node/38593

Chaos: Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive

Όλα όσα γνωρίζουμε για το Chaos. To υπεραυτοκίνητο των 3.000 PS που εξελίσσεται στην Ελλάδα και θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Γενεύης το 2021.

Εδώ και μερικές εβδομάδες, το όνομα του Σπύρου Πανόπουλου ακούγεται πολύ συχνά στον εγχώριο αυτοκινητιστικό τύπο. Ο λόγος είναι το υπεραυτοκίνητο Chaos που εξελίσσει με την ομάδα του στις εγκαταστάσεις της Spyros Panopoulos Automotive στην Ελλάδα. Στόχος της εταιρείας είναι η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου να γίνει στην επόμενη Έκθεση Γενεύης τον Μάρτιο του 2021. Εκεί θα δούμε, σύμφωνα με την εταιρεία, όχι μία αλλά δύο εκδόσεις του υπεραυτοκινήτου, το οποίο στη συνέχεια θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία, το Chaos θα έχει αναλογία κοντά στα 0,5 kg/hp με το βάρος του να έχει κρατηθεί πολύ χαμηλά χάρη στο πλαίσιο από υλικό zylon, την εκτενέστατη χρήση μαγνησίου και τιτανίου στα μηχανικά μέρη (κατασκευασμένα σε 3D printer) και το αμάξωμα από ανθρακονήματα και κέβλαρ.

Chaos

Ο κεντρικά τοποθετημένος twin-turbo V10 4,0 λίτρων θα αποδίδει έως και 3.000 PS στην ισχυρότερή του έκδοση (όταν εφοδιάζεται με καύσιμο E85), με τον κόφτη να βρίσκεται στις 12.000 rpm. Το μοτέρ θα έχει αλουμινένιο μπλοκ ενώ οι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, ο στρόφαλος και οι κυλινδροκεφαλές θα είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο. Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται σε κάτω από 2", ενώ το αυτοκίνητο θα προσφέρει επιτάχυνση και επιβράδυνση της τάξεως των 3G.

Η ανάρτηση θα είναι ανεξάρτητη σε κάθε τροχό με διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω από τις ζάντες από τιτάνιο διαμέτρου 21" εμπρός και 22" πίσω, θα υπάρχουν κεραμικά φρένα (δίσκοι 428 mm εμπρός και 416 mm πίσω).

Η σχεδίαση του Chaos δεν έχει αποκαλυφθεί πλήρως, καθώς το πρωτότυπο βρίσκεται κάτω από ένα λεπτό κομμάτι υφάσματος, το οποίο προδίδει την αεροδυναμική σιλουέτα του και τα LED γραφικά των φωτιστικών σωμάτων. Η εταιρεία, δημοσίευσε πρόσφατα εικόνες "teaser" που μας παρουσιάζουν τις ψηλά τοποθετημένες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και το σχεδιασμό της ουράς.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]

node/39093

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford επεκτείνει την γκάμα του νέου Puga με νέες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Puma ST-Line Vignale που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση των ST-Line και την πολυτέλεια των Vignale σε μια έκδοση.

Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line με satin aluminium φόντο για τη γρίλια, επιπλέον χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών, μεγάλη αεροτομή και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας κινητήρων του νέου Puma με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue των 120 PS. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 3,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 99 g/km (NEDC).

Τέλος, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που συνδυάζεται με τον μη-υβριδικό 1.0 EcoBoost των 125 PS, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 4,9 lt/100km και εκπομπές CO2 από 110 g/km (NEDC).

Τα νέα για το Puma δεν τελειώνουν εδώ, καθώς μέσα στο 2020 θα κάνει πρεμιέρα και η ισχυρότερη έκδοση επιδόσεων Puma ST με τις περιποιήσεις της Ford Performance.

[Πηγή: Ford]

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.