Glickenhaus SCG 007, όταν το Le Mans βγαίνει στους δρόμους

Glickenhaus SCG 007, όταν το Le Mans βγαίνει στους δρόμους

Το Glickenhaus SCG 007 αποτελεί την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού 007 Le Mans Hypercar.

Η Scuderia Cameron Glickenhaus παρουσίασε την έκδοση δρόμου του 007 Le Mans Hypercar, γνωστή με την ονομασία SCG 007. Υπερέχει κάθε ανταγωνιστικού hypercar, με την έννοια ότι δεν έχει αντίπαλο στην πίστα, αφού εκεί μέσα γεννήθηκε και εξελίχθηκε. 

Σε σύγκριση με το πιστάδικο «αδελφάκι» του, το SCG 007 έχει κάποιες διαφορές. Είναι ελαφρώς ψηλότερο και στενότερο, ενώ το πιλοτήριο έχει μεγαλώσει σημαντικά επιτρέποντας τη διαμόρφωση τριών θέσεων. Τη στιγμή που το αγωνιστικό Glickenhaus είναι φυσικά μονοθέσιο.

Τα περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν παραμείνει. Όπως το παρόμοιο μπροστινό σπόιλερ και η τεράστια πίσω αεροτομή. Το ίδιο γαλάζιο χρώμα με κόκκινες, λευκές και σκούρες μπλε ρίγες αντανακλά τη φορεσιά του αγωνιστικού μοντέλου.

Αν σε νοιάζει η ταχύτητα και όχι η μόστρα, η Scuderia Cameron Glickenhaus έχει το κατάλληλο hypercar για σένα

SCG 007

Η ισχύς παρέχεται από έναν διτούρμπινο V8 6,2 lt που αποδίδει 1.000 ίππους και 1.000 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου επτά σχέσεων.

Δεδομένου ότι το SCG 007 ζυγίζει μόλις 1.550 kg, κάθε ίππος έχει να κινήσει μόλις 1,55 kg. Αν και δεν έχουμε επίσημα νούμερα επιδόσεων, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι καταιγιστικά γρήγορο στην ευθεία. Στις δε στροφές, η συμμετοχή του στους αγώνες αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Glickenhaus προκαλεί για επίσημη κόντρα στο Nürburgring, όλοι εναντίον όλων

Παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο στο Concorso d'Eleganza Villa d’Este στις όχθες της λίμνης Como στην Ιταλία. Έκλεψε την προσοχή χάρη στη διάταξη τριών θέσεων, που έγινε διάσημη από τη McLaren F1 και αργότερα χρησιμοποιήθηκε από την McLaren Speedtail.

Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο, ενώ τα δύο καθίσματα επιβατών είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν.

SCG 007

Δεδομένου ότι η έκδοση δρόμου βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο αγωνιστικό, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το εσωτερικό είναι αρκετά απλό. Περιλαμβάνει ένα τιμόνι από ανθρακονήματα εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δύο μικρές οθόνες για την εμφάνιση σημαντικών λειτουργιών.

Οι ανέσεις του πληρώματος είναι περιορισμένες. Αυτό το hypercar έχει να κάνει πρωτίστως με την οδήγηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι δύσχρηστο. Οι πόρτες ανοίγουν υδραυλικά, ενώ το μπροστινό μέρος μπορεί να ανυψωθεί όταν κρίνεται απαραίτητο. Η δε καμπίνα δεν θα ζεσταίνεται, αφού στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει κλιματισμός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Glickenhaus κατηγορεί την De Tomaso για αντιγραφή

«Δεν είναι απλώς μία κόπια του αγωνιστικού για χρήση σε δημόσιους δρόμους, είναι μια επανεξέταση του πώς πρέπει να είναι ένα hypercar», αναφέρει η Scuderia Cameron Glickenhaus. «Ενώ τα περισσότερα track-day θηρία δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στις αστικές συνθήκες, το 007 αψηφά την κίνηση στην πόλη και την καλοκαιρινή ζέστη».

Δεν έχει ανακοινωθεί προσώρας ούτε πόσο θα κοστίζει, ούτε πόσα τεμάχια θα κατασκευαστούν.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube