Η νέα BMW X7 σε 32 επίσημες φωτογραφίες

Η νέα BMW X7 σε 32 επίσημες φωτογραφίες

Ξεκίνησε η προ-παραγωγή του μεγάλου SUV και η BMW μας δίνει εικόνες teaser από το αυτοκίνητο και τη διαδικασία κατασκευής του.

Η BMW θα δοκιμάσει τα μοντέλα προπαραγωγής επί ένα χρόνο και θα παρουσιάσει το νέο μοντέλο στην τελική του μορφή στα τέλη του 2018.

Το δελτίο Τύπου της BMW για την Χ7 ξεκινά λέγοντας ότι η κατασκευή των πρώτων αυτοκινήτων προπαραγωγής έχει ξεκινήσει. Αυτό δεν σημαίνει και πολλά, πέρα από το ότι θα βλέπουμε συχνά κάποια καμουφλαρισμένα με ψυχεδελικές μεμβράνες πρωτότυπα να κάνουν δοκιμές αντοχής κι εξέλιξης σε διάφορα μέρη του κόσμου, από την Αρκτική μέχρι την Κοιλάδα του Θανάτου στην Arizona.

Πάντως, από τις επίσημες φωτογραφίες επιβεβαιώνεται ότι η το νέο SUV-ναυαρχίδα της βαυαρικής εταιρείας αντλεί έμπνευση από το X7 Concept  που είχαμε δει το Σεπτέμβρη στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. Βλέποντας το αυτοκίνητο στη γραμμή συναρμολόγησης, διακρίνουμε ότι διατηρεί την τεράστια μάσκα του πρωτοτύπου, μαζί με τα στενά LED φανάρια του. Επίσης βλέπουμε ότι η αμφιλεγόμενη τετραγωνισμένη εμπρός ποδιά έχει δώσει τη θέση της σε κάτι πιο συμβατικό και κομψό. Πάντως, η σιλουέτα της Χ7 καθώς βγαίνει από το τμήμα κινητήρων εξακολουθεί να είναι τετραγωνισμένη.

Αναμενόμενα, δεν δίνονται ακόμα τεχνικές πληροφορίες, όμως οι φωτογραφίες από τη γραμμή συναρμολόγησης δείχνουν έναν V8 κάτω από το καπό, ενώ μια πανοραμική ηλιοροφή αντικαθιστά την τσουρούτικη γυάλινη του X7 Concept.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW Concept X7 iPerformance, η 7άρα σε SUV [+video]

Η Χ7 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Spartanburg, στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις Χ5 και Χ6. Οι Χ3 και Χ4 παράγονται κι αυτές στην ίδια μονάδα.

Το πρωτότυπο X7 Concept ήταν αμφιλεγόμενο αισθητικά, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η BMW θα κάνει αλλαγές στην εμφάνιση αυτούς τους 12 μήνες των δοκιμών. Παρά τις φωτογραφίες από τη γραμμή συναρμολόγησης, τα αυτοκίνητα προπαραγωγής είναι καμουφλαρισμένα με μεμβράνη ώστε να κρύβεται η «τελική εμφάνιση». Αυτό σημαίνει ότι κάποια σχεδιαστικά στοιχεία ίσως να μην έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί.

Πριν δούμε την Χ7 σε μορφή παραγωγής, θα έχουμε δει ένα δεύτερο εκθεσιακό πρωτότυπο X7 iPerformance στη Φρανκφούρτη, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη. Αυτό αναμένεται να έχει πιο εύπεπτη σχεδίαση από το πρώτο Concept, αλλά τις ίδιες βασικές διαστάσεις, με μήκος 5,020 m, πλάτος 2,020 m, ύψος 1,800 m και μεταξόνιο 3, 010 m. Ανάμεσα στους 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ από τις Χ5 και Χ6, η Χ7 αναμένεται να έχει κι ένα υβριδικό κινητήριο σύστημα, με βενζινοκινητήρα και επαναφορτιζόμενη μπαταρία που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία έως 100 km.

[Πηγή: BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube