Επίσημο: Νέα Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 280 PS στο Παρίσι

Επίσημο: Νέα Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 280 PS στο Παρίσι

Δύο νέες σπορ εκδόσεις της Giulia, με την ονομασία Veloce θα παρουσιάσει η Alfa Romeo στην επικείμενη Έκθεση του Παρισιού. Δίλιτρη βενζίνης με 280 PS και 2.2 ντίζελ με 210 PS. Και οι δύο είναι τετρακίνητες με αυτόματο 8άρι κιβώτιo.

Έχουν περάσει 60 χρόνια από τότε που η Alfa Romeo εισήγαγε για πρώτη φορά την ονομασία Veloce προσδιορίζοντας μια έκδοση της Giulietta.

Σήμερα το ίδιο όνομα φέρει η γρήγορη Giulietta των 240 PS και τώρα και η Giulia. Πιο συγκεκριμένα σε λίγες μέρες στην Έκθεση του Παρισιού, η Alfa Romeo θα παρουσιάσει την Giulia Veloce σε δύο εκδόσεις: Μια με 2λιτρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 280 PS/5.250 rpm και 40,8 kgm/ 2.250 rpm και μία ντίζελ με το γνωστό, εντελώς αλουμινένιο, 2.2 diesel, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση θα αποδίδει 210 PS/3.500 rpm και 47,9 kgm ροπής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180

Στο βενζινοκινητήρα εκτός από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων MultiAir, η τουρμπίνα είναι ενσωματωμένη με το σύστημα άμεσου ψεκασμού, για καλύτερη απόκριση και μεγαλύτερη οικονομία. Και οι δύο κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, ο βενζίνης στο εργοστάσιο του Termoli και ο ντίζελ στην Pratola Serra.

Και οι δύο εκδόσεις θα εφοδιάζονται με σύστημα τετρακίνησης Q4, ειδικά εξελιγμένου για σπορ οδήγηση, αποδοτικότητα και ασφάλεια και θα έχουν αυτόματο 8άρι κιβώτιο της ZF.  Η αρχιτεκτονική του συγκεκριμένου συστήματος περιλαμβάνει ένα ενεργό transfer case και εμπρός διαφορικό ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις τεχνικές προδιαγραφές της Alfa Romeo, να αντέχει την υψηλή ροπή και να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ (το συνολικό βάρος αυξήθηκε κατά μόλις 60 κιλά). Το κιβώτιο μεταφοράς χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος –ανάλογα και με το πρόγραμμα του Alfa DNA – μεταφέρει τη ροπή εξαιρετικά γρήγορα αναλογικά και στους δύο άξονες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 AT8

Πιο συγκεκριμένα το σύστημα Q4 συνεχώς καταγράφει διαφορετικές οδηγικές παραμέτρους, προκειμένου να μοιράζει με το βέλτιστο τρόπο τη ροπή ανάμεσα σους δύο άξονες, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και την πρόσφυση του οδοστρώματος. Είναι μάλιστα σε θέση να προβλέψει την επικείμενη έλλειψη πρόσφυσης κάποιου από τους τροχούς, βασιζόμενο σε στοιχεία που συγκεντρώνει από τους σένσορες οριζόντιας και κατακόρυφης επιτάχυνσης, τη γωνία του τιμονιού και την γωνία yaw.

Σε κανονικές συνθήκες το 100% της ροπής κατευθύνεται στον πίσω άξονα, με το ποσοστό να είναι σε θέση να μεταβληθεί μέχρι και 60% στους εμπρός τροχούς. Προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα στην αναδιανομή της ροπής, το σύστημα εκμεταλλεύεται την υψηλή μηχανική ολίσθηση (διαφορά ταχύτητας) μεταξύ των δύο αξόνων που φτάνει μέχρι και 2,5%. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντικότητα μέσα στις στροφές.

Η βενζινοκίνητη Giulia Veloce Q4 που θα εκτεθεί στο Παρίσι θα έχει ένα νέο μπλε χρώμα με τον κωδικό Blue Misano, ενώ η ντίζελ θα είναι γκρι με τον κωδικό Silverstone greyΣτο εξωτερικό, η Giulia Veloce ξεχωρίζει από τους πιο φουσκωμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τον διαχύτη που περιλαμβάνει εξάτμιση με διπλές απολήξεις, φώτα Xenon και ειδικές ζάντες πέντε οπών με διάμετρο 19”. Η ίδια σπορ διάθεση κυριαρχεί και στο εσωτερικό με νέα σπορ καθίσματα από μαύρο δέρμα, σπορ τιμόνι, αλουμινένια φιλέτα στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει διζωνικός κλιματισμός, κεντρική οθόνη 6,5” και συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως προειδοποίηση σύγκρουσης (FCW) με αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας και φυσικά cruise control.

[Πηγή Alfa Romeo]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube