Η Lamborghini παραμένει αναποφάσιστη για την Urus

Η Lamborghini παραμένει αναποφάσιστη για την Urus

Μπρος-πίσω το πηγαίνει η μάρκα το θέμα κι ακόμα δεν έχει δώσει το «πράσινο φως».

Ο CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, δήλωσε πως η Lamborghini δεν είναι βέβαιη ότι πρέπει να προσθέσει τρίτο μοντέλο στη γκάμα της που αυτή τη στιγμή αποτελείται από την «βασική» (...) Huracán και την Aventador.

Αμφότερα είναι κεντρομήχανα διθέσια supercars που απευθύνονται σε συγκεκριμένο, και περιορισμένο, κοινό. Το πρωτότυπο Estoque, που είχε παρουσιαστεί στο Παρίσι το 2008, ήταν ένα τετράθυρο και τετραθέσιο σπορ σεντάν που θα αποτελούσε, εκείνη την εποχή, και τη λογική επιλογή για την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού πελατών.

Η Lamborghini άλλαξε γνώμη και η ιδέα δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Τέσσερα χρόνια μετά η Lamborghini αποκάλυψε στο Πεκίνο το Urus, ένα εντυπωσιακό τόσο στη σχεδίαση όσο και στις προδιαγραφές SUV.

Ο Winkelmann είπε ότι «εργαζόμαστε πάνω σε αυτό το πρότζεκτ, αλλά ακόμα δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση». Ξεκαθάρισε ωστόσο πως «αν κατασκευάσουμε ένα τρίτο μοντέλο θα είναι ένα SUV μια και πρόκειται για μια κατηγορία που γνωρίζει άνθιση και είναι πολύ καλά κατανεμημένη όσον αφορά τις πωλήσεις σε όλες τις αγορές.»

Η Lamborghini, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, έχει στο ιστορικό της όχι μόνο supercars αλλά και μοντέλα υψηλού τουρισμού, όπως η Espada και η 350GT, καθώς και ένα εκτός δρόμου, την θηριώδη LM002.

Αν τελικά πάρει το ΟΚ, κάτι που δείχνει και το πιθανότερο, το νέο SUV είναι, για τον Winkelmann, η κατάλληλη πλατφόρμα για την χρήση υβριδικής τεχνολογίας.

«Λόγω της χωροταξίας αλλά και του βάρους, ένα SUV αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Δεν πρόκειται για ένα supercar που έχει ως αυτοσκοπό τις απόλυτες επιδόσεις, οπότε μας ανοίγει νέους ορίζοντες

Το concept Asterion, που συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό V10 της Huracán των 610 PS με τρεις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν άλλα 300 PS για συνολική συνδυασμένη ισχύ 910 PS,  αποτέλεσε την πρώτη εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας σε αυτοκίνητο της SantAgata.

Συνεπώς, δεν αποκλείεται να είναι αυτό που θα κινεί, με μειωμένη ισχύ, την Urus ή όπως αλλιώς τελικά την ονομάσουν, αν και όποτε καταλήξουν στο τι θέλουν στη Μπολόνια. Ή, ακριβέστερα, στο Wolfsburg.

[Πηγή: Autoblog]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube