Επίσημο: Νέα BMW M4 GT4

Επίσημο: Νέα BMW M4 GT4

Αυτή είναι η πιο σκληροπυρηνική M4 που μπορεί να αγοράσει κανείς.

Για να την αγοράσει όμως θα πρέπει να δώσει 169.000 ευρώ (+ΦΠΑ), στη Γερμανία…

Πριν από ένα σχεδόν χρόνο, η BMW Motorsport είχε ανακοινώσει την πρόθεση να φτιάξει μια αγωνιστική M4 Coupé προδιαγραφών GT4. Σήμερα παρουσιάζει το αυτοκίνητο, αφού έχει συμπληρώσει 20.000 km δοκιμών εξέλιξης.

 Η νέα M4 GT4 τοποθετείται ανάμεσα στην M235i Racing και την αγωνιστική ναυαρχίδα, M6 GT3, και αποτελεί ένα μίγμα της Μ4 Coupé δρόμου και της ήδη εξαντλημένης Μ4 GTS, αλλά σε ένα ελαφρωμένο πακέτο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]

Ο 6κύλινδρος σε σειρά, 3λιτρος κινητήρας τούρμπο, με πάνω από 436 PS, και το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προέρχονται και τα δύο από το μοντέλο δρόμου, αλλά έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των αγώνων πίστας. Η ιπποδύναμη του κινητήρα δεν έχει φιξαριστεί, καθώς μπορεί να προγραμματιστεί χάρη σε εργοστασιακά power sticks. Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή των power sticks σε αγωνιστικό της BMW Motorsport, και τα «στικάκια» είναι του τύπου plug & play ώστε οι ομάδες να μπορούν να αλλάζουν αμέσως τις ρυθμίσεις του κινητήρα και να μεταβάλλουν την ιπποδύναμη ανάλογα με τις απαιτήσεις των κανονισμών Balance of Performance (αυξομείωση ανάλογα με τις αγωνιστικές επιτυχίες, ώστε να διατηρείται ο συναγωνισμός).

Από την GTS προέρχεται το ανθρακονημάτινο καπό, και οι πόρτες είναι επίσης φτιαγμένες από CFRP για μικρό βάρος. Το αμάξωμα, που έχει εξελιχθεί σε αεροδυναμική σήραγγα, περιλαμβάνει μια μεγάλη πίσω πτέρυγα για να φορτίζει τον πίσω άξονα, ενώ μπροστά υπάρχει ένας αγωνιστικού τύπου διαχωριστής ροής (splitter). Η εξάτμιση είναι και αυτή αγωνιστικών προδιαγραφών.

Η εξοικονόμηση βάρους συνεχίζεται με το «γδύσιμο» του εσωτερικού, που έχει πλέον μόνο ένα κάθισμα – δανεισμένο από την M6 GT3, από όπου προέρχονται επίσης η πεταλιέρα και τα φρένα. Η BMW λέει ότι έχει κάνει την καμπίνα όσο πιο άνετη γινόταν ώστε ο οδηγός να μπορεί να επικεντρώνεται στην οδήγηση.

Η Μ4 GT4 έχει ήδη δοκιμαστεί από πολλούς εργοστασιακούς οδηγούς της BMW, με σκοπό να ρυθμιστούν στην εντέλει τα συστήματα ABS και DSC. H τελική της αξιολόγηση θα γίνει αυτό το σαββατοκύριακο στις 24 Ώρες του Nürburgring, όπου δίπλα στους εργοστασιακούς οδηγούς θα αγωνιστεί για πρώτη φορά και δημοσιογράφος: ο Jethro Bovingdon του Drive Tribe (που σχετίζεται με το The Grand Tour).

[Πηγή: BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube