node/32494

DS 3 Forever: Για να μην το ξεχάσουμε!

Τίτλοι τέλους για το DS 3; Όχι ακόμη. Το κομψό γαλλικό σουπερμίνι απέκτησε μια νέα σπέσιαλ έκδοση, προφανώς και κύκνειο άσμα, με μικρή αναβάθμιση του συστήματος multimedia.

Η DS βρίσκεται ένα βήμα πριν διαγράψει οριστικά το παρελθόν της ως μια σπέσιαλ σειρά της Citroën. Αν και τα DS 4 και DS 5 καταργήθηκαν, το DS 3, το παλιότερο μοντέλο της, εξακολουθεί να παραμένει στον κατάλογο. Βέβαια, οι μέρες του είναι μετρημένες, καθώς η παραγωγή του τερματίζεται το 2019.  

Το παράδοξο είναι ότι η DS Automobiles μαζί με το αστικό crossover DS 3 Crossback, αντικαταστάτη του DS 3, θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού την ένατη (!) σπέσιαλ έκδοση του DS 3, το Forever.

Από πλευράς εμφάνισης, δεν υπάρχει τίποτα πολύ πρωτότυπο, με μόνο στοιχείο πάνω στην οροφή «το “υφάδι” του μονογράμματος DS να ερμηνεύεται εκ νέου σε μια ασημί απόχρωση δημιουργημένη με μεταλλικές νιφάδες», όπως ποιητικά λέει η εταιρεία. Στη χρωματική παλέτα του DS 3 Forever υπάρχουν οκτώ αποχρώσεις: Gris Artense, Gris Platinium, Noir Perla Nera, Blanc Nacré, Whisper, Vert Saphir, Bleu Encre και Rouge Rubi. Οι προβολείς και τα φώτα LED είναι στάνταρ. Το ενδιαφέρον σημείο είναι ότι το DS3 ωφελείται από μια «νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική», ενώ διαθέτει ακόμη DS Connect Nav, με νέο ηχοσύστημα και νέα κάμερα οπισθοπορείας.

Το DS 3 Forever θα είναι διαθέσιμο με ένα μόνο μοτέρ, το 1.2 PureTech των 110 PS, συνδυασμένο με αυτόματο σασμάν EAT8. Σε κάθε περίπτωση, θα είναι ο μόνος συνδυασμός για το DS 3, καθώς η DS Automobiles, απλοποιώντας τη ζωή της για τη μετάβαση στο πρωτόκολλο WLTP, νοικοκύρεψε την γκάμα των μοτέρ.

Το DS 3 Forever θα λανσαριστεί εμπορικά μέσα στο φθινόπωρο. Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε εάν η ελληνική αντιπροσωπεία θα εισάγει τη συγκεκριμένη έκδοση, της οποίας την τιμή δεν γνωρίζουμε ούτε για την Ευρώπη ούτε καν για τη γαλλική αγορά.

node/39070

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H διάθεσή του νέου Hyundai Sante Fe στην Ευρώπη υπολογίζεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H Hyundai προχώρησε στη δημοσιοποίηση της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του νέου Santa Fe, δείχνοντάς μας πώς θα είναι η μάσκα του. Και αυτό είναι σημαντικό καθώς σηματοδοτεί όλη την καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση που θα υιοθετεί από εδώ και στο εξής η εταιρεία. 

Το φώτα LED δεσπόζουν και η μάσκα έχει μεγαλώσει σημαντικά με το λογότυπο της εταιρείας να δεσπόζει στο κέντρο της. Το σύνολο δείχνει σύγχρονο, φρέσκο και δυναμικό και προϊδεάζει και για άλλες εξίσου σύγχρονες επιλογές που θα ενσωματώνει το αυτοκίνητο. 

Το νέο Santa Fe θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς. Είναι βέβαιο πως θα ενσωματώνει υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, δίχως όμως η εταιρεία να έχει δώσει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Με δεδομένο όμως ότι η διάθεσή του θα αρχίσει από το φθινόπωρο, πολύ σύντομα η Hyundai θα δημοσιοποιήσει και άλλα στοιχεία για το νέο Sante Fe. 

node/39068

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Kia Rio 

Σημαντικές βελτιώσεις στον σχεδιασμό, τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης και στον κινητήρα. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Kia Rio 

Το Rio τέταρτης γενιάς έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, όσο και επί της ουσίας σε τομείς που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την συνδεσιμότητα, ενώ αποκτά και 48βολτο mild-hybrid σύστημα. Το Rio ενσωματώνοντας όλες αυτές τις αναβαθμίσεις μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι ένα σούπερ μίνι, φρέσκο, με εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. 

Αρχίζοντας με τις αλλαγές κάτω από το καπό να πούμε πως το ανανεωμένο Rio εφοδιάζεται με το mild-hybrid σύστημα κίνησης που ακούει στο όνομα EcoDynamics+ και το οποίο συνδυάζεται με τον γνωστό μας 1.000άρη T-GDi βενζινοκινητήρα. Πρόκειται για ένα 48βολτο σύστημα με μπαταρία ιόντων λιθίου και γεννήτρια/μίζα που κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιτάχυνσης λειτουργεί σαν μοτέρ και δίνει έξτρα ισχύ. Την ίδια στιγμή κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος λειτουργεί σαν γεννήτρια και αποθηκεύει ενέργεια στον συσσωρευτή. 

kiario

Ο κινητήρας Smartstream που συναντάμε και στο νέο Hyudai i20, διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 100 και 120 ίππων, με τη δεύτερη να αποδίδει 16% περισσότερη ροπή που τώρα φτάνει τα 200 Nm. Η Kia ισχυρίζεται ότι ο νέος κινητήρας μειώνει κατά 8,1% - 10,7% τις εκπομπές CO2. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, τα Eco, Sport ή Normal.

Το νέο Rio EcoDynamics + είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα της Kia που διαθέτει το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), όπου αντί για μηχανική σύνδεση, ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Το Rio διατίθεται επίσης με τον κλασσικό 1.0 T-GDi κινητήρα, με ισχύ 100 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις (7DCT), καθώς και τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη της γκάμας (Dual Port) με ισχύ 84 ίππων. Η Kia λέει ότι έχει επίσης αναβαθμίσει το σύστημα Idle Stop & Go (ISG), το οποίο είναι πλέον συνδεδεμένο με το φρένο αντί για τον συμπλέκτη για επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου.

rio

Στο εσωτερικό έχουμε νέο σύστημα Infotainment, το Phase II UVO Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών, αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay. Στο συστήματα υποβοήθησης του οδηγού συναντάμε ό,τι πιο σύγχρονο όπως τα Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, Blind Collision Warning. Τέλος και σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση έχουμε έναν ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, full LED φωτιστικά και νέα χρώματα.

TAGS