node/39217

BMW Alpina B5 και D5 S: Εναλλακτικές M5 για τους αριστοκράτες

Οι κορυφαίες εκδόσεις της 5 Series από την Alpina συνδυάζουν με μοναδικό τρόπο επιδόσεις, άνεση και πολυτέλεια.

Λίγο μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης BMW 5 Series, η Alpina παρουσίασε τις δικές τις εκδοχές B5 (βενζίνη) και D5 S (πετρέλαιο) με αμάξωμα Saloon και Touring, οι οποίες συνδυάζουν υψηλή απόδοση με πλούσιο εξοπλισμό τεχνολογίας και ξεχωριστή εμφάνιση.

Η βενζινοκίνητη Alpina B5 φορά τον bi-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 621 PS και 800 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί μόλις 3,4" (3,6" για την Touring), τα 0-200 km/h έρχονται σε 11,3" (11,9") ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 km/h (322 km/h). Η μέση κατανάλωση είναι 12 lt/100km και οι εκπομπές CO2 272 g/km (WLTP). 

Η πετρελαιοκίνητη Alpina D5 S φορά τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων με τρία turbo που αποδίδει 408 PS και 800 Nm. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 4,4" (4,6" για την Touring), τα 0-200 km/h έρχονται σε 17" (17,2") και η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 286 km/h (283 km/h). Παράλληλα, η μέση κατανάλωση είναι 8,7 lt/100km και οι εκπομπές CO2 229 g/km (WLTP). 

Alpina B5

Και στις δύο περιπτώσεις, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive) μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με λογισμικό Alpina Switch-Tronic και αλουμινένια paddles αλλαγής σχέσεων, με τη βοήθεια μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Η ενεργή ανάρτηση Alpina Sport Suspension με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, με προγράμματα από το πιο δυναμικό Sport+ μέχρι το πιο άνετο Comfort+. Το σύστημα Integral Active Steering επηρεάζει δυναμικά την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του τιμονιού, ενώ τα μοντέλα εξοπλίζονται και με σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 395 mm εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες σε μπλε απόχρωση και δίσκους 398 mm πίσω. Προαιρετικά διατίθενται και διάτρητοι δίσκοι από σύνθετα υλικά.

Alpina D5

Αισθητικά, οι B5 και D5 ξεχωρίζουν από τις πολυάκτινες σφυρήλατες ζάντες 20" που είναι διαθέσιμες σε απόχρωση αλουμινίου, Black ή Himalaya Grey και φορούν μεικτά ελαστικά Pirelli P Zero (255/35 ZR20 εμπρός και 295/30 ZR20 πίσω, ή 285/30 ZR20 πίσω για την Touring).

Το αεροδυναμικό πακέτο βασίζεται στο M Sport, έχει όμως διακριτικές επεμβάσεις από την Alpina που περιλαμβάνουν την προέκταση του εμπρός προφυλακτήρα με σπλίτερ που αναγράφει το όνομα της εταιρείας, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα κατά 40% για καλύτερη ψύξη του μοτέρ, μεγαλύτερη αεροτομή και νέο κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και φιλοξενεί τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης (αντί για τις δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εργοστασιακής 5 Series). Την εικόνα συμπληρώνουν οι εξωτερικές αποχρώσεις Alpina Blue και Alpina Green.

Alpina

 

Στο εσωτερικό έχουμε όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια της ανανεωμένης 5 Series μαζί με το εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης που προσφέρει ημιαυτόνομη οδήγηση. Επιπλέον τα μοντέλα της Alpina εξοπλίζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων που φέρει custom γραφικά, άνετα καθίσματα, σπορ δερμάτινο τιμόνι με αλουμινένια paddles αλλαγής σχέσεων και αριθμημένη πλακέτα.

Οι BMW Alpina B5 και D5 S είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Οκτώβριο του 2020. Όσο για τις τιμές, στη Γερμανία η βενζινοκίνητη B5 ξεκινά από τα 117.700 (120.700 ευρώ για την Touring) και η πετρελαιοκίνητη D5 S από τα 92.500 ευρώ (95.500 ευρώ για την Touring).

[Πηγή: Alpina]

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]