node/40143

Αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη πρεμιέρα του νέου VW Golf R

Στις 4 Νοεμβρίου η αποκάλυψη του νέου Golf R σύμφωνα με ένα teaser της VW.

Eίναι πλέον επίσημο: Το νέο Golf R θα παρουσιαστεί επίσημα στις 4 Νοεμβρίου. Λίγες μόλις ημέρες από την παρουσίαση του Golf GTI Clubsport, η VW έδωσε στη δημοσιότητα μέσω του Instagram ένα teaser μέσα από το οποίο μας πληροφορεί για την ημερομηνία παρουσίασης του αυτοκινήτου. 

Για κάποιο λόγο που μόνον η VW ξέρει, στο teaser η VW μας δείχνει το το T-Roc R και μόνον προς το τέλος μας δίνει ένα γραφικό για την αντίστοιχη έκδοση του Golf.
Σύμφωνα με το όσα μέχρι σήμερα έχουν διαρρεύσει, κάτω από το καπό του Golf R θα υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 2.0 λίτρων με την αποδιδόμενη ισχύ να φτάνει τους 330 ίππους. 

r1

Το καλοκαίρι είχαν διαρρεύσει κάποιες φωτογραφίες του νέου Golf R μέσα από το εργοστάσιο της Volkswagen. Σε αυτές μπορούμε να διακρίνουμε νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, έναν μεγάλο διαχύτη, μια επίσης μεγάλη αεροτομή και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

r3

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, ενώ σε μια άλλη φωτό διακρίνονται οι μπλε δαγκάνες των φρένων με το λογότυπο «R», το οποίο υπάρχει και στο τιμόνι. 

r2

Μετά την επίσημη πρεμιέρα του, το νέο Golf R πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2021 στην Ευρώπη.

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.