node/39057

Μεταχειρισμένο: Renault Clio IV, 2012 έως 2019

Η τέταρτη γενιά του σουπερμίνι της Renault αποτελεί μια καλή πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένου.

Τα σουπερμίνι είναι από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες στη χώρα μας. Πρόκειται για μοντέλα που προσπαθούν μέσα σε τέσσερα μέτρα μήκους να βολέψουν τέσσερις ενηλίκους με τις αποσκευές τους, να προσφέρουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, να είναι πλήρως «συνδεδεμένα», ασφαλή στο δρόμο, ενδιαφέροντα από κάθε άποψη και βέβαια προσιτά.

Το Clio με τη σειρά του είναι ένα πολύ δημοφιλές σουπερμίνι και ταυτόχρονα το best-seller της Renault, με αντικειμενικά πολύ πετυχημένη σχεδίαση και πλήρη γκάμα εξοπλισμού και κινητήρων.

Η τέταρτη γενιά του βασίζεται στην πλατφόρμα V της Συμμαχίας Renault-Nissan και το αμάξωμά της έχει ήπιες καμπύλες, έντονους ώμους και κρυφές πίσω χειρολαβές που το κάνουν να μοιάζει με τρίθυρο. Ωστόσο τέτοια επιλογή δεν υπάρχει στην συγκεκριμένη γενιά Clio, παρά μόνο 5θυρη ή στέισον Sport Tourer.

Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η εικόνα στην καμπίνα. Το ταμπλό αποτελείται από καλής ποιότητας πλαστικά, με το πάνω μέρος του να διαθέτει μια λεπτή γέμιση που δίνει ευχάριστη υφή. Το ίδιο υλικό ντύνει και το πάνω μέρος του πάνελ των θυρών, ενώ τα υπόλοιπα πλαστικά είναι σκληρά μα ικανοποιητικής ποιότητας, οπότε το πρόσημο είναι ξεκάθαρα θετικό.

Η θέση οδήγησης είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, με πολλές ρυθμίσεις και αναπαυτικό κάθισμα με καλή πλευρική στήριξη. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες το Clio προσφέρει ικανοποιητική ορατότητα, κάτι πολύ σημαντικό για την πόλη. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και ο υπολογιστής ταξιδιού παρέχει επαρκή πληροφόρηση. Αν και στο πίσω κάθισμα ο χώρος δεν είναι κορυφαίος για την κατηγορία, δύο ενήλικοι θα χωρέσουν. Ακόμα, ο χώρος αποσκευών που χωράει 300 lt είναι καλός για σουπερμίνι. Επαρκείς είναι και οι θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα, μόνο που οι ποτηροθήκες που βρίσκονται στην κονσόλα δαπέδου είναι στριμωγμένες από το χειρόφρενο.

Renault Clio IV MTX 1

Οδηγώντας το Clio αμέσως αντιλαμβάνεσαι τον πολύ καλό έλεγχο του αμαξώματος που προσφέρει η ανάρτηση ακόμα και σε σβέλτο ρυθμό, χωρίς να το επιτυγχάνει εις βάρος της άνεσης.

Από την αρχή της καριέρας του, το Clio διέθετε γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα. Αρχικά η βενζινοκίνητη περιλάμβανε του κινητήρες τούρμπο 0,9 (90 PS) και 1,2 λίτρων (120 PS), καθώς και τον ατμοσφαιρικό 1.2 (75 PS). Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα υπήρχε ο γνωστός 1.5 dCi με απόδοση 75 ή 90 ίππους.

Η ανανέωση του 2016 έφερε μικρές αισθητικές αλλαγές και εμπλουτισμό στον εξοπλισμό και στην γκάμα κινητήρων. Στους κινητήρες προστέθηκε η ισχυρότερη έκδοση του 1.5 dCi με τους 110 ίππους, ενώ το 2018 αντικαταστάθηκε ο ατμοσφαιρικός 1.2 με την πιο αδύναμη εκδοχή του 0.9 TCe. Έτσι, η ισχύς του βασικού Clio παρέμεινε στους 75 ίππους, με περισσότερη ροπή όμως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Όλες οι εκδόσεις κινητήρα έχουν λογικό κόστος χρήσης, αν και προφανώς οι πετρελαιοκίνητες έχουν σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση. Από την άλλη, οι βενζινοκίνητες έχουν μικρότερο κυβισμό, οπότε και λίγο μικρότερη «αντικειμενική δαπάνη διαβίωσης».

