Επίσημη παρουσίαση για το FIAT 500 Hybrid των 65 ίππων
18 χρόνια μετά, το FIAT 500 αποκτά νέα γενιά, βασισμένη στο ηλεκτρικό 500e.
Το FIAT 500e παρουσιάστηκε ως 100% ηλεκτρικό, στηριζόμενο σε μια νέα αμιγώς BEV πλατφόρμα. Οι χαμηλές πωλήσεις όμως πίεσαν τη Stellantis να το λανσάρει και ως υβριδικό, αποτελώντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που κάνει τέτοιο «πισωγύρισμα».
Η μεταστροφή διήρκεσε 18 μήνες και τώρα το FIAT 500 με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης των 65 ίππων είναι επιτέλους εδώ. Πωλείται παράλληλα με το οπτικά πανομοιότυπο 500e, ενώ το νέο 500 Hybrid θα προσφέρεται τόσο σε χάτσμπακ όσο και σε κάμπριο, όπως και ο προκάτοχός του.
Στην καρδιά του Hybrid βρίσκεται ένας 3κύλινδρος κινητήρας 1,0 lt σε συνδυασμό με μπαταρία 12V -διάταξη παρόμοια με του προηγούμενου 500 Hybrid αλλά με ισχύ μειωμένη κατά πέντε ίππους. Η ροπή μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι στα 4,4 lt/100 km.
Με μόλις 65 ίππους, το νέο 500 Hybrid χρειάζεται 16,2” για τα 0-100 km/h στην έκδοση χάτσμπακ και 17,3” στην κάμπριο. Η τελική ταχύτητα είναι 155 km/h
Οπτικά, το νέο 500 Hybrid είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το ηλεκτρικό 500e, με μοναδική ουσιαστική διαφορά τη νέα εμπρός μάσκα. Το εσωτερικό προέρχεται επίσης από το 500e, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης αφής 10,25 ιντσών.
Παράλληλα, το ταμπλό διαθέτει μεγαλύτερο και πιο τετράγωνο χώρο αποθήκευσης και ο λεβιές ταχυτήτων είναι υπερυψωμένος δίπλα στο τιμόνι -όπως και στο προηγούμενο βενζινοκίνητο 500.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis, κατασκεύασε 500.000 λιγότερα οχήματα στην Ιταλία
Η άφιξη του νέου υβριδικού μοντέλου σημαίνει ότι η παραγωγή μεταφέρεται από το Tychy της Πολωνίας στο Mirafiori της Ιταλίας, εκεί όπου κατασκευάζεται και το 500e.
Η αλλαγή αυτή αναμένεται να αυξήσει τους ρυθμούς παραγωγής στο ιταλικό εργοστάσιο, το οποίο επηρεάστηκε από τις χαμηλές πωλήσεις του 500e και του «αδελφού» Abarth 500e, οδηγώντας τη FIAT σε επαναλαμβανόμενες διακοπές γραμμής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT 500e, το έπαιρνες leasing με $0 προκαταβολή και $0 δόση;
Ο διευθύνων σύμβουλος της FIAT, Olivier François, αναγνώρισε τις προκλήσεις, δηλώνοντας ότι το 500 Hybrid θα ενισχύσει την παραγωγή στο Mirafiori «ώστε να διασφαλιστεί η παραγωγικότητα του εργοστασίου».
Η παραγωγή των 500 Hybrid ευρωπαϊκών προδιαγραφών ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα. Τα δεξιοτίμονα μοντέλα αναμένεται να μπουν στη γραμμή από τον Απρίλιο. Η FIAT προβλέπει ότι περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα θα βγαίνουν ετησίως από τις γραμμές παραγωγής.



