node/38706

Διαρροή: Νέο Nissan X-Trail

Η νέα γενιά του ιαπωνικού SUV αποκαλύπτεται μέσα-έξω.

Φωτογραφίες της νέας γενιάς του Nissan X-Trail διέρρευσαν στο διαδίκτυο λίγο πριν από την πρεμιέρα του μοντέλου, αποκαλύπτωντας το σχεδιασμό του αμαξώματος αλλά και της καμπίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail

Το X-Trail που κυκλοφορεί με το όνομα Rogue στις ΗΠΑ, υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan με πιο μοντέρνα εμφάνιση απο τον προκάτοχό του. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η σημαντικά μεγαλύτερη γρίλια V-Motion που πλαισιώνεται από χρώμιο. Σε συνδυασμό με τα διπλά φώτα που φιλοξενούν γραφικά LED, τα έντονα νεύρα στο καπό και τα μαύρα κολωνάκια του παρμπρίζ, το X-Trail μοιάζει με το μεγάλο και πιο σοβαρό αδερφάκι του Juke.

Nissan X-Trail

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι αναλογίες, οι μπάρες οροφής, τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και οι ποδιές σε απόχρωση αλουμινίου στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων ενισχύουν τον SUV χαρακτήρα του X-Trail το οποίο απέκτησε πιο μυώδες αμάξωμα με τονισμένους ώμους και περισσότερες καμπύλες. 

Στο πίσω μέρος η εικόνα είναι πιο γνώριμη με τα φώτα στη βάση του πίσω παρμπρίζ και την πόρτα του χώρου αποσκευών να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα της ουράς.

Nissan X-Trail

Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι η εικόνα της καμπίνας με ένα πολύ πιο σύγχρονο ταμπλό που ενσωματώνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Τα χειριστήρια για την ένταση, το συντονισμό αλλά και τον κλιματισμό παραμένουν περιστροφικοί διακόπτες που πλαισιώνονται από φυσικά πλήκτρα, κάτι που μάλλον θα ικανοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του απευθυνόμενου κοινού. 

Τα υλικά των επενδύσεων στο ταμπλό, τις πόρτες, το κεντρικό τούνελ και τα καθίσματα δείχνουν πιο ποιοτικά από της προηγούμενης γενιάς. Η πενταθέσια καμπίνα διατηρεί την ευρυχωρία που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της κατηγορίας ενώ όπως βλέπουμε από τη φωτογραφία διαθέτει πανοραμική ηλιοροφή (προαιρετικός εξοπλισμός).

Nissan X-Trail

Μπορεί να έχουμε μια πολύ καλή εικόνα για το σχεδιασμό του νέου X-Trail όμως δεν γνωρίζουμε ακόμα τους κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται η νέα γενιά. Φήμες κάνουν λόγο για δύο νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan και ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi, όπως και εκδόσεις mild-hybrid για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

Το νέο X-Trail αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, οπότε περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου μέσα στο καλοκαίρι.

[Πηγή: Worldscoop μέσω Carscoops]

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]