node/34672

Honda: Ηλεκτρικά μοτοκρός και σκούτερ

Με την ευκαιρία του Tokyo Motorcycle Show, η Honda παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση της μοτοκρός CRF450 και ενός σκούτερ με αφαιρούμενη μπαταρία.

Η Honda το είχε ανακοινώσει από το Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη: Όλα τα μοντέλα της θα εξηλεκτρισθούν μέχρι το 2025. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής εφαρμόζει τώρα την πολιτική μηδενικών εκπομπών και στα δίκυκλα. Στο Tokyo Motorcycle Show, γνωστό και ως nirin-matsuri, αποκάλυψε τα πρωτότυπα μιας μοτοσικλέτας μοτοκρός και ενός ηλεκτρικού αστικού σκούτερ.

Το μοτοσικλέτα παντός εδάφους είναι ουσιαστικά μια ηλεκτροκίνητη Honda CRF450. Μια «CR Electric» που χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο, τις ίδιες αναρτήσεις και τα λάστιχα Showa με τη θερμική αντίστοιχή της. Μόνο η μονάδα του μικρού ηλεκτρομοτέρ που το προμηθεύει η Mugen τη διαφοροποιεί. Η Honda δεν έδωσε τεχνικά στοιχεία.

Honda CR Electric

Η Honda παρουσίασε επίσης το αστικό σκούτερ της, το Benly, του οποίου το θερμικό μπλοκ των 110 cc έδωσε τη θέση του σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με την παρουσία μιας αφαιρούμενης μπαταρίας, όπως συμβαίνει και με το Maxx-scooter PCX.

honda

Επομένως, η μπαταρία μπορεί να αντικαθίσταται/ανταλλάσσεται γρήγορα, ιδιαίτερα βολικά για επαγγελματική χρήση από ντελιβεράδες και εταιρείες κούριερ, εκμηδενίζοντας το χρόνο ακινητοποίησης για επαναφόρτιση.

Honda Benly Electric

node/39630

Θα επιστρέψει το Honda CR-Z;

H αίτηση της Honda για τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος ανοίγει τη συζήτηση γύρω από πιθανό διάδοχο του μοντέλου.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Θα επιστρέψει το Honda CR-Z;

Όπως αποκάλυψε το Motor Trend, η Honda κατοχύρωσε το όνομα CR-Z στις ΗΠΑ δίνοντας τροφή στις φήμες για πιθανή χρήση του σε κάποιο νέο μοντέλο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Motor1, η ιαπωνική εταιρεία διατηρούσε τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος CR-Z μέχρι το 2017 στην Αμερική, δηλαδή ένα χρόνο μετά από το τέλος της παραγωγής του CR-Z, ενώ δεν έχει καταθέσει ακόμα αντίστοιχη αίτηση για την αγορά της Ευρώπης.

Η έκδοση παραγωγής του CR-Z έκανε πρεμιέρα το 2010, μετά από τα αντίστοιχα πρωτότυπα του 2007 και του 2009, ως ένα υβριδικό τρίθυρο μικρομεσαίο με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το CR-X (1983-1991). Το μοντέλο φορούσε ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα απέδιδε αρχικά 124 PS και στη συνέχεια 137 PS. Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε το 2016 και έκτοτε δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες για κάποιο αντικαταστάτη.

Δεδομένης της κατάστασης στην αγορά, οι πιθανότητες η Honda να ετοιμάζει νέο μοντέλο στην κατηγορία των τρίθυρων μικρομεσαίων χάτσμπακ είναι ελάχιστες, όμως το όνομα θα μπορούσε να επιστρέψει σε άλλη μορφή. Χωρίς να υπάρχουν επίσημες πληροφορίες ή ενδείξεις για κάτι τέτοιο, η Honda θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το όνομα CR-Z σε κάποιο κουπε-crossover, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ford που έδωσε το όνομα Puma (πρώην κουπέ σουπερμίνι) στο νέο της B-SUV. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η εταιρεία να κατοχύρωσε το όνομα απλά ως μια διαδικασία ρουτίνας που γίνεται συχνά για παλαιότερα μοντέλα.

node/39599

Οι τιμές του ηλεκτρικού Honda e στην Ελλάδα

Το αμιγώς ηλεκτρικό σουπερμίνι της Honda έρχεται στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του ηλεκτρικού Honda e στην Ελλάδα

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε τις τιμές του νέου ηλεκτρικού σουπερμίνι Honda e, καθώς και την έναρξη της εμπορικής πορείας του στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο του 2020.

Η άφιξη του Honda e στη χώρα μας συμπίπτει με την εφαρμογή του νέου περιβαλλοντικού νόμου ο οποίος παρέχει επιδότηση για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Αυτό σημαίνει πως η αρχική τιμή της βασικής έκδοσης του ιαπωνικού μοντέλου πέφτει από τα €35.990 στα €30.186 χάρη σε επιδότηση ύψους 20%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Το ηλεκτρικό Honda e στην έκδοση παραγωγής

To ηλεκτρικό σουπερμίνι βασίζεται σε νέα ηλεκτρική πλατφόρμα με τον ηλεκτροκινητήρα να κινεί τους πίσω τροχούς, ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό, υδρόψυκτη μπαταρία στο κέντρο και χαμηλό κέντρο βάρους με κατανομή 50:50. Σχεδιαστικά διατηρεί την ρετρό εμφάνιση του e Prototype η οποία είναι εμπνευσμένη από το N600 της δεκαετίας ’60 με στρογγυλά φώτα LED, συμπαγείς διαστάσεις και απλές γραμμές. Στο εσωτερικό το στυλ είναι μινιμαλ, με 5 οθόνες να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, πλευρικούς καθρέφτες να αντικαθίστανται από κάμερες οπισθοπορείας, τεχνητή νοημοσύνη με αναγνώριση φωνητικών εντολών και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (συμπεριλαμβανομένων των Collision Mitigation Throttle Control, Low Speed Brake Function, Lead Car Departure Notification System κ.α.)

Το Honda e θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική έκδοση Honda e εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 kW (136 PS) και 315 Nm και έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Η Advance έρχεται με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113 kW (154 PS) και 315 Nm, διατίθεται με τροχούς 16" (ελαστικά Yokohama BlueEarth A) ή 17" (ελαστικά Michelin Pilot Sport 4) και διαθέτει επιπλέον της βασικής τον ψηφιακό καθρέφτη Centre Camera Mirror System, πιο ποιοτικό ηχοσύστημα, θερμαινόμενο παρμπρίζ και τιμόνι, καθώς και την υποβοήθηση στάθμευσης Honda Parking Pilot.

Και οι δύο εκδόσεις έχουν την ίδια μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh που χαρίζει αυτονομία 222 km (210 km με τροχούς 17") σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Η φόρτιση γίνεται μέσω ταχυφορτιστή CCS2 DC ή μιας πρίζας Τύπου 2 AC. Η δεύτερη φορτίζει πλήρως το αυτοκίνητο σε 4,1 ώρες, με παροχή 7,4 kW.

Αναλυτικά, οι τιμές του νέου Honda e στον παρακάτω πίνακα, ενώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο μπορείτε να ανατρέξετε στο επίσημο δελτίο τύπου παρακάτω:

Έκδοση Τιμή Mε επιδότηση
Honda e €35.990 €30.186
Honda e Advance 16" €38.990 €34.274
Honda e Advance 17" €38.990 €34.274


[Πηγή: Honda]