
To Drift Mode, όπως το φαντάζονται στην Audi
Στο νέο Audi SQ5 ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην λειτουργία της τετρακίνησης ώστε να γίνει fun to drive.


Το νέο Audi Q5 πρόκειται να αποκτήσει την κορυφαία έκδοση S μέσα στην επόμενη χρονιά. Θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα τετρακίνησης με υπερστροφικά χαρακτηριστικά.
Ένας υψηλόβαθμος μηχανολόγος που εμπλέκεται στο project υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να υπερστρέψει με το γκάζι, και ότι η οδική συμπεριφορά θα είναι πολύ πιο… ζωηρή, σε σχέση με το βασικό μοντέλο. Οι κινητήρες θα είναι V6 βενζίνης και πετρελαίου, εξελιγμένοι για διαφορετικές αγορές.
Στην Ευρώπη θα έρχεται με τον 3.0 V6 ντίζελ. Με την χρήση διαφορετικού τούρμπο και άλλο software, η ισχύς θα είναι αυξημένη σημαντικά σε σχέση με τους 286 ίππους της «απλής» έκδοσης αντίστοιχου κυβισμού και διάταξης. Το πιθανότερο είναι ότι θα διαθέτει συμβατικά ελατήρια και αμορτισέρ στον στάνταρ εξοπλισμό, με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση να διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Οι ρυθμίσεις θα είναι φυσικά διαφορετικές, ένα πιο σφιχτό set up θα επιλεγεί για πιο σπορ συμπεριφορά. Ανάλογη θα είναι η προσέγγιση στο καλιμπράρισμα της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού, με μία κρεμαγέρα μεταβλητού λόγου πιθανότατα μέσα στην λίστα των έξτρα.
Η «υπερστροφή» θα είναι επίσης στην λίστα του πρόσθετου εξοπλισμού, με την μορφή ενός σπορ πίσω διαφορικού που θα προσαρμόζεται στο σύστημα Quattro. Τις επόμενες δύο εβδομάδες οι πληροφορίες μας λένε ότι το νέο SQ5 θα συνεχίσει το πρόγραμμα εξέλιξής του στην Σουηδία, σε ειδικά διαμορφωμένες παγωμένες πίστες.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Audi σκέφτεται να μεταφέρει στο κορυφαίο Q5 τεχνολογίες από το μεγαλύτερο Q7, όπως το ηλεκτρικό κύκλωμα 48V το οποίο θα μπορούσε να τροφοδοτήσει ένα ηλεκτρικό τούρμπο, ή το σύστημα των ενεργών αντιστρεπτικών και την τετραδιεύθυνση. Όλα θα κριθούν από το κόστος, αφού τέτοιες λύσεις ενδεχομένως θα καθιστούσαν το SQ5 ακριβό άρα όχι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Πηγή Autocar