node/35496

Alfa Romeo Giulietta Veloce S Edition

Σε περιορισμένη παραγωγή 30 μονάδων για την αγορά της Αυστραλίας

Η Alfa Romeo παρουσίασε την ειδική έκδοση Giulietta Veloce S Edition η οποία θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό 30 μονάδων αποκλειστικά για την αγορά της Αυστραλίας, με μικρές αισθητικές αλλαγές και προσθήκες στον εξοπλισμό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Test drive: Αlfa Romeo Giulietta Veloce 2016

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας 1750 Turbo με απόδοση 240 PS και 340 Nm ροπής, που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο TCT 6 σχέσεων και το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2 στον εμπρός άξονα. Την εικόνα συμπληρώνει η σπορ ανάρτηση, τα φρένα της Brembo με κόκκινες δαγκάνες και το σύστημα Launch Control για επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,7". Ειδικά για την Veloce S Edition, η Alfa Romeo την εξόπλισε με σπορ εξάτμιση Magneti Marelli ‘Elaboraziono 1919’

Alfa Romeo Giulietta Veloce S Edition

Εξωτερικά το μοντέλο έχει carbon look στα εμπρός φωτιστικά σώματα με προβολείς τεχνολογίας Bi-xenon και φώτα ημέρας LED, σκουρόχρωμες γυαλιστερές λεπτομέρειες (χειρολαβές και περίγραμμα προβολέων ομίχλης), πίσω διαχύτη, μαύρο πλαίσιο παραθύρων και φιμέ πίσω τζάμια.

Επιπλέον, η Veloce S Edition ξεχωρίζει από τις ζάντες 18" dark miron σε μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες, τα εμβλήματα Giulietta και Veloce σε κόκκινο χρώμα, τα κόκκινα αυτοκόλλητα και το carbon-look σε γρίλια, καθρέπτες και μαρσπιέ. Η Giulietta Veloce S Edition θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στις αποχρώσεις Alfa White, Alfa Black και Stromboli Grey.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Alfa Romeo Giulietta: Ακόμη ένα φρεσκάρισμα

Στο εσωτερικό βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα και Alcantara με κόκκινες ραφές, carbon look στις πόρτες και το ταμπλό, μαύρη οροφή, σπορ πετάλια, flat bottom τιμόνι, premium ηχοσύστημα της Bose με 10 ηχεία, επιπλέον επιγραφές Veloce και πατάκια που γράφουν Giulietta.

Τι τιμή της Afla Romeo Giulietta Veloce S Edition θα ξεκινά στην Αυστραλία από 45.400 aud, δηλαδή 28.231 ευρώ

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!