Alpine με σουπερμίνι, SUV, κάμπριο και ηλεκτρικά A310 και A110

Alpine με σουπερμίνι, SUV, κάμπριο και ηλεκτρικά A310 και A110

Η Alpine αποκάλυψε το πλάνο της μέχρι το 2030. Όλα τα μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το τέλος του ’26, με τον κατάλογο να περιλαμβάνει επτά για το 2030. Και για την αμερικανική αγορά.

Alpine

Μεγάλο στοίχημα για την Alpine είναι να… αποπλανήσει τους Αμερικανούς. Η γαλλική σπορ φίρμα από τη Διέππη θα ντεμπουτάρει στην αγορά της Βόρειας Αμερικής έως το 2027 ως μέρος ενός παγκόσμιου σχεδίου επέκτασης. 

Η Alpine στοχεύει να εμπλουτίσει τον κατάλογό της με επτά μοντέλα για το 2030. Θα είναι όλα τους ηλεκτρικά και αυτό που ο Γάλλος κατασκευαστής αποκαλεί «The Dream Garage». Αυτή η διεύρυνση της προσφοράς της Alpine θα ξεκινήσει το 2024 με ένα σπορ ηλεκτρικό σουπερμίνι, το A290. Το νέο EV θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMFB-EV των Renault 4 και Renault 5

Η Alpine σχεδιάζει να κάνει το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Ασία, με την Κίνα επίσης να φιγουράρει ως επιλογή 

Το 2025 θα έρθει η σειρά ενός crossover GT. Ένα κόμπακτ ηλεκτρικό SUV που θα κατασκευάζεται στο Manufacture Alpine Dieppe Jean Rédélé, στη Γαλλία. Το 2026, το σημερινό θερμικό A110 θα αντικατασταθεί από το ηλεκτρικό αντίστοιχο που θα χρησιμοποιεί τη σπονδυλωτή πλατφόρμα APP. Και θα αποτελέσει τη βάση για την κάμπριο έκδοση του A110 και για το A310, ένα νέο 4θυρο κουπέ. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ DRIVE Legend: Jean Rédélé 1922-2007, ταγμένος στον Ρόμβο

Μέσα σε αυτόν τον ποταμό δημιουργικότητας, η γαλλική σπορ φίρμα θα λανσάρει και δύο νέα μοντέλα στις κατηγορίες D και E. Επιπλέον, ομάδες εργασίας της Alpine θα δουλέψουν και πάνω στην εξέλιξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο. Επιπρόσθετα, ο κατασκευαστής σκοπεύει να βελτιώσει τη δυναμική συμπεριφορά και τις επιδόσεις των μοντέλων με το ADM -Alpine Dynamic Module. Μια κεντρική νοημοσύνη στην καρδιά της ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής των αυτοκινήτων της φίρμας.

Alpine

Συνεχίζοντας να δημιουργεί κέρδη στις κύριες αγορές της εταιρείας, την Ευρώπης και την Ιαπωνίας, η Alpine λοιπόν θα κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Ασία, με την Κίνα επίσης να φιγουράρει ως επιλογή. 

Με τη νέα γκάμα της και τη γεωγραφική επέκταση, η Alpine στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 10% το 2030. Στόχος είναι να φτάσει σε κύκλο εργασιών πάνω από οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ -περιλαμβανομένου ενός δισ. ευρώ σε περίπτωση λανσαρίσματος της φίρμας στην κινεζική αγορά το 2030. Πρώτος βήμα προς αυτόν τον στόχο είναι να εξισορροπηθεί το 2026 με τζίρο 2 δισ. ευρώ, επιτυγχάνοντας παράλληλα ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube