node/31754

DS 3 Crossback: Να πώς είναι!

Το DS 3 Crossback θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο, αλλά ο σχεδιασμός του δεν κρύβει πια σχεδόν κανένα μυστικό. Είναι εμπνευσμένος από αυτό του DS 7 Crossback, με ολίγη από το πρώτο DS 3.

Το DS 3 Crossback θα είναι μία από τις βεντέτες του Mondial de l’Automobile 2018, στο Παρίσι. Αν και τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα έχουν ήδη απαθανατιστεί, η DS Automobiles είχε μέχρι στιγμής καταφέρει να διατηρήσει το μυστήριο του σχεδιασμού για το κόμπακτ αστικό crossover της. 

Αλλά η γαλλική φίρμα προδόθηκε από τις εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν για την έγκριση του αυτοκινήτου, τις οποίες και δημοσιοποίησε στο web ένα μέλος του φόρουμ Worldscoop.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του DS 3 Crossback δεν έχει κανένα μυστικό, ή σχεδόν κανένα, καθώς οι εικόνες είναι σε ασπρόμαυρη απόδοση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Έτσι δεν παρουσιάζουν σε όλη τους την έκταση τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως για παράδειγμα τα χρώμιο και τα νίκελ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DS 3 Crossback: Οι πρώτες λεπτομέρειες

Η εμπρός όψη του νέου DS 3 Crossback υιοθετεί τη μεγάλη μάσκα της φίρμας, της οποίας το περίγραμμα εκτείνεται κάτω από τα φανάρια, με την κλασική, ορίτζιναλ τομή των DS. Από αυτά τα τελευταία ξεκινούν οι «γιρλάντες» των φώτων ημέρας LED, όπως στο πρωτότυπο E-Tense. Στο προφίλ, για να γίνει η σύνδεση με το υφιστάμενο DS 3, το Crossback διαθέτει ένα «πτερύγιο καρχαρία» σε συνέχεια της μεσαίας κολόνας και προς τα πίσω. Μια πρακτικά ακατανόητη επιλογή, καθώς μάλλον θα εμποδίζει την ορατότητα των πίσω επιβατών.

DS 3 Crossback

Το πίσω κρύσταλλο είναι μια προέκταση των πίσω παραθύρων, δημιουργώντας την εντύπωση της «αιωρούμενης» οροφής. Σχεδιασμός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η DS έφτιαξε μια πλατφόρμα όπου η διχρωμία θα είναι κυρίαρχο στοιχείο της εξατομίκευσης. Στο πίσω μέρος θα υπάρχουν, όπως και στο DS 7 Crossback, εκλεπτυσμένα φανάρια που συνδέονται με μια διακοσμητική φωτεινή ή ανακλαστική λωρίδα. Όσο για τις δύο ευμεγέθεις μπούκες της εξάτμισης, προφανώς υποδηλώνουν το λανσάρισμα μιας ισχυρής έκδοσης «Performance». 
DS 3 Crossback
Στο εσωτερικό υιοθετείται ένα απλό σχέδιο με ρομβοειδή μοτίβα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, επικαθήμενη οθόνη αφής αλά τάμπλετ και κεντρικούς αεραγωγούς που συνοδεύονται, στο κάτω μέρος τους από μια σειρά με τρία χειριστήρια. Το σχέδιο δείχνει ανάτυπο του DS 7 Crossback, ειδικά στην κεντρική κονσόλα, με περίτεχνα κουμπιά εκατέρωθεν του λεβιέ ταχυτήτων.


DS 3 Crossback
Όμως, η DS Automobiles θα έχει ως εμπροσθοφυλακή στο Mondial de l’Automobile 2018, στο Παρίσι τον Οκτώβριο, της αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του DS 3 Crossback. Αυτό θα είναι και το πρώτο μοντέρνο μοντέλο νέας γενιάς του Groupe PSA. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DS 3 Crossback: Να και το ταμπλό του!

Το DS 3 Crossback, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού με τον κινεζική εταίρο Dongfeng.
DS 3 Crossback
 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39663

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Η γρήγορη έκδοση του Hyundai Kona βρίσκεται προ των πυλών.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Από το 2018, ο Albert Biermann μας είχε προιδεάσει για το επερχόμενο Hyundai Kona N. Από ότι φαίνεται, το μοντέλο βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τους τεχνικούς της N Performance να το οδηγούν στην πίστα του Nürburgring, εκεί όπου βρίσκονται και οι ευρωπαικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από το βίντεο με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το Kona N διαφέρει από τα υπόλοιπα Kona χάρη στους μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς με ελαστικά επιδόσεων, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τον διαχύτη, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αεροτομή που σκεπάζει το πίσω παρμπρίζ. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό όμως είναι σίγουρο πως θα έχει σπορ καθίσματα, τιμόνι, πατήματα των μαρσπιέ και επιλογέα ταχυτήτων με το έμβλημα N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάπως έτσι θα μοιάζει το Hyundai i20 N

Από πλευράς μηχανικών μερών, το γρήγορο B-SUV της Hyundai αναμένεται να φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση άνω των 200 PS που θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, θα έχουμε σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, πιο έντονο ήχο από την εξάτμιση (ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) και ισχυρότερα φρένα.

Το Kona N αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, μαζί με το μκρότερo i20 N, εμπλουτίζοντας τη γκάμα σπορ μοντέλων της Hyundai δίπλα στα ανανεωμένα i30 N και i30 N Fastback. Μέσα στο 2021 είναι πιθανό να δούμε και το Tucson N.

[Πηγή: Autocar]