node/32798

ΜοτοGP Ιαπωνίας: Ο Marquez παίρνει τη νίκη και τον 7ο παγκόσμιο τίτλο του

Ο Dovizioso προσπάθησε για τη νίκη, αλλά έπεσε και τερμάτισε εκτός βαθμών.

Ήταν η 8η φετινή νίκη για τον Marc Marquez, και ιδιαίτερα σημαντική αφού την πήρε μέσα στο «σπίτι» της Honda.

O Marquez ξεκίνησε τον αγώνα στο Motegi από την 6η μόλις θέση, αλλά ανέβηκε δεύτερος από τον πρώτο γύρο για να ξεκινήσει μια μεγάλη μονομαχία με τον Dovizioso, τον μόνο αντίπαλό του που μπορούσε πλέον να καθυστερήσει τη στέψη του.

Ο Ισπανός πέρασε επικεφαλής στον 21ο από τους 24 γύρους του αγώνα, με ένα παλικαρίσιο προσπέρασμα στην κλειστή αριστερή Κ9. Όμως ο Dovi έμεινε κολλημένος πίσω του κι έδειχνε αποφασισμένος να απαντήσει, μέχρι που έχασε το μπροστινό της Ducati στη φουρκέτα Κ10, στον προτελευταίο γύρο.

Έτσι ο Marquez έμεινε ανενόχλητος για να πάρει τη νίκη, αρκετά μπροστά από τον Cal Crutchlow με την άλλη εργοστασιακή Honda, που άντεξε τελικά στην πίεση του Alex Rins με τη Suzuki.

Ο 5ος τίτλος του Marquez στη μεγάλη κατηγορία τον φέρνει σε ισοπαλία με τον Mick Doohan, ενώ μπροστά του είναι πλέον μόνο ο Valentino Rossi με 7 τίτλους και ο Giacomo Agostini με 8. Στα 25 του, ο Marquez γίνεται και ο νεότερος πεντάκις πρωταθλητής, αφού ο Rossi ήταν 26 ετών όταν πήρε τον 5ο στη σειρά τίτλο του στη μεγάλη κατηγορία.

Ο Dovizioso είχε τα πράγματα υπό έλεγχο για όλο σχεδόν τον αγώνα μέχρι να πέσει. Ξεκίνησε από την pole και μπήκε αμέσως επικεφαλής, καθώς οι Johann Zarco και Jack Miller, που ξεκινούσαν δίπλα του από την πρώτη σειρά, σχεδόν συγκρούστηκαν στο δρόμο για την πρώτη στροφή.

Ο Miller πάντως κράτησε τη 2η θέση, ενώ ο Marquez κέρδισε τρεις θέσεις για να ανέβει 3ος, πριν αναπόφευκτα περάσει τον Αυστραλό της Pramac Ducati στην Κ9 του πρώτου γύρου. Στη συνέχεια ο Ισπανός έκανε έναν συντηρητικό αγώνα ακολουθώντας τον Dovizioso, ενώ πίσω τους σχηματίστηκε μια σειρά αναβατών.

Τελικά όμως μόνο ο Crutchlow είχε την ταχύτητα για να παρακολουθήσει τους δύο πρωταγωνιστές και αποσπάστηκε μαζί τους από τους υπόλοιπους ενώ είχε συμπληρωθεί το ένα τρίτο του αγώνα.

Ο Crutchlow σε κάποια φάση πέρασε τον Marquez, αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει σοβαρά τον Dovi και ο Ισπανός τον ξαναπέρασε για να κάνει την πρώτη του κίνηση για τη νίκη, 10 γύρους πριν το τέλος, περνώντας τον Dovizioso στην Κ9. Όμως στην επόμενη στροφή βγήκε στο χώμα, έχασε φόρα και ο Dovi, που παρά λίγο να τον χτυπήσει από πίσω, τον ξαναπέρασε.

Ο Ιταλός άρχισε να πιέζει στους επόμενους 4 γύρους, κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο, αλλά ο Marquez πήγε ακόμη πιο γρήγορα στον επόμενο γύρο δείχνοντας καθαρά ότι δεν ήθελε να πάει για μια σίγουρη 2η θέση, αλλά ήθελε να εξασφαλίσει πανηγυρικά τον τίτλο.

Όταν ο Marquez έκανε την αποφασιστική προσπέραση τρεις γύρους πριν τον τερματισμό, ο Dovi έμεινε κολλημένος πίσω του, αλλά πάτησε λίγο πιο ανοιχτά στην Κ10, ο μπροστινός τροχός της Ducati γλίστρησε ελαφρά κι ο Ιταλός προσπάθησε μεν αλλά δεν μπόρεσε να τη συγκρατήσει. Κατάφερε να την ξανασηκώσει και να ξαναμπεί στον αγώνα, αλλά είχε ζημιά και τελικά τερμάτισε 18ος.

Ο Crutchlow είχε στο μεταξύ χάσει την επαφή με τους δύο πρωτοπόρους, καθώς το πίσω λάστιχο της LCR Honda είχε αρχίσει να γλιστρά. O Βρετανός είχε να αντιμετωπίσει πλέον την πίεση του Rins, που είχε μείνει η μόνη Suzuki αφού ο Andrea Iannone είχε πέσει μπροστά του στο φρενάρισμα για την Κ10, πέντε γύρους πριν το τέλος. Τελικά ο Crutchlow κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον νεαρό Ισπανό, τερματίζοντας δεύτερος, 1,5” πίσω από τον Marquez, που πανηγύριζε με μια σούζα-λαμπάδα.

Ο Valentino Rossi τερμάτισε 4ος και πρώτος από τις Yamaha, όμως ήταν άλλα 5” πιο πίσω, ενώ προηγουμένως τον είχαν περάσει και οι δύο Suzuki.

Ο Alvaro Bautista ανέβηκε σταδιακά από την 11η θέση για να ισοφαρίσει το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, τερματίζοντας 5ος με την Nieto Ducati. Τον βοήθησε κι ο Miller, πέφτοντας στα μέσα του αγώνα ενώ ήταν 7ος.

Ο Zarco δεν κατάφερε να συνέλθει από την κακή εκκίνηση στον αγώνα και κατέληξε 6ος με τη Yamaha Tech3, ενώ ο Maverick Viñales, με την εργοστασιακή, πήρε την 7η θέση αφού είχε πέσει αρχικά κι εκτός δεκάδας.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Dani Pedrosa, ο Danilo Petrucci και ο Hafizh Syahrin, που πέρασε στο τέλος τον Bradley Smith με την ταχύτερη από τις δύο ΚΤΜ. Ο Smith έχασε μία ακόμη θέση από τον Franco Morbidelli (VDS Honda), για να τερματίσει 12ος, μπροστά από τον team-mate του, τον Pol Espargaro.

Οι «τοπικοί» Katsuyuki Nakasuga (Yamaha) και Takaaki Nakagami (LCR Honda) συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη 15άδα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΣΤΟ MOTEGI

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΜΟΤ/ΤΑ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Marc Marquez

Honda

Honda

24

42m36.438s

2

Cal Crutchlow

LCR Honda

Honda

24

1.573s

3

Alex Rins

Suzuki

Suzuki

24

1.720s

4

Valentino Rossi

Yamaha

Yamaha

24

6.413s

5

Alvaro Bautista

Aspar Ducati

Ducati

24

6.919s

6

Johann Zarco

Tech3 Yamaha

Yamaha

24

8.024s

7

Maverick Vinales

Yamaha

Yamaha

24

13.330s

8

Dani Pedrosa

Honda

Honda

24

15.582s

9

Danilo Petrucci

Pramac Ducati

Ducati

24

20.584s

10

Hafizh Syahrin

Tech3 Yamaha

Yamaha

24

24.985s

11

Franco Morbidelli

MVDS Honda

Honda

24

25.931s

12

Bradley Smith

KTM

KTM

24

26.875s

13

Pol Espargaro

KTM

KTM

24

27.069s

14

Katsuyuki Nakasuga

Yamaha

Yamaha

24

32.550s

15

Takaaki Nakagami

LCR Honda

Honda

24

37.718s

16

Xavier Simeon

Avintia Ducati

Ducati

24

39.583s

17

Jordi Torres

Avintia Ducati

Ducati

24

39.839s

18

Andrea Dovizioso

Ducati

Ducati

24

42.698s

19

Scott Redding

Aprilia

Aprilia

24

49.943s

20

Thomas Luthi

MVDS Honda

Honda

24

52.707s

21

Sylvain Guintoli

Suzuki

Suzuki

24

1m01.848s

-

Andrea Iannone

Suzuki

Suzuki

14

Πτώση

-

Karel Abraham

Aspar Ducati

Ducati

12

Πτώση

-

Jack Miller

Pramac Ducati

Ducati

10

Πτώση

-

Aleix Espargaro

Aprilia

Aprilia

6

Εγκατ.

-

Jorge Lorenzo

Ducati

Ducati

0

Δεν συμμετ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Θ.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΒΑΘ.

