node/23702

Επίσημο: Νέα Ferrari 812 Superfast με 800 PS

Η διάδοχος της F12 Berlinetta είναι η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής με τον κινητήρα εμπρός στα 70 χρόνια ιστορίας της φίρμας.

Η δίπορτη μπερλινέτα είναι στην ουσία μια σημαντικά αναβαθμισμένη εκδοχή της F12 Berlinetta, που χρησιμοποιεί έναν μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό V12 6,5 λίτρων και εισάγει νέες τεχνολογίες δυναμικής συμπεριφοράς.

Ο κινητήρας της είναι 234 cc μεγαλύτερος από της F12 και αποδίδει 800 PS στις 8.500 rpm και 73,2 kgm ροπής στις 7.000 rpm. Με άλλα λόγια, έχει 20 PS και 1,3 kgm παραπάνω από τη μέχρι σήμερα κορυφαία F12tdf.

Πρόκειται επίσημα για τον πιο δυνατό κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ στο εμπρός μέρος αυτοκινήτου παραγωγής. Και αναμένεται να είναι ο τελευταίος «αμόλυντος» ατμοσφαιρικός V12 της Ferrari, καθώς οι επόμενοι θα έχουν τούρμπο και υβριδική υποβοήθηση.

Ο V12 συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κινεί τους πίσω τροχούς. Επιταχύνει την 812 Supefast από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 2,9” και της δίνει μια τελική πάνω από 340 km/h. Οι επιδόσεις αυτές είναι αντίστοιχες με της F12tdf, παρότι η 812 Superfast είναι 110 kg βαρύτερη, φτάνοντας τα 1.525 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari F12 Berlinetta [video]

Μια άλλη σημαντική αλλαγή στην 812 είναι η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού. Είναι η πρώτη Ferrari με τέτοιο σύστημα, το οποίο μάλιστα έχει εξελιχθεί ώστε να συνεργάζεται με το σύστημα Side Slip Control, που αυξάνει την ευελιξία άλλων μοντέλων όπως η 488 GTB.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Νέο εδώ είναι επίσης το σύστημα τετραδιεύθυνσης Virtual Short Wheelbase δεύτερης γενιάς. Αποτελεί εξέλιξη του συστήματος της F12tdf και κάνει την απόκριση του πλαισίου στο τιμόνι πιο «κοφτερή».

Η εξωτερική εμφάνιση της 812 Superfast είναι πιο επιθετική από εκείνη της F12, έχοντας μεταξύ άλλων νέα φώτα LED, νέα μάσκα και πιο τονισμένα αεροδυναμικά στοιχεία. Εμπρός υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια που αυξάνουν την κάθετη δύναμη ή μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση κατά περίπτωση. Στο εσωτερικό, υπάρχει ένα νέο, πιο γωνιώδες ταμπλό με αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων.

Η νέα Ferrari θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Γενεύης, στις 7-8 Μαρτίου, και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν εκείνες τις ημέρες. H τιμή αναμένεται να είναι ελαφρώς υψηλότερη από της F12 Berlinetta.

Και λίγη Ιστορία: Το όνομα της 812 παραπέμπει στην 500 Superfast (φωτ. κάτω) που ήταν η κορυφαία Ferrari το 1964. Είχε αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Ρininfarina κι έναν 5λιτρο V12 του Colombo που έβγαζε 400 PS - κολοσσιαία ιπποδύναμη για την εποχή.

[Πηγή: Ferrari]

TAGS
node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.