
Giamaro Katla, πισωκίνητη κόλαση, τέσσερα τούρμπο και 2.157 PS
Ποια Pagani; Ποια Bugatti; H Ιταλία έχει πλέον νέο Καίσαρα, το Giamaro Katla και τους 2.157 υπηκόους του.

Στη μικρή πόλη Cavezzo, μισή ώρα περίπου από τη Modena, το Giamaro Katla τραντάζει τη γη όποτε παίρνει μπροστά. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο hypercar, που όμοιό του δεν υπάρχει στην πλάση.
Ο V12 των 7,0 lt έχει φορέσει τέσσερα τούρμπο και το αποτέλεσμα συγκλονίζει: 2.157 ίπποι! Και 2.008 Nm! Και χειροκίνητο κιβώτιο επτά ταχυτήτων! Το καλύτερο; Η κίνηση γίνεται μόνο από τους πίσω κινητήριους τροχούς! Η εξέλιξη του κινητήρα έγινε in-house.
Εννοείται ότι αυτά τα νούμερα αρκούν ώστε το Giamaro Katla να κατακτήσει μεμιάς πολλαπλά ρεκόρ: Του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής! Και προφανώς, του ισχυρότερου με χειροκίνητη μετάδοση.
Σε τυπικό ελληνικό οδόστρωμα, το Giamaro Katla θα πρέπει να σπινάρει μέχρι υψηλή 3ψήφια ταχύτητα
Νούμερα που με άνεση υπερτερούν της Bugatti Tourbillon. Με τη διαφορά να γίνεται ακόμα μεγαλύτερη χάρη στη συντριπτικά ανώτερη αναλογία κιλών ανά ίππο. Σκέψου ότι το Katla ζυγίζει μόλις 1.450 kg, ενώ το γαλλικό μοντέλο 545 kg περισσότερα. Μένει να δούμε αν θα μπορέσει να κοντράρει τις οκτώ εξατμίσεις της Bugatti Tourbillon Équipe Pur Sang.
Ακόμα και το Rimac Nevera R των 2.107 ίππων θα τα βρίσκει σκούρα απέναντι στο Giamaro, αφού ζυγίζει πάνω από 800 kg επιπλέον. Βέβαια, αμφότεροι οι ανταγωνιστές έχουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς, ενώ το Giamaro θα έχει δυσκολία να περάσει την κολοσσιαία του ροπή στο οδόστρωμα μόνο από τους πίσω τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nilu27, με ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ιταλοί εξελίσσουν αυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη με 11 σχέσεις. Επίσης, για τους λιγόψυχους θα υπάρχει και μια «εισαγωγική» έκδοση με 1.670 ίππους και 1.556 Nm. Μόνο.
Θα φοράει ζάντες 20 και 21 ίντσες εμπρός και πίσω, ενώ 10πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες θα αναλαμβάνουν την πέδηση. Σε συνεργασία με δισκόφρενα 420 mm στις τέσσερις γωνίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Koenigsegg Jesko, ταχύτερο στο 100-200 απ' ό,τι στο 0-100 [video]
Με διαστάσεις 4.791 mm μήκος και μεταξόνιο 2.750 mm, το Giamaro Katla δεν είναι μικρό. Αλλά το κάρμπον μονοκόκ πλαίσιό του ζυγίζει μόλις 170 kg και συμβάλλει στο χαμηλό απόβαρο, παρά το θηριώδες μοτέρ.
Με κατανομή βάρους 42:58, η πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αεροτομή μεγιστοποιεί τη downforce όταν απαιτείται και λειτουργεί ως αερόφρενο.
Δεν υπάρχει ακόμα ανακοίνωση για το πόσο θα κοστίζει, αλλά η ετήσια παραγωγή δεν θα μπορεί να ξεπεράσει τα 30 αυτοκίνητα. Προφανώς, ο αγοραστής θα μπορεί να παραμετροποιήσει τα πάντα.