node/32185

Επίσημο: Η BMW αποκαλύπτει τη νέα Z4

Ύστερα από τις διαρροές, ορίστε και οι επίσημες φωτογραφίες του ολοκαίνουριου ρόουντστερ της BMW, που ντεμπουτάρει στην έκδοση M40i με 340 PS.

Θα είναι ένα από τα αστέρια του παρισινού Σαλονιού Αυτοκινήτου, το οποίο ανοίγει τις πύλες του στις 4 Οκτωβρίου. Αλλά η νέα Z4 δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό για μια πρώτη, παρθενική εμφάνιση στο concours d'élégance του Pebble Beach. Τι καλύτερο από την California για να παρουσιάσεις ένα ρόουντστερ! Ειδικά, δεδομένου ότι η πολύ σικ συνάθροιση εκεί, αποτελεί μια μεγάλη δεξαμενή δυνητικών πελατών.

Αυτή η τρίτη γενιά της Ζ4 μοιάζει με επιστροφή στις ρίζες. Ξεχνάμε την αναδιπλούμενη σκληρή οροφή και στη θέση της βρίσκουμε μια κλασική κουκούλα από ύφασμα. Και αν το καπό παραμένει μακρύ, το εμπρός μέρος δείχνει μικρότερο σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς.

BMW Z4 2019
Μια εντύπωση που εντείνεται από την πιο κατακόρυφη γεωμετρία των φώτων (που θα προκαλέσει τα αρνητικά σχόλια των φανατικών του μοντέλου) και τα μεγάλα κεκλιμένα βράγχια πίσω από τους εμπρός τροχούς. Η καμπίνα είναι λίγο έκκεντρα ανάλογα με το προφίλ, ενώ το πίσω μέρος βρίσκεται αισθητικά κοντά σε αυτό της νέας 8 Series, με μακριά φώτα σε σχήμα «L».

Όσον αφορά το ταμπλό, αν και τα βασικά κάθε BMW δίνουν το «παρών», συμπεριλαμβανομένης της κεντρικής κονσόλας που κλίνει προς τον οδηγό, υπάρχει μια εξέλιξη: Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων τοποθετείται σε συνέχεια των οργάνων, που είναι 100% ψηφιακά και τολμούν με γωνιασμένα όργανα. Η BMW λέει ότι στον οδηγό πρέπει να του πέφτουν όλα τα χειριστήρια εύκολα στο χέρι και όλες οι πληροφορίες να είναι ορατές με μια ματιά! Πάντως, η ατμόσφαιρα της καμπίνας είναι πολύ φτωχή στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες.

BMW Z4 2019

Η καινούργια BMW Z4 αποκαλύφθηκε στην έκδοση M40i. Έτσι, κάτω από το καπό της υπάρχει ένας 3λιτρος, 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας 340 ίππων που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Προς το παρόν, η BMW δίνει ελάχιστες τεχνικές πληροφορίες και υπόσχεται να μας πει περισσότερα στις 19 Σεπτεμβρίου. Μέχρι σήμερα, γνωρίζουμε ότι για το σπριντ των 0-100 km/h, το αυτοκίνητο χρειάζεται 4,6 δευτερόλεπτα και ότι η κατανομή βάρους είναι 50/50. Στο προσεχές πρόγραμμα βρίσκονται και 4κύλινδρα μοντέλα.

BMW Z4 2019

Η νέα BMW Z4 θα βρίσκεται στις εκθέσεις την άνοιξη του 2019, μια ανάσα πριν από την καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου χρόνου.

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».