DS 4: Νέοι κινητήρες και πλουσιότερος εξοπλισμός

DS 4: Νέοι κινητήρες και πλουσιότερος εξοπλισμός

Το DS 4 «μετράει» ήδη τρία χρόνια στην αγορά οπότε η «μαμά» Citroen αποφάσισε να προχωρήσει σε μερικές αλλαγές.

Το DS 4 «μετράει» ήδη τρία χρόνια στην αγορά οπότε η «μαμά» Citroën αποφάσισε να προχωρήσει σε μερικές αλλαγές.

Συγκεκριμένα, το πολυτελές μικρομεσαίο της γαλλικής μάρκας απέκτησε τρεις νέους κινητήρες και πλουσότερο εξοπλισμό, ώστε να ενισχύσει τον χαρακτηρισμό «premium» που το αποδίδει η εταιρεία.

Αρχής γενομένης από την 1η Ιανουαρίου, η σειρά DS αποτελεί μία αυτόνομη μάρκα μέσα στο γκρουπ PSA. Στόχος είναι η αυτονόμησή της από τη Citroën ώστε να καθιερωθεί ως μία από τις πολυτελείς μάρκες στην ευρωπαϊκή, κυρίως, αγορά.

Μετά την τοποθέτηση του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα PureTech 130 και του diesel BlueHDi 120 τον περασμένο Νοέμβριο, το DS 4 απoκτά άλλα τρία νέα μοτέρ, ένα βενζίνης και δύο πετρελαίου, που πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6 και θα λανσαριστούν σε τέσσερις μήνες.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 165 THP S&S, ο οποίος θα διατίθεται αποκλειστικά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αντικαθιστά το αντίστοιχο μοτέρ των 160 ίππων. Παρά την αυξημένη ισχύ, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 29%, στα 5,5 lt/100 km, και οι εκπομπές CO2 έπεσαν κάτω από τα 130 g/km.

Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, ο BlueHDi 150 S&S αποδίδει 25 περισσότερους ίππους και 2,5 kgm ροπής σε σχέση με τον HDi 135. Ταυτόχρονα πετυχαίνει 20% μείωση της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών καυσαερίων, στα 3,9 lt/100 km και 100 g/km αντίστοιχα.

Το τρίτο (και ισχυρότερο) νέο μοτέρ της DS 4 είναι ο turbodiesel BlueHDi 180 S&S. Προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και, παρότι αποδίδει 180PS και 40,1 kgm, καταναλώνει 4,3 lt/100 km και εκπέμπει 113 g CO2 ανά km.

Τέλος, το DS 4 αποκτά σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί (HFAS) και μια νέα οθόνη αφής 7 ιντσών με υψηλή ανάλυση που απλοποιεί τη χρήση του συστήματος πλοήγησης και των άλλων χαρακτηριστικών του συστήματος πολυμέσων.

[Πηγή Citroën]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube