Επίσημο: Νέο Mazda CX-4

Επίσημο: Νέο Mazda CX-4

Το νέο μεσαίο SUV της Mazda παρουσιάστηκε στο Auto China του Πεκίνου, αλλά δεν θα έρθει προς το παρόν στην Ευρώπη.

Το νέο μεσαίο SUV, που είναι βασισμένο στο περσινό πρωτότυπο Mazda Koeru, είχε ήδη φωτογραφηθεί χωρίς καμουφλάζ κατά τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξής του. Το CX-4 θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Mazda CX-3 και CX-5 όταν θα αρχίσει να πωλείται, το 2017.

Η Mazda ανακοίνωσε ότι δεν σκοπεύει προς το παρόν να φέρει το CX-4 στην Ευρώπη. Θα διατίθεται αποκλειστικά στην Κίνα. Πάντως, δεδομένης της δημοτικότητας των SUV και crossover στην Ευρώπη, και της θετικής αντίδρασης των Ευρωπαίων στο πρωτότυπο Koeru, η πιθανότητα να γίνει το CX-4 παγκόσμιο μοντέλο παραμένει ανοικτή.

Το νέο CX-4 έχει την ίδια τονισμένη μάσκα και ίδιου τύπου φανάρια με το μεγαλύτερο Mazda CX-5, αλλά διατηρεί τις «κουπέ» αναλογίες του Koeru concept.

Σε εξωτερικές διαστάσεις, το CX-4 είναι λίγο πιο κοντό, πιο στενό και πιο χαμηλό από τη Mercedes-Benz GLC – ένα μοντέλο που θα πρέπει να θεωρείται ανταγωνιστικό του νέου Mazda στην Ευρώπη, μαζί με τα πιο προφανή Kia Sportage και Hyundai Tucson.

Η απόσταση του CX-4 από το έδαφος είναι 197 mm, δηλαδή αρκετά μεγάλη ώστε να μπορεί να κινείται χωρίς πρόβλημα σε χωματόδρομους.

Στην Κίνα, το CX-4 θα πωλείται με δύο βενζινοκινητήρες τεχνολογίας SkyActiv: έναν 2,0 και έναν 2,5 λίτρων. Ο πιο οικονομικός, ο 2λιτρος, έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 6,3 lt/100km. Και οι δύο κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με 6τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Ο 2.5 μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.

Η ανάρτηση του CX-4 είναι με γόνατα McPherson μπροστά και με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η Mazda λέει πως το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για να δίνει την αίσθηση “Jinba-ittai” (που μεταφράζεται από τα ιαπωνικά ως «άλογο και αναβάτης, ένα σώμα») και υπόσχεται «εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους του».

Στο εσωτερικό, το 5θέσιο CX-4 έχει την ίδια βασική διάταξη και αρχιτεκτονική με το CX-5, που περιλαμβάνει και τη μεγάλη οθόνη που εξέχει από το ταμπλό. Θα διατίθεται επίσης η πλήρης σειρά τεχνολογιών ασφαλείας “i-ActivSense”.

Ο Nobuhide Inamoto, επικεφαλής της Mazda Κίνας, δήλωσε: «Η ζήτηση για SUV εδώ είναι αξιοσημείωτα μεγάλη και αναμένουμε αυτό το μοντέλο να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της μάρκας Mazda στη συγκεκριμένη αγορά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να ενισχύσουμε τη φίρμα μας στην Κίνα, με στόχο να γίνουμε μια εταιρεία που εμπλουτίζει τη ζωή των ανθρώπων μέσω των αυτοκινήτων της».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube