node/14029

Επίσημο: Νέο Opel Astra K 2016

Η Opel αποκάλυψε επίσημα και νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν το νέο Astra που αναμένεται να το δούμε στις εκθέσεις το προσεχές φθινόπωρο.

Ύστερα από την πρωινή διαρροή, η Opel αποκάλυψε και επίσημα το νέο Astra K 2016, το οποίο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στην IAA 2015 στη Φρανκφούρτη, τον προσεχή Σεπτέμβριο.  

Για μία ακόμη φορά μπορούμε να επαναλάβουμε ότι το νέο Astra αποτελεί κατά την άποψή μας το πιο όμορφο μικρομεσαίο χάτσμπακ που έχει σχεδιάσει μέχρι σήμερα η Opel.

Και ύστερα από αυτή τη μικρή υποκειμενική παρένθεση, ας επικεντρωθούμε στις προσπάθειες των σχεδιαστών που πίσω από αυτό το όμορφο αποτέλεσμα, έκαναν σημαντική «δίαιτα» στο Astra K. Ένα ελάφρωμα που απέφερε από 120 έως 200 kg, ανάλογα με την έκδοση και χάρη σε μια «ολοκληρωτικά νέα αρχιτεκτονική», όπως λέει η Opel.

Το αμάξωμα, το πέτσωμα του αυτοκινήτου, είναι πλέον 20% ελαφρύτερο από πριν (στα 280 kg) ενώ οι επεμβάσεις στο σασί «αδυνάτισαν» το αυτοκίνητο κατά 50 kg. Το ελάφρωμα του πλαισίου επετεύχθη χάρη στη χρήση κόμπακτ υποπλαισίων, ατσαλιού υψηλής και υπέρ-υψηλής αντοχής και χαμηλού βάρους, καθώς και άλλων μέτρων μείωσης του βάρους και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Το νέο Astra παρότι είναι πλέον πέντε πόντους πιο κοντό (4,37 m) και διαθέτει δύο εκατοστά κοντύτερο μεταξόνιο (2,66 m),  η Opel λέει ότι προσφέρει 3,5 πόντους μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω. Βελτίωση όμως υπέστη και η αεροδυναμική με το συντελεστή οπισθέλκουσας να κατεβαίνει κάτω από το 0,30, ενώ είναι και 2,6 cm κοντύτερο σε ύψος από το απερχόμενο Astra J.

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, η νέα γενιά του Opel Astra θα διατίθεται με βασικό μοτέρ το ντίζελ 1.6 CDTI με τους 95 PS, ενώ το βασικό βενζινοκίνητο μοτέρ θα είναι το 3κύλινδρο 1.0 ECOTEC με τους 105 PS. Στην γκάμα ια υπάρχει ακόμη ένα ολοκαίνουργιο 4κύλινδρο 1.4 ECOTEC, εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, που θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 PS και μέγιστη ροπή 25,5 kgm.

Το νέο Astra K θα κάνει χρήση των εμπρός φώτων IntelliLux LED matrix, τεχνολογίας που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία. Τα φώτα αυτά, σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους, υπόσχονται στον οδηγό να μπορεί να εντοπίζει την ύπαρξη αντικειμένων ή ανθρώπων 30-40 m ενωρίτερα απ’ ό,τι αν το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με φώτα αλογόνου ή xenon στη μεσαία σκάλα και για ταχύτητα κίνησης τα 80 km/h.

Στην καμπίνα του νέου Astra, η Opel υιοθετεί ένα νέο look, αλλά και αναβαθμίζει την συνδεσιμότητα του μικρού οικογενειακού της με το τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων IntelliLink που είναι συμβατό με Android Auto και CarPlay. Το σύστημα υποστηρίζεται από 8ιντση οθόνη αφής και υποστηρίζει με τη σειρά του κινητό Wi-Fi hotspot 4G LTE και  την προσωπική υπηρεσία συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης OnStar της Opel.

Το νέο Astra διατίθεται ακόμη με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού τα οποία περιλαμβάνουν Lane Keep Assist με Lane Departure Warning, Traffic Sign Assistant, Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας, Advanced Park Assist, Side Blind Spot Alert και κάμερα πίσω θέασης.

Όσο για τη βολή του οδηγού σε σχέση με τη θέση οδήγησης, το κάθισμα και το τιμόνι έχουν 18 ξεχωριστές ρυθμίσεις. Επιπλέον το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού θα μπορούσε να είναι θερμαινόμενο, αεριζόμενο και εξοπλισμένο με λειτουργία μασάζ (έξτρα), ενώ και οι πίσω επιβάτες, αυτοί των εξωτερικών θέσεων μπορούν προαιρετικά να έχουν θερμαινόμενο κάθισμα.

Το νέο Opel Astra Κ ύστερα από την επίσημη παρουσίασή του στο Διεθνές Σαλόνι της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα λανσαριστεί και εμπορικά λίγο αργότερα.

[Πηγή Opel] 

TAGS
node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]