Έρχεται η «Baby G» και δεν θα είναι μια G-Class σε σμίκρυνση

Έρχεται η «Baby G» και δεν θα είναι μια G-Class σε σμίκρυνση

Η «Baby G» θα βασίζεται σε μια δική της ξεχωριστή πλατφόρμα και θα διαφοροποιείται σε κάμποσους τομείς από την G-Class.

Baby G

H G-Class είναι σχεδόν 50 ετών και παραμένει ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της Mercedes-Benz. Ένας ζωντανός θρύλος. Τώρα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να καρπωθεί αυτή την κληρονομιά με ένα νέο μοντέλο. Ανεπίσημα αναφέρεται με την ονομασία «Baby G».

Αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο, αλλά ήδη έχει αποτελέσει αντικείμενο πολυάριθμων φημών και εικασιών εδώ και δύο χρόνια. Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά. Αλλά τώρα, η Mercedes επιβεβαίωσε μια σημαντική λεπτομέρεια: Δεν θα είναι απλώς μια μικρότερη έκδοση της G-Class.

Ο πρόεδρος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, μίλησε αυτές τις μέρες στο Μόναχο, αποκαλύπτοντας ότι τα πρωτότυπα δοκιμών της «Baby G» θα «εμφανιστούν στους δρόμους πολύ σύντομα». 

Η εταιρεία έδειξε επίσης ένα σύντομο teaser των δύο off-roader δίπλα-δίπλα. Μα πόσο «baby» θα είναι η «Baby G»;

Baby G

Ο Källenius τόνισε επίσης ότι η «Baby G» θα βασίζεται στη δική της μοναδική πλατφόρμα, αντί να δανείζεται απευθείας  την υπάρχουσα αρχιτεκτονική της G-Class. Ο διευθύνων σύμβουλος Markus Schäfer επιβεβαίωσε ότι θα διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας, όπως και η μεγαλύτερη «αδερφή» της. Αυτό υποδηλώνει ότι θα πρέπει να είναι εξίσου ικανή στις εκτός δρόμου διαδρομές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz G-Class, η θερμική πουλάει 7πλάσια της ηλεκτρικής

Ωστόσο, ο Schäfer σημείωσε επίσης ότι θα χρησιμοποιεί πολλά εξαρτήματα που θα είναι εντελώς μοναδικά. Ένα από αυτά θα είναι κι οι χειρολαβές. Οι οποίες θα είναι διαφορετικές από τις ιδιαίτερες της τυπικής G-Class. 

Baby G

Ενώ η τρέχουσα G-Class διατίθεται τόσο με βενζινοκινητήρες όσο και με ηλεκτρομοτέρ, η «Baby G» αναμένεται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως 100% ηλεκτρική. Με βάση αυτά που έχουμε δει από τη νέα ηλεκτρική GLC, είναι πιθανό η «Baby G» να διαθέτει παρόμοια διάταξη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιτέλους, μια G-Class για το πόπολο!

Πιθανώς μια μπαταρία 94 kWh και ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν έως 490 ίππους. Υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν γνωρίζουμε για το νέο μοντέλο, οπότε καλύτερα να κάνουμε υπομονή.

Το ντεμπούτο του αναμένεται κάποια στιγμή το 2026, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αργότερα μες στο έτος ή στις αρχές του 2027. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube