Επίσημο: Νέο Ford Edge EU spec στο Παρίσι

Επίσημο: Νέο Ford Edge EU spec στο Παρίσι

Η Ford αποκάλυψε στο Mondial de l’ Automobile 2014, στο Παρίσι, το Edge ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Το νέο Ford Edge που είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί το 2015 και στην Ευρώπη και η Ford το είχε επιβεβαιώσει ήδη από τον Ιούνιο, δεν διαφέρει ιδιαίτερα από το μοντέλο των βορειοαμερικανικών προδιαγραφών.

Το Ford Edge δεύτερης γενιάς είναι εντελώς καινούργιο. Βασίζεται στην πλατφόρμα των Ford Mondeo και S-Max και θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο Ford Edge Concept που είχε παρουσιαστεί στο περσινό Los Angeles Auto Show, πάνω στο οποίο στηρίζεται και το αμερικανκό μοντέλο. Έτσι υιοθετεί την επίσης προτεταμένη μάσκα που ενσωματώνει τα οπισθοκλινή φανάρια. Κατά τα λοιπά, στο εξωτερικό υπάρχουν μπόλικα πλαστικά προστατευτικά, πίσω φανάρια που κουρμπάρουν προς τα εμπρός και σπορ διπλή εξάτμιση.

Η Ford απέφυγε να προχωρήσει σε λεπτομέρειες, επιβεβαιώνοντας απλώς πως το Edge των ευρωπαϊκών προδιαγραφών θα διαθέτει σύστημα Adaptive Steering που ρυθμίζει αυτόματα το λόγο διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου, κάνοντας έτσι το Edge «πιο μανιτζέβελο και πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση», όπως λέει η εταιρεία.

Εκείνο όμως που γνωρίζουμε από τις προηγούμενες ανακοινώσεις της εταιρείας είναι ότι θα διαθέτει ακόμη cruise control προσαρμοζόμενης ταχύτητας και μια κάμερα στο εμπρός μέρος με γωνία λήψης 180 μοιρών. Ταυτόχρονα θα προσφέρει τα τελευταία συστήματα ασφαλείας, όπως αυτόματη ακινητοποίηση στην πόλη, έλεγχο τυφλής γωνίας αλλά και ζώνες πίσω επιβατών με αεροθαλάμους για περιορισμό των τραυματισμών.

Το νέο Ford Edge διαθέτει ακόμη σύστημα Active Noise Cancellation που χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα για να εντοπίζει τους παρασιτικούς ήχους. Στη συνέχεια στέλνει αντίθετα ηχητικά κύματα μέσω του ηχοσυστήματος, εξουδετερώνοντας έτσι τους ανεπιθύμητους ήχους.

Προς το παρόν, η Ford ανακοίνωσε ένα και μόνο διαθέσιμο μοτέρ για το ευρωπαϊκό Edge που θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: Δίλιτρο ντίζελ Duratorq TDCi με 180 PS και 40,8 kgm ή 210 PS και 45,9 kgm. Το πρώτο θα συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και θα εκπέμπει 149 g CO2/km, ενώ η δυνατότερη έκδοση θα διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο 6άρι PowerShift και θα εκπέμπει CO2 159 g/km.

[Πηγή Ford]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube