Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Aygo

Θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Γενεύης και θα έχει κάμποσες εξωτερικές, εσωτερικές και μηχανικές αλλαγές.

Η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες για το ανανεωμένο μίνι πόλης της.

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Aygo έχει μια νέα μάσκα με εσοχές κάτω από τα φανάρια. Η Toyota λέει ότι η αλλαγή αυτή μεταμορφώνει τη σχεδίαση «Χ», δίνοντάς της ένα «πιο ισχυρό, τρισδιάστατο αρχιτεκτονικό στοιχείο».

Επιπλέον, υπάρχουν καινούργια πίσω φώτα και μια νέα χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει μπλε και ματζέντα. Οι τροχοί μπορεί να έχουν τάσια με «τεχνικό λουκ» ή 15άρες ζάντες αλουμινίου.

Η Toyota δεν δημοσιεύει φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά λέει ότι υπάρχει ένας ανανεωμένος πίνακας οργάνων, με νέα γραφικά και βελτιωμένο φωτισμό. Οι περισσότερες εκδόσεις έχουν επίσης νέες ταπετσαρίες και «έναν πιο premium χρωματικό συνδυασμό Quartz Grey και Piano Black».

Θα προσφέρονται τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, από τα οποία το μεσαίο, το x-play, θα έχει air-condition κι ένα σύστημα infotainment με οθόνη 7 ιντσών. Στο κορυφαίο επίπεδο x-clusiv υπάρχει αυτόματος κλιματισμός, ημιδερμάτινα καθίσματα και το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense. Εξωτερικά, το κορυφαίο Aygo ξεχωρίζει από τη διχρωμία και τους ιδιαίτερους τροχούς αλουμινίου 15 ιντσών.

Η Toyota θα προσφέρει και δύο ειδικές εκδόσεις. Το Aygo x-cite θα έχει διχρωμία σε ματζέντα και μαύρες 15άρες ζάντες, ενώ μέσα θα έχει πινελιές ματζέντα και ειδικά καθίσματα με ραφές στο ίδιο χρώμα.

Το Aygo x-trend ακολουθεί διαφορετική κατεύθυνση, καθώς έχει μαύρο εξωτερικό χρώμα με πινελιές μπλε cyan και «σπορ αυτοκόλλητα». Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με πινελιές cyan και ημιδερμάτινα καθίσματα.

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, υπάρχουν και βελτιώσεις στον κινητήρα. Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος των 998 κυβικών έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, νέο σύστημα ψεκασμού βενζίνης και βελτιωμένο περιστρεφόμενο αντίβαρο για να μειωθούν οι κραδασμοί στο ρελαντί. Χάρη σε αυτές και άλλες βελτιώσεις, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 72 PS και η ροπή στα 9,5 kgm.

Ως αποτέλεσμα, τo ανανεωμένο Aygo κάνει το 0-100 km/h σε 13,8” και φτάνει τα 160 km/h, ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,9 lt/100km και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 90 g/km.

[Πηγή: Toyota]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Toyota Aygo 1.0 x-shift

TAGS