node/39919

Aνανεωμένο Hyundai i30 N: Πρώτες φωτογραφίες

Το i30 N αποκτά φρεσκαρισμένη εμφάνιση και την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Hyundai.

Ακολουθώντας την ανανεωμένη γκάμα i30 που παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους, η Hyundai δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου i30 N το οποίο φρεσκάρεται αισθητικά και αναβαθμίζεται τεχνολογικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία στην κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch. Να θυμίσουμε πως το σημερινό i30 N έκανε πρεμιέρα το 2017 εγκαινιάζοντας το τμήμα N Performance της Hyundai.

Όπως είχαμε προβλέψει με τα δικά μας renderings πριν από πέντε μήνες, το μοντέλο απέκτησε νέα φαρδύτερη γρίλια, πιο μοντέρνα γραφικά LED στα εμπρός και τα πίσω φώτα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες στα πρότυπα του i30 N Line με κόκκινες λεπτομέρειες, νέους σφυρήλατους τροχούς 19" που συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά 14 kg (!) και μεγαλύτερης διαμέτρου απολήξεις της εξάτμισης στο διαχύτη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai i30 [video]

hyundai_i30_n_facelift_tease

Κάτω από το καπό το πιο πιθανό είναι να παραμείνει ο γνωστός 2.0 Turbo-GDi με απόδοση 275 PS και 353 Nm (έως 378 Nm σε λειτουργία overboost). Η μεγάλη αλλαγή θα έρθει στη μετάδοση, καθώς εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων θα έχουμε και την επιλογή του νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων διπλόυ συμπλέκτη (N DCT) με paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι. το οποίο διατίθεται ήδη στο συγγενικό και πρόσφατα ανανεωμένο Hyundai Veloster N.

Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ παραμένει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με σπορ ρύθμιση (πιθανότατα αναβαθμισμένη).

Hyundai i30 N Line
Το εσωτερικό της έκδοσης N Line δεν έχει τα γαλάζια πλήκτρα N στο τιμόνι όπως το κορυφαίο i30 N.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο θα αποκτήσει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας η οποία θα ενσωματώνει το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέα θήκη με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone και νέα οθόνη 7" στο μέσο του ανασχεδιασμένου πίνακα οργάνων. Το τιμόνι θα διατηρεί τα γνωστά πλήκτρα αλλαγής λειτουργίας οδήγησης ενώ παρών θα δηλώνει και ο σπορ επιλογέας ταχυτήτων με το έμβλημα N.

Τέλος, η τεχνολογική αναβάθμιση θα περιλαμβάνει και το πλουσιότερο πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Hyundai SmartSense με την προσθήκη των Lane Following Assist (LFA) που διατηρεί το όχημα στο μέσο της λωρίδας, Rear Collision-avoidance Assist (RCA) που φρενάρει αυτόματα αποφεύγοντας πιθανές συγκρούσεις κατά την όπισθεν και Leading vehicle Departure Alert (LVDA) που προειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα ξεκινήσει στο φανάρι. Παράλληλα, θα διατηρηθούν τα Front Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) και Lane Keeping Assist (LKA).

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.