυση από Alcantara, σπορ δερμάτινο τιμόνι με το έμβλημα vRS, paddles αλλαγής σχέσεων και αλουμινένια πεντάλ. Κατά τα άλλα βρίσκουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit 10,25" και τη μεγάλη οθόνη αφής 10" στην κεντρική κονσόλα.

H Škoda δεν ανακοίνωσε τις τιμές για την γκάμα Octavia RS, οι οποίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος.

[Πηγή: Skoda]

node/39393

Dodge Durango SRT Hellcat: Το ισχυρότερο SUV στον κόσμο [video]

Το επταθέσιο SUV της Dodge απέκτησε έκδοση Hellcat με 720 PS!

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Dodge Durango SRT Hellcat: Το ισχυρότερο SUV στον κόσμο [video]

Η Dodge παρουσίασε στις ΗΠΑ την ανανεωμένη γκάμα του Durango μαζί με την έκδοση SRT Hellcat που κερδίζει επάξια τον τίτλο του ισχυρότερου SUV παραγωγής στον κόσμο!

Κάτω από το καπό του Dodge Durango SRT Hellcat βρίσκεται ο supercharged V8 HEMI Hellcat κινητήρας με χωρητικότητα 6,2 λίτρων, που αποδίδει 720 PS και 875 Nm (όπως και στα Charger Hellcat και Challenger Hellcat). Το μοτέρ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite 8HP95 8 σχέσεων το οποίο στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς.

Για να διαχειριστεί καλύτερα όλη αυτή τη δύναμη, το μοντέλο απέκτησε ειδικό στήσιμο της ενεργής ανάρτησης με σφιχτότερα αμορτισέρ, νέα ρύθμιση στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, ισχυρότερα φρένα της Brembo (δίσκοι 400 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκοι 350 mm με ετραπίστονες πίσω), Launch Control και λειτουργίες οδήγησης Street, Sport, Track και Custom.

Σύμφωνα με την Dodge, το επταθέσιο SUV επιταχύνει από τα 0-97 km/h σε 3,5" και έχει τελική ταχύτητα 290 km/h. Παράλληλα, ολοκληρώνει το 1/4 του μιλίου σε 11,5" (!) ενώ έχει δυνατότητα ρυμούλκησης 3.946 kg.

Dodge Durango SRT Hellcat

Εξωτερικά, η ανανεωμένη γκάμα Durango απέκτησε ανασχεδισμένη μάσκα με νέα γρίλια και πιο μοντέρνα γραφικά LED στα φώτα και νέα σχέδια τροχών. Όσο για το SRT Hellcat, ξεχωρίζει από το σπλίτερ, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός (χωρίς φώτα ομίχλης), τις ρίγες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα, τις εισαγωγές αέρα στο καπό, τη μεγαλύτερη αεροτομή, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες 20" που φορούν ελαστικά Pirelli Scorpion Zero 295/45ZR20.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε οθόνη αφής 10,1" με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect 5, νέο πίνακα οργάνων και νέες επενδύσεις στα σπορ καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες.

Το  Dodge Durango SRT Hellcat θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ μόνο για το model year 2021, με τα βιβλία των παραγγελιών να ανοίγουν το φθινόπωρο και τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του έτους.
 

[Πηγή: FCA Group]