Στη συντήρηση δεν υπάρχει διαφορά στην περιοδικότητα μεταξύ των εκδόσεων που καίνε βενζίνη ή πετρέλαιο, κάτι που σημαίνει προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο μία φορά το χρόνο ή κάθε 30.000 km.

Renault Clio IV MTX2

Πώς είναι σήμερα;
Το Clio που δοκιμάζουμε είναι πετρελαιοκίνητο με τον 4κύλινδρο 1.5 dCi στην έκδοση με τους 75 ίππους. Η πρώτη άδεια είναι του 2015 και έχει περίπου 38.000 km. Είναι λίγα για την ηλικία και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, οπότε το μόνο σημείο που έχει ταλαιπωρηθεί από τη χρήση είναι η πλαστική επένδυση του ραφιού μπροστά από τον συνοδηγό. Στα υπόλοιπα σημεία της η καμπίνα δείχνει σαν καινούρια, τόσο όσον αφορά τις ταπετσαρίες των καθισμάτων όσο και τα υπόλοιπα πλαστικά της.

Ο 1.5 dCi των 75 ίππων δεν διαθέτει το σύστημα ECO των ισχυρότερων εκδόσεων, αλλά συνδυάζεται με stop/start που έχει ομαλή και άμεση λειτουργία. Ο κινητήρας διατηρεί στο έπακρο την πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί όπως και πρώτα, ελέγχοντας σωστά την κλίση του αμαξώματος και αντιμετωπίζοντας τις κακοτεχνίες με στιβαρότητα.

Αντίστοιχα καλό πρόσωπο παρουσιάζει τόσο ο λεβιές ταχυτήτων όσο και ο συμπλέκτης. Το πεντάλ των φρένων έχει σωστή αίσθηση και διαδρομή, και τα φρένα επίσης δείχνουν όπως και σε ένα ολοκαίνουργιο Clio. Η ύπαρξη ταμπούρων στους πίσω τροχούς δεν θα πρέπει να προβληματίζει ουσιαστικά, καθότι δεν επηρεάζει καθόλου την απόδοση του συστήματος.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Όπως προαναφέρθηκε το Renault Clio είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σουπερμίνι, κάτι που σημαίνει ότι στην αγορά μεταχειρισμένου υπάρχουν πολλές επιλογές από πλευράς έκδοσης εξοπλισμού και κινητήρα.

Με μια μικρή έρευνα αγοράς θα διαπιστώσετε ότι τα πιο φτηνά ξεκινούν από τις €6.500, ενώ η τιμή για ένα μοντέλο τετραετίας με τον 1.2 TCe ή τον 1.5 dCi με συμπληρωμένο βιβλίο service και λογική χρήση κυμαίνεται γύρω από τις 9.000 ευρώ.

Renault Clio IV MTX 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα Renault Clio παρουσιάζουν σχετικά καλή εικόνα στις έρευνες αξιοπιστίας και τα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν είναι οι ηλεκτρικές ευκολίες, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων της LG. Καλός θα ήταν επίσης ένας έλεγχος και στις στεγανωτικές τσιμούχες των θυρών, αφού υπάρχουν αναφορές για αεροδυναμικούς θορύβους σε μερικά αυτοκίνητα.

Η τέταρτη γενιά Clio έχει δεχτεί ορισμένες ανακλήσεις για το σύστημα των φρένων και την πλάτη του πίσω καθίσματος, οπότε βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει έχει επισκεφθεί την αντιπροσωπεία για τις κατάλληλες ενέργειες.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό του συγκεκριμένου Clio βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και ευαίσθητα σημεία, όπως το πλαστικό τιμόνι ή η φούσκα του λεβιέ, είναι κυριολεκτικά σαν καινούρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καθάρισμα στις ταπετσαρίες των εμπρός καθισμάτων και ίσως αντικατάσταση της πλαστικής επένδυσης του ραφιού εμπρός από το συνοδηγό. Κανένα άλλο σημείο στην καμπίνα δεν μαρτυρά την ηλικία ή τη χρήση του μοντέλου.

