Αειθαλές, τo Mazda2 φρεσκάρεται για πολλοστή φορά
Παρότι έχει αποσυρθεί από την ελληνική αγορά, το Mazda2 ζει και βασιλεύει στην Ιαπωνία.
Το Mazda2 μπορεί να έχει εξαφανιστεί από τον ελληνικό διαμορφωτή, αφήνοντας διαθέσιμο μόνο τον υβριδικό κλώνο του Toyota Yaris. Στην ιαπωνική αγορά όμως, το αγαπημένο μικρό λαμβάνει μία ακόμη ενημέρωση και συνεχίζει να πωλείται κανονικά.
Το Mazda2 παραμένει έτσι ένα από τα μακροβιότερα χάτσμπακ της κατηγορίας, με την τρέχουσα γενιά να βρίσκεται στη γκάμα για πάνω από μία δεκαετία. Παρά τις φήμες για την τελική και αναπόφευκτη απόσυρσή του, η μάρκα επιβεβαίωσε έναν νέο γύρο αναβαθμίσεων, παρατείνοντας εκ νέου τη διάρκεια ζωής του μοντέλου.
Η τρίτη γενιά Mazda2 παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2014, εμπνευσμένη απευθείας από το Hazumi Concept που είχε αποκαλυφθεί λίγους μήνες νωρίτερα, τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς.
Έκτοτε έχει δεχθεί δύο facelift, το 2019 και το 2023
Οι προπαραγγελίες για το Mazda2 του 2026 έχουν ήδη ανοίξει στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές Δεκεμβρίου. Οι τιμές αρχίζουν από περίπου 9.600 ευρώ για τη βασική έκδοση 15C II, η οποία εξοπλίζεται στάνταρ με το πακέτο Utility -διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60/40 και φιμέ πίσω παράθυρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το επόμενο Mazda3 θα είναι ένα επαναφορτιζόμενο Deepal;
Η έκδοση 15 BD i Selection II διαθέτει το σύστημα Mazda Connect με οθόνη 8,8 ιντσών και το πακέτο ασφαλείας 360° (κάμερα πανοραμικής θέασης, εμπρός αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο αντιθαμβωτικό καθρέφτη). Η έκδοση 15 Sport II προσθέτει θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. Για τους πιο ενθουσιώδεις οδηγούς, ξεχωρίζει η έκδοση 15MB.
Η Mazda συνεχίζει επίσης να προσφέρει μια ειδική έκδοση με περιστρεφόμενο κάθισμα συνοδηγού, για άτομα με μειωμένη κινητικότητα.
Παράλληλα, υπάρχουν πολλά πακέτα εξατομίκευσης όπως τα Rookie Drive, Clap Pop και Sci-Fi, καθώς και τα πιο «αγωνιστικά» αξεσουάρ AutoExe: Μπροστινό σπόιλερ, πίσω αεροτομή, διαχύτης, αεραγωγοί προφυλακτήρα, ελατήρια χαμηλώματος και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης.
Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Η ισχύς εξακολουθεί να προέρχεται από τον ατμοσφαιρικό 1.5 Skyactiv-G, με 110 ίππους ή 116 ίππους στην έκδοση 15MB, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.



