
Kimera EVO38: H καλλονή με τη μετάδοση σε γυάλινη προθήκη
Η Kimera EVO38 αποτελεί τη σύγχρονη αναβίωση της Lancia 037. Αλλά στο πολύ πιο ποτυτελές.

Λίγες μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει τόση αίσθηση τα τελευταία χρόνια όσο η Kimera Automobili. Γνωστή για την ανανέωση της θρυλικής Lancia 037, η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά την EVO37, την οποία αργότερα μετεξέλιξε στην τετρακίνητη Kimera EVO38.
Το τελευταίο μοντέλο, που μόλις παρουσιάστηκε στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Monterey στην California, συνδυάζει τέλεια την ιταλική αγωνιστική κληρονομιά με μια σύγχρονη πινελιά. Και τόνους προσοχής στη λεπτομέρεια.
Στις φωτογραφίες παρελαύνει η δεύτερη από τις 38 Kimera EVO38 που θα κατασκευαστούν.
Και πραγματικά χάνεις το μυαλό σου με την ομορφιά της. Θες να την κλείσεις σε σαλόνι για να την καμαρώνεις
Έχει φινίρισμα σε μια εκπληκτική απόχρωση του μπλε και πραγματικά μοιάζει με έργο τέχνης σε τροχούς. Από τους μοντέρνους προβολείς LED, μέχρι την κλασική για Lancia μπροστινή μάσκα και την τεράστια πίσω αεροτομή, η EVO38 αντικατοπτρίζει αυτό που θα έπρεπε να φτιάχνει ο Όμιλος Stellantis. Όχι ένα ξαναζεσταμένο 208.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kimera K39, μια σύγχρονη Lancia 037, έτοιμη για το Pikes Peak
Η ισχύς προέρχεται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,2 lt. Με τη βοήθεια τούρμπο και κομπρέσορα, αποδίδει 600 ίππους. Η κίνηση γίνεται κι από τους τέσσερις τροχούς, τη στιγμή που η EVO37 είναι πισωκίνητη.
Όσο εντυπωσιακό κι αν είναι το αμάξωμα κι ο χώρος του κινητήρα, η καμπίνα είναι το αποκορύφωμα της κατασκευής. Μια γυάλινη προθήκη προσφέρει ανεμπόδιστη θέα στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης, με μπλε φινίρισμα και κόκκινες λεπτομέρειες.
Ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ενώ ξεχωρίζει και το υδραυλικό χειρόφρενο. Ένας κατανομέας επιτρέπει να επιλέξεις πόση ροπή θες να αποστέλλεται στον μπροστινό και στον πίσω άξονα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kimera EVO37, μία ωδή στη Martini μπορεί να γίνει δική σας
Οι επενδύσεις από Alcantara, αλουμίνιο και άφθονο ανθρακόνημα ομορφαίνουν το εσωτερικό. Αν πράγματι καταφέρεις να βγάλεις την EVO38 από το γκαράζ σου, για να μην πούμε από το σαλόνι σου, θα απολαύσεις ένα αριστούργημα στην οδήγηση.
Η ιταλική εταιρεία επιτρέπει πολλές ρυθμίσεις, όπως τη χαρτογράφηση του κινητήρα, άρα και την ιπποδύναμη, τη σκληρότητα της ανάρτησης, το βαθμό που επενεργεί ο έλεγχος της πρόσφυσης, ακόμη και την εμπλοκή του ABS.
Δεν γνωρίζουμε την ακριβή τιμολόγηση. Αν πάντως σκεφτείς ότι η EVO37 ξεκινούσε από τις €480.000, τώρα θα πρέπει να περιμένεις ότι θα ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο.
Όχι πως έχουν μείνει και πολλές απούλητες από τις 38 προγραμματισμένες μονάδες.