node/3564

Ένας σχεδιαστής αναβιώνει το Fiat 127 - Fiat το είδες;

Ο σχεδιαστής David Obendorfer, έχει επεξεργαστεί ψηφιακά αρκετά μοντέλα και έχει καταθέσει στο site designboom μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις. Η εικονιζόμενη όμως, είναι κατά την άποψή μας μακράν η πιο ενδιαφέρουσα και αξίζει πολλά like…

Ο σχεδιαστής καταθέτει την άποψή του για το πως θα μπορούσε να αναβιώσει η Fiat το θρυλικό 127. Ένα αυτοκίνητο ιδιαίτερα αγαπητό αυτοκίνητο που από το 1971 έως το 1983 που κυκλοφορούσε στην αγορά, ανέθρεψε στη χώρα μας αρκετούς οδηγούς και στόλισε χιλιάδες φωτογραφικά άλμπουμ.

Στα σχέδια του, ο Obendorfer έχει αποτυπώσει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του 127 και έχει δημιουργήσει αναμφίβολα ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με διαστάσεις που ανέρχονται στα 4.165 mm μήκος, 1.750 mm πλάτος και 1.440 mm. Έχει δημιουργήσει παράλληλα και μια καλαίσθητη καμπίνα, με όλες τις σύγχρονες ανέσεις, όπως δείχνει το ενσωματωμένο tablet στην κεντρική κονσόλα. Από την πρότασή του δεν λείπουν και οι σπορ εκδόσεις Abarth.

Ο CEO του ομίλου Fiat, Sergio Marchionne, βλέπει;  

[Πηγή: designboom & carscoops]

TAGS
node/39692

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Η ιταλική εταιρεία προσθέτει στην οικογένεια των κορυφαίων Trofeo εκδόσεων τα δύο σεντάν μοντέλα της.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Δύο χρόνια μετά από την SUV Levante Trofeo, η Maserati επεκτείνει την γκάμα της με αντίστοιχες εκδόσεις για τις Ghibli και Quattroporte, οι οποίες συνδυάζουν στο έπακρο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά με την πολυτέλεια.

Ασφαλώς, το βασικότερο στοιχείο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα που είναι ίδιος με της Levante. Είναι δηλαδή ένας V8 3,8 lt με δύο τούρμπο, 580 PS στις 6.750 rpm και 730 Nm μεταξύ 2.250 και 5.250 rpm. Εάν ο συνδυασμός των κυλίνδρων και της χωρητικότητας σας θυμίζει Ferrari, είναι γιατί από εκεί έρχεται (και κατασκευάζεται) ο κινητήρας. Οι ίδιες οι Ghibli και Quattroporte ωστόσο, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Avvocato Giovanni Agnelli στο Τορίνο.

Είναι η πρώτη φορά που ένας V8 τοποθετείται στο αμάξωμα της Ghibli, ενώ ο ίδιος κινητήρας σε έκδοση με 530 PS έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Quattroporte GTS. Είναι περιττό να επισημάνουμε πως μιλάμε για τα δύο πιο γρήγορα σεντάν στην ιστορία της Maserati, με τελική 326 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3” για την Ghibli και σε 4,5” για τη μεγαλύτερη και λίγο βαρύτερη Quattroporte.

Maserati Trofeo

Όπως η Levante, έτσι και τα δύο πισωκίνητα σεντάν χρησιμοποιούν το πακέτο Integrated Vehicle Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ελέγχουν τη δυναμική συμπεριφορά προκειμένου να δίνουν όσο πιο σπορ εικόνα γίνεται σε συνδυασμό με μέγιστη ασφάλεια. Στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί το πιο επιθετικό Corsa, ενώ υπάρχει και launch control.

Maserati Trofeo

Για την ταυτότητα των εκδόσεων Trofeo, εκτός από τον χαρακτηριστικό ήχο φροντίζουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Όπως για παράδειγμα τα διπλά κατακόρυφα στοιχεία της εμπρός γρίλιας που είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, καθώς και οι κάρμπον λεπτομέρειες στις εμπρός εισαγωγές αέρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν ακόμα κόκκινες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα των φτερών καθώς και η τρίαινα στις μεσαίες κολόνες. Επίσης το καπό της Ghibli είναι νέο, με δύο εισαγωγές αέρα, ενώ οι τροχοί είναι 21”. Διαφορές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα φώτα να έχουν στοιχεία μπούμερανγκ, ώστε να θυμίζουν εκείνα της 3200 GT και του πρωτότυπου Alfieri.

Maserati Trofeo

Επιπλέον σπορ πινελιές υπάρχουν στην καμπίνα, με νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, το λογότυπο Trofeo στα προσκέφαλα, νέες δερμάτινες επενδύσεις, μεγαλύτερη οθόνη infotainment με διαγώνιο 10,1” και το Maserati Connect που υπόσχεται πως όλες οι Maserati Trofeo θα μπορούν να είναι συνεχώς συνδεδεμένες. Αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με εξελιγμένο Active Driving Assist.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS