node/10633

Επίσημο: Νέο Kia Sorento 2015, ντεμπούτο στο Παρίσι

H τρίτη γενιά του Kia Sorento the Sorento, ύστερα από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Κορέα, θα ντεμπουτάρει επί της ευρωπαϊκής ηπείρου στο Σαλόνι του Παρισιού, στις 2 Οκτωβρίου.

To νέο μεσαίο crossover της Kia βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του και ύστερα από την πρώτη επισημή του στην Κορέα, είναι έτοιμο να ξεκινήσει την καριέρα του στην παγκόσμια αγορά. 

Το κόμπακτ crossover της Kia διαθέτει οπισθκλινή εμπρός φανάρια και γραμμή οροφής που πέφτει γλυκά προς τα πίσω, αλλά και ψηλότερη βασική γραμμή. Άλλα στοιχεία άξια μνείας σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του νέου Sorento είναι τα πρόσθετα προστατευτικά πλαστικά του αμαξώματος, οι χρωμιωμένες διακοσμήσεις και η μικρή πτέρυγα στην πέμπτη πόρτα.

Από πλευράς διαστάσεων, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,78 m (+9,5 cm από το υφιστάμενο μοντέλο) και είναι χαμηλότερο κατά 1,5 πόντο στα 1,69 mm. Το μεταξόνιο των 2,78 m (οκτώ πόντους μεγαλύτερο από το υφιστάμενο) υπόσχεται μεγάλους χώρους και στις τρεις σειρές καθισμάτων.

Το μεσαίο SUV της κορεατικής εταιρείας είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 52,7% από ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής, που είναι δύο φορές περισσότερο από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Επίσης διαθέτει υπερδιπλάσια ποσότητα ατσαλιού υψηλής αντοχής διαμορφωμένου εν θερμώ -από 4,1 σε 10,1%.

Η γκάμα των κινητήρων που θα ευθύνεται στην παγκόσμια αγορά αποτελείται από τέσσερα μοτέρ με εύρος ισχύος από 172 έως 270 PS. Οι βενζινοκίνητες είναι δύο, 2,4 και 3,3 λίτρων, και άλλοι δύο είναι οι ντίζελ με χωρητικότητα 2,0 και 2,2 λίτρα -176 και 200 PS αντίστοιχα, μοτέρ που θα απολέσουν και την εμπορική αιχμή του δόρατος στην Ευρώπη.

Το νέο Kia Sorento, σύμφωνα με αυτά που διατείνεται η κορεατική εταιρεία βελτιώθηκε από 3 έως 6% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο σε ότι αφορά την ποιότητα λειτουργίας και κύλισης – NVH, Noise Vibration και harshness.   

Η Kia λέει ότι ταυτόχρονα με την ποιοτικότερη λειτουργία του Sorento, βελτιώθηκε η άνεση και το κράτημα, καθώς το υποπλαίσιο της πίσω ανάρτησης διαθέτει πλέον μεγαλύτερα ελαστικά παρεμβύσματα για καλύτερη μόνωση από την καμπίνα και μεγαλύτερα αμορτισέρ κάθετα τοποθετημένα πίσω από τη γραμμή του άξονα, που βελτιώνουν τον έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.

Νέο είναι και το ηλεκτρικό τιμόνι (R-MDPS) που υπόσχεται καλύτερη ακρίβεια και αίσθηση και θα διατίθεται στάνταρ ή έξτρα, ανάλογα με τη χώρα διάθεσης. Το ηλεκτρομοτέρ του είναι τοποθετημένο κατευθείαν πάνω στην κρεμαγέρα και όχι στην κολόνα του τιμονιού, όπως στο παλιό μοντέλο. 

[Πηγή Kia]

TAGS
node/39973

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Η Toyota αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στο όνομα Starlet εκμεταλευόμενη τη συνεργασία της με τη Suzuki.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Περισσότερα από 20 χρόνια μετά από την κατάργησή του Starlet από τη γκάμα της Toyota, η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να το επαναφέρει στην αγορά της Ν.Αφρικής, χρησιμοποιώντας το όνομά σε μια νέα εκδοχή του Suzuki Baleno! Να θυμίσουμε πως το Starlet ήταν το σουπερμίνι της Toyota από το 1973 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι και το 1999 που η πέμπτη γενιά του αντικαταστάθηκε από το δημοφιλές Yaris.

Οι διαφορές του νέου Toyota Starlet από το συγγενικό Suzuki Baleno περιορίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές αέρα που είναι σχεδιασμένες στα πρότυπα της Toyota και φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Νέα είναι και η γρίλια με χρωμιωμένη διακοσμητική λωρίδα που περνά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και το έμβλημα της Toyota να δεσπόζει στο κέντρο της.

Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το σουπερμίνι της Toyota χρησιμοποιεί τα ίδια πάνελ αμαξώματος με το αντίστοιχο Suzuki, όπως και τους τροχούς 15" ή 16". Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με μόνη διαφορά το έμβλημα της Toyota στο τιμόνι.

Toyota Starlet

Κάτω από το καπό του Toyota Starlet βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,4 λίτρων της Suzuki με απόδοση 92 PS και 130 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο 4 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ανάλογα με την έκδοση ο εξοπλισμός περιαμβάνει οθόνη αφής για το infotainment, air condition, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ψηφιακό ταχύμετρο κ.α.

Όσο για την τιμή του, το νέο Starlet ξεκινά στη Ν.Αφρική από τα 204.900 ραντ (10.412 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 272.500 (13.847 ευρώ) στην πλουσιότερή του έκδοση, μια τιμολόγηση που το τοποθετεί κάτω από το αντίστοιχου μεγέθους Yaris νοτιοαφρικανικών προδιαγραφών που κυκλοφορεί παράλληλα.

Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki, έχει οδηγήσει σε rebadging μοντέλων και των δύο κατασκευαστών, όπως το Suzuki Across (Toyota RAV4) και το Suzuki Swace (Toyota Corolla Tourig Sports) τα οποία προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης. Σε αυτό το σημείο δε γνωρίζουμε αν η Toyota σκοπεύει να φέρει στην Ευρώπη κάποιο μοντέλο της Suzuki με τα δικά της σήματα, ή αν τα προορίζει αποκλειστικά για αγορές όπως η Ν.Αφρική.

[Πηγή: Toyota]

node/39972

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε επίσημα - Διατίθεται άμεσα και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο - Δείτε τις τιμές στη Γερμανία

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Opel, Michael Lohscheller το νέο Opel Mokka στην έδρα της εταιρείας στο Russelsheim. Πρόκειται για το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες, όπου οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή εμφάνιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι η προστατευτική μάσκα που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα των κεραυνό σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη «Mokka» με ρέουσα μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

mokka

Το εσωτερικό αντανακλά την φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά, αφού οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην «ψηφιακή αποτοξίνωση», όπως την ονομάζουν. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.

ople

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136 ίππους) με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP), ενώ οι κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 μέχρι 130 ίππους, με κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο ή με ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Opel Mokka: Αυτή είναι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 

mokk

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή, αφού το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Οι παραγγελίες για το Opel Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης τα 19.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), ενώ με τιμή εκκίνησης τις 32.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στα 23.420 ευρώ.