Αυτό είναι το κλειδί της νέας Ferrari Roma

Αυτό είναι το κλειδί της νέας Ferrari Roma

«Φωνάζει» από μακριά ότι το αυτοκίνητό σας  είναι Ferrari.

Η νέα Ferrari Roma είναι γεγονός!
Όπως αναφέρει η ιταλική εταιρεία, η Roma εκφράζει τη σύγχρονη έννοια της "Dolce Vita", συνδυάζοντας αρμονικές γραμμές με κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία της. Για τη δημιουργία της, οι σχεδιαστές της Ferrari πήραν έμπνευση από τον τρόπο ζωής που χαρακτήριζε την ιταλική πρωτεύουσα τις δεκαετίες του '50 και του '60.

Το σπορ coupé έχει μήκος 4656 mm, πλάτος 1974 mm, ύψος 1301 mm και μεταξόνιο 2670 mm - δηλαδή ταυτόσημο με αυτό της Portofino στην οποία βασίζεται. Η Roma έχει λιτό σχεδιασμό και παραδοσιακές αναλογίες grand tourer. Το αιχμηρό ρύγχος παραπέμπει σε μοντέλα της Ferrari από το παρελθόν, με μια μάλλον ασυνήθιστη διαμόρφωση της γρίλιας, λεπτές λωρίδες LED στη μέση των φωτιστικών σωμάτων και ένα μεγάλο σπλίτερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στην ουρά τα τετραπλά φώτα έχουν το ελάχιστον δυνατό πάχος ενώ το παρόν δηλώνουν και οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης που βρίσκονται εκατέρωθεν του διαχύτη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ferrari Roma

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 3.855 cc με απόδοση 620 PS (+20 PS σε σχέση με την Portofino) και 760 Nm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο DCT 8 σχέσεων που εγκαινίασε η SF90 Stradale. Αυτό σημαίνει πως το όχημα βάρους 1.472 kg επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,4" και από τα 0-200 km/h σε 9,3". Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 320 km/h.

Τώρα αποκαλύπτεται και το κλειδί της Roma: Από την μια του πλευρά έχει το σήμα της Ferrari και από την άλλη ένα παραδοσιακό δερμάτινο κάλυμμα. Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο πλήκτρα, ένα για το κλείδωμα και ένα για το ξεκλείδωμα. Σύμφωνα με τη Ferrari πάντως υπάρχει και η λειτουργία «Comfort Access», που σημαίνει πως ο οδηγός μπορεί απλά να αγγίξει τον ειδικό διακόπτη δίπλα στη χειρολαβή και να ανοίξει η πόρτα του αυτοκινήτου, αρκεί βέβαια να έχει το κλειδί μαζί του.
Εξυπακούεται ότι στο εσωτερικό δεν χρειάζεται να βάλεις το κλειδί σε κάποια υποδοχή, καθώς ο κινητήρας της Roma εκκινεί με μπουτόν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube