Αυξάνεται η παραγωγή της Koenigsegg CC850 λόγω αυξημένης ζήτησης

Αυξάνεται η παραγωγή της Koenigsegg CC850 λόγω αυξημένης ζήτησης

Μόλις πέντε μέρες μετά την παρουσίαση του, και τα 50 Koenigsegg CC850 που θα κατασκευάζονταν συνολικά βρήκαν αγοραστή, με την υψηλή ζήτηση να αναγκάζει την μάρκα να προσθέσει 20 επιπλέον κομμάτια στην παραγωγή.

Koenigsegg CC850

Μόλις πέντε μέρες χρειάστηκαν για την Koenigsegg να πουλήσει και τα 50 αντίτυπα του CC850 που σχεδίαζε να κατασκευάσει συνολικά. Ωστόσο, η ζήτηση ήταν τόσο υψηλή που ανάγκασε τον κατασκευαστή να προσθέσει 20 ακόμη αυτοκίνητα στην παραγωγή του νέου του hypercar.

«Η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το να κατασκευάσουμε 20 επιπλέον κομμάτια δεν καλύπτει τη ζήτηση αλλά μας δίνει τη δυνατότητα να ικανοποιήσουμε τους πιστούς μας πελάτες και να προσθέσουμε μερικούς νέους αγοραστές στην μάρκα» δήλωσε ο ιδρυτής και CEO της μάρκας, Christian von Koenigsegg.

Ο κατασκευαστής πριν ανακοινώσει την αύξηση της παραγωγής στράφηκε στους πιστούς πελάτες του που είχαν ήδη βάλει το όνομα τους στο βιβλίο παραγγελιών του CC850, με εκείνους να δίνουν την έγκριση τους.

Το CC850 είναι ένα hypercar με σαφείς αναφορές στο πρώτο μοντέλο της εταιρίας. Η Koenigsegg αρχικά σχεδίαζε να κατασκευάσει μόλις 50 κομμάτια -όσα και τα έτη του ιδρυτή της- με κόστος περίπου 2 εκ. ευρώ έκαστο. 

Koenigsegg CC850

Το Koenigsegg CC850 εξοπλίζεται με το μηχανικό σύνολο από το αδελφό Jesko. Πρόκειται για ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο πεντάλιτρο V8, με όριο περιστροφής της 8.500 rpm. Η ροπή του αγγίζει τα 1.385 Nm ενώ μπορεί να καταναλώσει τόσο βενζίνη, όσο και βιοαιθανόλη (Ε85). Απλά, στην πρώτη περίπτωση η συνολική ισχύς μειώνεται από τα 1.385 PS στα 1.185 PS. 

Η ισχύς περνάει στους τροχούς μέσω του κιβωτίου «Light Speed Transmission», που αντίστοιχα προέρχεται από το Jesko. Διαθέτει συνολικά εννέα σχέσεις, επτά παράλληλους συμπλέκτες και δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης, ανάλογα με το αν το όχημα χρησιμοποιείται στο δρόμο ή σε πίστα.

Ακολουθώντας τις ορέξεις του οδηγού, μπορεί να λειτουργήσει σαν μηχανικό (χρησιμοποιώντας κανονικά πεντάλ συμπλέκτη για τις αλλαγές) ή σαν αυτόματο. Χαριτολογώντας μάλιστα η εταιρία το χαρακτηρίζει ως TWMPAFMPC transmission, με το… εύηχο αρκτικόλεξο να προέρχεται από το «The Worlds Most Powerful And Fastest Manual Production Car».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube