node/32019

MotoGP Τσεχίας: Ο Dovi στην pole

O Andrea Dovizioso έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο και θα ξεκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση, μπροστά από τους Rossi, Marquez και Lorenzo.

O Dovizioso, χρησιμοποιώντας το τελευταίων προδιαγραφών φέρινγκ στην Ducati του, έκανε ένα άλμα από την 8η στην 1η θέση των κατατακτηρίων Q2, με ένα γύρο σε 1’ 54” 689, λίγο πριν πέσει η καρό σημαία. 

Είναι η πρώτη pole position του Ιταλού από το GP Μαλαισίας του 2016, και η μόλις 6η της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία.
Ο Dovi, με τον υπερχρόνο του, εκθρόνισε τον Marc Marquez από την κορυφή και ο Rossi, που ακολουθούσε λίγο πιο πίσω, έριξε τον Ισπανό της Honda στην 3η θέση.

Ο Jorge Lorenzo, που επίσης φορούσε το νέο φέρινγκ της Ducati, ήταν στην κορυφή μετά τις πρώτες προσπάθειες, με ένα χρόνο στο 1’ 55” 059, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από του Cal Crutchlow που ακολουθούσε με την LCR Honda.

Όμως ο Lorenzo δεν μπόρεσε να βελτιώσει την επίδοσή του παρά μόνο οριακά, στο 1’ 55” 038, με τη δεύτερη προσπάθεια, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο Marquez και στη συνέχεια οι Dovi και Rossi. Δίπλα από τον Lorenzo, από τη δεύτερη σειρά, θα ξεκινήσουν ο Crutchlow και ο Danilo Petrucci με την Pramac Ducati.

O Johann Zarco (Yamaha Tech3) έκανε τον 7ο χρόνο, μπροστά από τις Suzuki του Alex Rins και του Andrea Iannone, που ήταν για λίγο 2ος πριν τον περάσουν επτά αναβάτες. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Dani Pedrosa με τη δεύτερη εργοστασιακή Honda.

Ο Tito Rabat (Avintia Ducati) και ο Maverick Vinales (Yamaha) ήταν οι τελευταίοι στην Q2, με τον δεύτερο να κάνει ένα χρόνο 3 δέκατα πιο αργό από εκείνον που είχε πετύχει στην Q1.

O Vinales ήταν ο μόνος από τους «μεγάλους» που χρειάστηκε να περάσει από την πρώτη φάση των κατατακτηρίων, οπότε αναμενόμενα κυριάρχησε στην Q1 μπαίνοντας αμέσως επικεφαλής μπροστά από τον Alvaro Bautista. Στη συνέχεια βελτίωσε κι άλλο την επίδοσή του για να εξασφαλίσει άνετα την πρόκριση, αλλά ο Bautista υποβιβάστηκε από τον Alex Rins πριν πέσει στην Κ12 ενώ ήταν σε τροχιά βελτίωσης του χρόνου του.

Ο Bautista τελικά έπεσε στην 4η θέση, πίσω από τον Franco Morbidelli (VDS Honda) που ήταν ο ταχύτερος από όσους αποκλείστηκαν στην Q1. Ο Ιταλός θα ξεκινήσει από την 5η σειρά, έχοντας δίπλα του τον Bautista και τον Bradley Smith με την ταχύτερη από τις δύο ΚΤΜ.
 
Ο Jack Miller (Pramac Ducati) ήταν πολύ γρήγορος στην αρχή, αλλά έπεσε στην Κ9 και κατέληξε στην 17η θέση, πίσω από τον Hafizh Syahrin με τη δεύτερη Yamaha Tech3.

O δοκιμαστής της Honda, Stefan Bradl, σε έκτακτη εμφάνιση στο Brno, θα ξεκινήσει τον αγώνα 18ος, ενώ ο τρίτος αναβάτης της Suzuki, o Sylvain Guintoli, θα ξεκινήσει 21ος.

Η Aprilia είχε εφιαλτικές κατατακτήριες, καθώς ο Scott Redding έπεσε στην Κ3 και ο Aleix Espargaro αντιμετώπισε μηχανική βλάβη. Θα ξεκινήσουν από την 25η και την 24η θέση αντίστοιχα.
 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS