Επίσημο: Νέες BMW M140i και M240i Coupé/Cabrio

Επίσημο: Νέες BMW M140i και M240i Coupé/Cabrio

Χτες ήταν μόλις φήμη και σήμερα παρουσιάστηκαν επίσημα. Η βαυαρική εταιρεία λανσάρισε online τις M140i και M240i σε αντικατάσταση των M135i και M235i Coupé.

Το σημαντικότερο στοιχείο των M140i και M240i είναι το νέο εξ ολοκλήρου αλουμινένιο 3λιτρο και 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, το ίδιο που έχουμε γνωρίσει στην 340i.

Για την περίσταση όμως, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά 14 ίππους, φτάνοντας τους 340 PS στις 5.500 rmp, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 51 χιλιογραμμόμετρα μεταξύ 1.500 και 4.500 rpm, η ίδια με αυτή της BMW 1 Series M Coupé 2011-12.

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους της ισχύος, το ίδιο 3λιτρο μοτέρ Ν55 με το twin-scroll τούρμπο, στην BMW M2 αποδίδει 370 άλογα και 47,4 kgm που είναι «μόνο» 30 άλογα παραπάνω, αν και με 3,6 kgm λιγότερα. Η αρχιτεκτονική του μοτέρ είναι παρόμοια με αυτή των διτούρμπινων Μ3/Μ4 των 431 PS και 56,0 kgm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Oδηγούμε τη νέα BMW M3 στο Grossglockner [video]

Παρά τη έξτρα ισχύ των νέων M140i και M240i, σε σχέση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν, η BMW δηλώνει μόλις 0,3” ταχύτερο χρόνο για το σπριντ 0-100 km/h , αλλά με ένα σημαντικότατο 7% μικρότερη κατανάλωση στο συνδυασμένο κύκλο NEDC.

Το νέο μοτέρ συνδυάζεται στις πισωκίνητες εκδόσεις με 6άρι χειροκίνητο σαμάν ή 8άρι αυτόματο τύπου Steptronic της ZF, ενώ τα μοντέλα θα διατίθενται με έξτρα χρέωση με το σύστημα τετρακίνησης xDrive.


Οι επιδόσεις των M140i και M240i Coupé, για τα 0-100 km/h, κατά το εργοστάσιο, είναι 4,6” (auto) και 4,8” (χειροκίνητο), με τις εκδόσεις xDrive να πετυχαίνουν στην αντίστοιχη μέτρηση 4,4”. Και μιας και αναφερθήκαμε στο κέρδος της κατανάλωσης, να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και να πούμε ότι η μέση τιμή είναι 7,8 lt/100 km για χειροκίνητo σασμάν, 7,1 lt/100 km για αυτόματο και 7,4 lt/100 km για τα μοντέλα xDrive. Τέλος στην περίπτωση της M240i Cabrio, τα νούμερα επιτάχυνσης 0-100 km/h είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργά σε όλες τις περιπτώσεις, ενώ καταναλώνει 8,3 lt/100 km ως χειροκίνητη 7,4 lt/100 km ως αυτόματη και 7,8 lt/100 km ως xDrive.

H BMW αναφέρει ότι οι βελτιώσεις στον αλουμινένιο 3λιτρο N55 συνίστανται στην ενσωμάτωση του M Performance TwinPower Turbo στην πολλαπλή εξαγωγής, που περιλαμβάνει την τοποθέτηση νέας αντιθορυβικής «ασπίδας» και συνδυάζεται με ηλεκτρικό έλεγχο στη βαλβίδα ανακούφισης, τελευταίας γενιάς μεταβλητό χρονισμό VALVETRONIC και διπλό μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS, τόσο στις πλευρά της εισαγωγής όσο και της εξαγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την BMW M235i Coupé στo Spa-Francorchamps [video]

Επίσης, υπάρχει σύστημα ψύξης της αντλίας βενζίνης on-demand, αντλία λαδιού που ελέγχεται από χαρτογράφηση, σύστημα stop/start, σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και όλη εκείνη η σειρά συστημάτων που υποστηρίζει το BMW EfficientDynamics, σύστημα ελέγχου της πεταλούδας του γκαζιού για τα χειροκίνητα μοντέλα και launch control για τα αυτόματα.

Κατά τα ειωθότα, τα μικρότερα μοντέλα της στη σειρά «Μ» πατούν σε ανάρτηση χαμηλότερη κατά ένα πόντο σε σχέση με τα στάνταρ μοντέλα, φορούν 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος M, Variable Sports Steering με λειτουργία Servotronic.

Τέλος διατίθεται κι ένα ειδικό μοντέλο με αεροδυναμικό πακέτο M και πλευρικούς καθρέφτες σε μεταλλικό Ferric Grey. Στο εσωτερικό του, τα σπορ καθίσματα είναι ντυμένα με ύφασμα/Alcantara με μπλε ραφές, δερμάτινο τιμόνι και footrest Μ.

Τα νέα BMW M140i και M240i Coupé/Cabrio θα εισέλθουν στη φάση παραγωγής τον Ιούλιο και αναμένονται στις αγορές το τελευταίο 4μηνο του 2016.

[Πηγή BMW]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube