node/34964

Αναβαθμισμένη Mercedes-AMG GLC 63 S: Το ταχύτερο SUV στο Nürburgring

Η νέα AMG GLC 63 S με τον 4λιτρο V8 είναι διαθέσιμη με στάνταρ και κουπέ καροσερί, φτάνοντας σε τελική ταχύτητα τα 280 km/h.

Ύστερα από το ντεμπούτο της ανανεωμένης Mercedes-Benz GLC στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, η Mercedes-AMG αποκάλυψε την ανασχεδιασμένη GLC 63 και GLC 63 Coupé στο New York Auto Show, διακηρύττοντας ταυτόχρονα ότι είναι τα ταχύτερο SUV στο Nürburgring Nordscheife.

Τα δύο SUV επιδόσεων της AMG υπέστησαν μια σειρά από ελαφρές αλλαγές, οι περισσότερες από τις οποίες επικεντρώνονται στο εξωτερικό στιλ και σε αναβαθμίσεις στην καμπίνα. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένους προβολείς LED και πίσω φανάρια, καθώς και νέες τραπεζοειδείς μπούκες εξάτμισης. Οι αγοραστές μπορούν επίσης να παραγγείλουν και ένα νέο σχέδιο σε ζάντες, σε ματ χρώμα Graphite Grey Magno, στις 21 ίντσες.

Mercedes-AMG GLC 63

Ωστόσο, οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις βρίσκονται στο εσωτερικό της αναβαθμισμένης AMG GLC 63 S. Η αναβάθμιση αυτή περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο πίνακα και το νέο λειτουργικό σύστημα MBUX της Mercedes-Benz με οθόνη αφής, touchpad, φωνητικές εντολές και (προαιρετικά) χειρισμό μέσω χειρονομιών. Υπάρχει επίσης νέο τιμόνι AMG με touchpad στις οριζόντιες ακτίνες του, ενώ διατίθενται και επιπλέον επιλογές ταπετσαρίας.

Mercedes-AMG GLC 63

Η ισχύς για τα δύο SUV προέρχονται από τον ίδιο 4λιτρο βενζινοκινητήρα V8 της AMG που φορούσε και το απελθόν μοντέλο. Η ισχύς αυτή παραμένει αμετάβλητη, οπότε το στάνταρ αυτοκίνητο αποδίδει 476 PS και 650 Νm, ενώ η έκδοση «S» 510 άλογα και 700 Nm. 

H μετάδοση είναι στάνταρ μέσω του 9ριού αυτόματου διπλοσύμπλεκτου σασμάν Speedshift MCT και περνά στους τέσσερις τροχούς από το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Ως αναβάθμιση, όλα τα μοντέλα της γκάμας διατίθενται με στάνταρ την επιπλέον οδηγική ρύθμιση «slippery» για ολισθηρές ή υγρές συνθήκες, καθώς και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Τέλος, και τα δύο διαθέτουν ανάρτηση AMG με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και πίσω την αερανάρτηση Ride Control+.

Mercedes-AMG GLC 63

Η AMG δίνει χρόνο 3,8” για το σπριντ των 0-100 km/h τόσο στην GLC 63 S 4MATIC+ όσο και στην GLC 63 S Coupé 4MATIC+. Η μέγιστη ταχύτητα τους περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά μπορεί να ανέβει στα 280 km/h με το προαιρετικό πακέτο Driver’s Package.

Mercedes-AMG GLC 63

Τώρα, για το επικοινωνιακό κομμάτι της υπόθεσης, η AMG δηλώνει ότι η ανανεωμένη GLC 63 S 4MΑΤΙC+ είναι πλέον το ταχύτερο SUV στο Nürburgring, καθώς πέτυχε χρόνο γύρου 7’ 49” 4.

«Το ρεκόρ του γύρου στο Nordschleife απέδειξε ότι η GLC 63 βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της από την άποψη της δυναμικής συμπεριφοράς», δήλωσε ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers. «Με το V8 μας, έχουμε ένα καθοριστικό USP στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Έτσι, ήμασταν σε θέση να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τη δυναμική συμπεριφορά και να αυξήσουμε περαιτέρω την καταλληλότητα για καθημερινή χρήση».

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]