
Land Rover Defender, ήπια ανανέωση ουσίας και εμφάνισης
Προκειμένου να παραμείνει επίκαιρο, το Land Rover Defender ανανεώνεται στα σημεία.

Το Land Rover Defender αναβαθμίστηκε με μια σειρά από διακριτικές στιλιστικές βελτιώσεις και ανανεωμένη τεχνολογία εσωτερικού. Συμπεριλαμβανομένου ενός μεγαλύτερου infotainment.
Η εξωτερική ανανέωση περιλαμβάνει έναν αναθεωρημένο σχεδιασμό των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων. Με μικρότερο κεντρικό τμήμα, που θα παρέχει ένα «διακριτικό» γραφικό όταν ενεργοποιείται. Το Land Rover Defender καρπώνεται επίσης την εφαρμογή σκούρας απόχρωσης στα πίσω φώτα.
Μια γυαλιστερή μαύρη μπάρα στη μάσκα θα ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες είναι πια βαμμένοι είτε ασημί, είτε σατινέ γκρι.
Όσα facelift και να γίνουν, το μόνο που δεν είναι διαπραγματεύσιμο είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο βρετανικό off-roader διαθέτει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 13,1 ιντσών από 11,4 που ήταν στην τρέχουσα γενιά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Land Rover Defender OCTA, 635 ίπποι κι αγρίμι εκτός δρόμου
To facelift περιλαμβάνει επίσης μια υπέρυθρη κάμερα στραμμένη προς τον οδηγό. Βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και υποστηρίζει το σύστημα παρακολούθησης της προσοχής του οδηγού, που επιβάλλεται από τους κανονισμούς GSR2 της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όταν διαγνωστεί έλλειψη συγκέντρωσης, ενεργοποιεί ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις μέχρις ότου ο οδηγός να επιδείξει τη δέουσα προσοχή στον δρόμο.
Για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας για εκτός δρόμου οδήγηση. Ωστόσο, θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Η Land Rover δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ποιους κινητήρες θα προσφέρει στο ανανεωμένο Defender, αλλά δεν αναμένεται να αλλάξει η τρέχουσα γκάμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Land Rover (ξανά)λανσάρει το Defender V8 και ζητά τα μαλλιά της κεφαλής της
Προσώρας περιλαμβάνει έναν 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα με δύο τούρμπο και έξι κυλίνδρους σε σειρά. Αποδίδοντας από 200 ίππους στην έκδοση D200, 250 στην D250, έως 300 στην D300, σε όλες τις εκδοχές με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Ίδια ισχύς αποδίδεται και από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, η οποία υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 48 km.
Όποιος θέλει ανώτερες επιδόσεις, θα επιλέξει τον υπερτροφοδοτούμενο 5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα με απόδοση 425 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας το Defender Octa, με έναν V8 της BMW. Ο οποίος αποδίδει 635 ίππους από 4,4 lt. Θυμίζουμε ότι η τρέχουσα γενιά L663 βρίσκεται στην πιάτσα από το 2019.