Mercedes-Benz A 250 e
node/39364

Από €47.141 η Mercedes-Benz A 250 e

H επαναφορτιζόμενη υβριδική A-Class (χάτσμπακ και μπερλίνα) αποτελεί μία από τις 20 εκδόσεις μοντέλων plug-in hybrid που στοχεύει να παρατάξει στην αγορά η Mercedes-Benz μέσα στο 2020.

Όπως συχνά συμβαίνει με τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο να διακρίνεις τη διαφορά από τις θερμικές. Μόνη ένδειξη στην A 250 e, τα δύο πορτάκια ανεφοδιασμού. Το ένα στα αριστερά για τη βενζίνη, το άλλο στα δεξιά για την πρίζα φόρτισης. Α! Και η παρουσία του λογότυπου «EQ» στα φτερά.

Προφανώς, το μηχανολογικό κομμάτι είναι εδώ που μας ενδιαφέρει και αυτό που έχει υποστεί τις περισσότερες μεταμορφώσεις. Έτσι, κάτω από το καπό, το 4κύλινδρο 1.300άρι μοτέρ των 160 PS και 250 Nm υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 PS) και 300 Nm τοποθετημένο πριν από το αυτόματο 8άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη. Κάτω από το πίσω κάθισμα, το ρεζερβουάρ αφήνει χώρο για μια μπαταρία 15,6 kWh. Το πρώτο όμως μετατοπίστηκε κάτω από το πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα να χάσει 8 lt, απομένοντας 35 lt -μικρό για την κατηγορία.

Η διαφορετική χωροταξία επέφερε μείωση και στο πορτμπαγκάζ που έχασε 60 lt, δηλαδή όλον τον χώρο κάτω από το δάπεδο. Όλες αυτές οι τροποποιήσεις είχαν προφανώς συνέπειες και στο βάρος της Α-Class που δείχνει 1.680 kg στη ζυγαριά, 235 kg περισσότερα από μια κλασική A 250, εκ των οποίων τα 150 kg αφορούν μόνο την μπαταρία.

Mercedes-Benz A 250 e
To ταμπλό είναι πανομοιότυπο με αυτό των άλλων A-Class. Μοντέρνο στιλ, τεχνολογία και ποιότητα οι συνιστώσες του.


Μολονότι κάμποσες πρακτικές πτυχές έχουν θυσιαστεί, τα χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις Α 250 e έχουν μεγάλο ενδιαφέρον: Η συνδυασμένη απόδοση των 218 PS και 450 Nm δίνουν 0-100 km/h σε 6,6”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει υβριδικά τα 235 km/h και αμιγώς ηλεκτρικά τα 140 km/h. Επίδοση που σου επιτρέπει να κινείσαι στην EO στην αριστερή λωρίδα, παρόλο που η αυτονομία δέχεται σοβαρό πλήγμα υπό αυτές τις συνθήκες. Σύμφωνα πάντως με το εργοστάσιο, η αυτονομία EV φτάνει τα 76 km -68 κατά WLTP. Οπότε με τουλάχιστον 50 km πραγματικής αυτονομίας, η μέση καθημερινότητα στην πόλη καλύπτεται πλήρως.

Ελκυστική στα χαρτιά, οπότε περιμένουμε την A 250 e για τεστ για να δούμε τι γίνεται στην πράξη… Όσον αφορά τη φόρτιση, υπολογίστε 1h 45’ σε wallbox των 7,4 kW, 25’ για να γεμίσεις από το 10% στο 80% σε ταχυφορτιστή DC (max 24 kW) και 5,5 ώρες σε μια 16άρα οικιακή πρίζα.

H τιμή ξεκινά από τις €47.141 για τη χάτσμπακ A 250 e και από τις €47.771 για την A 250 e

Διαμορφώστε εδώ τη δική σας A 250 e στον configurator της Mercedes-Benz Hellas

Διαμορφώστε εδώ τη δική σας A 250 e Sedan στον configurator της Mercedes-Benz Hellas

TAGS
node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]