1

Marc Marquez

296

2

Andrea Dovizioso

194

3

Valentino Rossi

185

4

Maverick Viñales

155

5

Cal Crutchlow

148

6

Johann Zarco

133

7

Danilo Petrucci

133

8

Jorge Lorenzo

130

9

Alex Rins

118

10

Andrea Iannone

113

11

Dani Pedrosa

95

12

Alvaro Bautista

83

13

Jack Miller

74

14

Franco Morbidelli

38

15

Tito Rabat

35

16

Pol Espargaro

35

17

Hafizh Syahrin

34

18

Aleix Espargaro

32

19

Bradley Smith

23

20

Takaaki Nakagami

19

21

Scott Redding

12

22

Mika Kallio

6

23

Karel Abraham

5

24

Katsuyuki Nakasuga

2

25

Michele Pirro

1

26

Thomas Luthi

0

27

Xavier Simeon

0

28

Stefan Bradl

0

29

Jordi Torres

0

30

Sylvain Guintoli

0

31

Christophe Ponsson

0

node/40199

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point εξηγεί τι ακριβώς έγινε στον αγώνα της Γερμανίας και πώς διαγνώστηκε θετικός. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point Lance Stroll επιβεβαίωσε ότι βγήκε θετικός στον κορονοϊό μετά το Grand Prix του Eifel στη Γερμανία, αλλά είναι σε θέση να αγωνιστεί στην Πορτογαλία αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Καναδός είναι ο δεύτερος οδηγός που διαγνώστηκε θετικός καθώς είχε προηγηθει ο Sergio Perez, που αναγκάστηκε να χάσει το Βρετανικό Grand Prix τον Αύγουστο λόγω του ιού.

Ο Stroll έχασε τον αγώνα Nurburgring μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε Σάββατο το πρωί, παραπονούμενος για συμπτώματα που μοιάζουν με γρίπη, και αντικαταστάθηκε για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου από τον Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε ανατικαταστήσει και τον Perez στο Silverstone.

Ο Stroll είχε διαγνωστεί αρνητικός πριν το Σαββατοκύριακο του Eifel GP, αλλά αποδείχθηκε στη συνέχει ένα δεύτερο τεστ τον έβγαλε θετικό. 
Πλέον, όπως είπε, αισθάνομαι 100% καλά και τα μετέπειτα τεστ βγήκαν αρνητικά. 

Περιγράφοντας τα όσα έγιναν στο γερμανικό GP είπε: «Εφτασα στο Nurburgring μετά από αρνητικά τεστ. Το Σάββατο το πρωί άρχισα να νιώθω αδιαθεσία και ξύπνησα με πρόβλημα στο στομάχι. Ακολούθησα το πρωτόκολλο της FIA και απομονώθηκα στο αυτοκινούμενο της ομάδα και δεν μπήκα ξανά στην πίστα. Δεν ήμουν σε θέση να αγωνιστώ και έτσι πέταξα σπίτι νωρίς το πρωί της Κυριακής. Καθώς ακόμα ένιωθα καταβεβλημένος, έκανα ένα τεστ Covid το πρωί της Κυριακής. Την επόμενη μέρα τα αποτελέσματα βγήκαν θετικά, οπότε έμεινα στο σπίτι σε αυτο-απομόνωση για τις επόμενες 10 ημέρες. Ευτυχώς, τα συμπτώματά μου ήταν αρκετά ήπια». 

Τώρα τα αποτελέσματα των τεστ είναι αρνητικά, είπε και αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία. 

Η επιβεβαίωση για το θετικό τεστ του Stroll έρχetai μια εβδομάδα αφότου ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi αναγκάστηκε να χάσει το GP της Aragon όταν και αυτός διαγνώστηκε θετικός. 

Ο Stroll βρίσκεται  στην ένατη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας σημειώσει φέτος μόνον μια παρουσία στο βάθρο, στον αγώνα της Monza τον Σεπτέμβριο.

node/40167

ΟΜΑΕ: Ο Π. Ηλιόπουλος νέος πρόεδρος της ΕΠ.Α.

Η προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή της ΟΜΑΕ εξέλεξε τον Π. Ηλιόπουλο για τη θέση του προέδρου της Επιτροπής Αγώνων.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

ΟΜΑΕ: Ο Π. Ηλιόπουλος νέος πρόεδρος της ΕΠ.Α.

Στις αρχές Οκτωβρίου είχε καθοριστεί η σύσταση της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, η οποία ανέλαβε το διοικητικό έργο μέχρι τη διενέργεια εκλογών.

Την περασμένη Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, ήταν η σειρά της ανάδειξης νέου προέδρου για την Επιτροπή Αγώνων. Έπειτα από συνεδρίαση και ψηφοφορία της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής, τη θέση του Προέδρου της ΕΠ.Α. ανέλαβε ο κ. Παναγιώτης Ηλιόπουλος.

Η Διοικούσα Επιτροπή της ΟΜΑΕ ευχαριστεί θερμά τον απερχόμενο Πρόεδρο της ΕΠ.Α., κ. Παναγιώτη Κουτσίκο, για την ανιδιοτελή προσφορά του στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και εύχεται στον κ. Ηλιόπουλο καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου OMAE]