Mercedes-Benz G-Class Cabriolet, όμορφη αλλά πανάκριβη
Αν η Mercedes-Benz G-Class είναι ήδη μια ωδή στην υπερβολή, περίμενε να δεις και την Cabriolet.
Δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία από τότε που κατασκευάστηκε η τελευταία Mercedes-Benz G-Class Cabriolet. Με εξαίρεση τις μόνο 99 μονάδες της Maybach «Landaulet» έως το 2017.
Η σύγχρονη γενιά της G-Wagen -που κυκλοφόρησε το 2018- δεν έγινε ποτέ καμπριολέ, κάτι που πρόκειται να αλλάξει σύντομα. Η γερμανική εταιρεία μάς ανοίγει τώρα την όρεξη, με τις πρώτες φωτογραφίες από κάποιο καμουφλαρισμένο πρωτότυπο. Ένα από τα πολλά που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως για δοκιμές εξέλιξης.
Όπως όλες οι Mercedes-Benz G-Class, έτσι κι η έκδοση με την πτυσσόμενη οροφή θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Graz στην Αυστρία και θα στέλνεται σχεδόν σε κάθε αγορά του πλανήτη, περιλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών
Το teaser υποδηλώνει ένα προφίλ τύπου «Landaulet», με τις άκρες της οροφής να εκτείνονται προς τα πίσω. Αντίθετα, η στάνταρ G-Class Cabriolet προηγούμενης γενιάς είχε πολύ πιο κοντή οροφή. Βλέπουμε ότι το νέο μοντέλο να έχει πίσω πόρτες, κάτι που είναι απόλυτα λογικό, δεδομένου ότι η τελευταία έκδοση του σκληροτράχηλου 4x4 πωλείται αποκλειστικά με τέσσερις πόρτες.
Μιλώντας για αυτό, μπορούμε να δούμε ότι το μοντέλο έχει αναδιπλούμενη οροφή με ένα σχετικά μικρό πίσω παράθυρο. Το τρίτο φως φρένων έχει επίσης μετακινηθεί από την κορυφή της πίσω πόρτας στη βάση της ρεζέρβας και θα περιορίζει λίγο την ορατότητα, όπως είναι τοποθετημένο στη μέση του πίσω παρμπρίζ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται η «Baby G» και δεν θα είναι μια G-Class σε σμίκρυνση
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αρχικές δοκιμές διεξάγονται στην Αυστρία. Η εταιρεία δεν διέρρευσε περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά δήλωσε ότι «οι μηχανικοί της συλλέγουν ολοκληρωμένα δεδομένα για να διασφαλίσουν ότι το ανοιχτό μοντέλο προσφέρει μια απαράμιλλη και αδιαμφισβήτητη εμπειρία G-Class».
Μετά τον πρώτο γύρο δοκιμών, το SUV θα ταξιδέψει στη Σουηδία για δοκιμασίες σε χαμηλές θερμοκρασίες. Περιττό να πούμε ότι το κρύο θα αποκαλύψει πόσο αποτελεσματική είναι η μαλακή οροφή αναφορικά με τη θέρμανση και τη στεγανότητα.
Οι επιλογές κινητήρων θα πρέπει να μεταφερθούν από το κλειστό μοντέλο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να περιμένουμε έναν υπερτροφοδοτούμενο, εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα 3,0 lt με 449 ίππους και 560 Nm. Λογικά θα υπάρξει κι ο twin-turbo V8 των 4,0 lt των 585 ίππων και 850 Nm.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi: Ζήλεψε και θέλει κι αυτή να φτιάξει G-Class!
Θα μάθουμε περισσότερα τους επόμενους μήνες, αλλά η Mercedes-Benz αναφέρθηκε στην G‑Class Cabriolet ως «ειδική έκδοση». Αυτό υπονοεί ότι η παραγωγή θα είναι περιορισμένη και η τιμή θα είναι αστρονομική.