Η βαφή του αμαξώματος είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και τα πλαστικά καλύμματα των φώτων που δεν έχουν θαμπώσει ούτε αλλάξει απόχρωση. Επιπλέον, τα μαύρα πλαστικά στα χαμηλά σημεία των θυρών και στους προφυλακτήρες, παρουσιάζουν αξιοσημείωτη αντοχή στον ήλιο.

Renault Clio IV MTX 4

Ανάρτηση-Τροχοί
Ανάλογα με την έκδοση, το Renault Clio εφοδιάζεται με τροχούς από 15 έως 17 ιντσών. Όπως είναι λογικό, όσο πιο μεγάλη είναι η ζάντα, τόσο πιο πολλή προσοχή πρέπει να δώσετε στην κατάσταση των ελαστικών, της ευθυγράμμισης και των ζαντών.

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε δεν παρουσίαζε κανέναν περίεργο θόρυβο ή κάτι που να φαινόταν μη φυσιολογικό, ελέγχοντας πάντα σωστά το αυτοκίνητο.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το τιμόνι του συγκεκριμένου Clio δεν διαφέρει σε αίσθηση και βάρος από ενός καινούριου, διατηρώντας την ακρίβειά του. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση και η μετάδοση λειτουργούσε σχεδόν αθόρυβα. Μόνο σε ρολάρισμα με υψηλή ταχύτητα εντοπίσαμε ένα μικρό βουητό.

Κινητήρας
Ο χώρος κινητήρα του μεταχειρισμένου μας Clio είναι ιδιαίτερα προσεγμένος και το αμορτισέρ του καπό, στοιχείο μοναδικό στην κατηγορία, λειτουργεί σαν καινούριο. Ο 1.5 dCi των 75 ίππων με τα 38.000 km τίθεται άμεσα σε λειτουργία και δείχνει πρόθυμος και ορεξάτος.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39397

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Δείτε πόσο κοστίζει το Renault Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi 115 PS

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 115 PS στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Sport Edition με τιμή €21.760.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 115 PS και 260 Nm και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 11,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 189 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 112 g/km και η μέση κατανάλωση είναι 4,3 lt/100 km. (μετρήσεις NEDC).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 PS

Το μοτέρ συνδυάζεται με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Sport Edition, το οποίο διαθέτει, μεταξύ άλλων: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7'', Pack NAV: Renault R-Link 2 - Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7'', σύστημα πλοήγησης & ευρωπαϊκή χαρτογράφηση (συμβατό με τα συστήματα Android Auto και Apple Car Play), αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης με cornering function, ζάντες αλουμινίου 17'' κ.α. 

Renault Kadjar

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Kadjar ενισχύονται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 cm), τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) αλλά και το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip2 που είναι στάνταρ στην έκδοση Sport Edition. Το Extended Grip2 ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα (Road, Uneven Ground & Expert) για κίνηση ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες, ενώ συνδυάζεται με ελαστικά all season και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου Evado

Μάθετε περισσότερα για το  Renault Kadjar 1.5 Blue dCi 115hp Sport Edition στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Renault.

[Πηγή: Renault]

node/39379

Renault Clio: Διαθέσιμο με κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 85hp

Δείτε πόσο κοστίζει το Renault Clio 1.5 Blue dCi στη νέα έκδοση Expression Plus.

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Renault Clio: Διαθέσιμο με κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 85hp

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τη διάθεση του νέου Clio με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 85 ίππων, στην νέα και πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Expression Plus με τιμή 17.120€.

Η 5η γενιά του γαλλικού σουπερμίνι βρίσκεται στην 1η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων το 2020, ανεξαρτήτως κατηγορίας, και έχει αποσπάσει διάκριση 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Clio 1.3 TCe 130 PS EDC

Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi αποδίδει 85 ίππους και 220 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., και κάνει χρήση της τεχνολογίας AdBlue, για συμβατότητα με τις νέες αυστηρές νόρμες ρύπων. Το μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με τη Renault, η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 3,6 lt/100 χλμ.ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 95 g/km CO2.

Renault Clio

Το μοντέλο διατίθεται στη νέα, πλούσια έκδοση εξοπλισμού Expressiono Plus που συνδυάζεται αποκλειστικά με τον diesel κινητήρα και περιλαμβάνει τον παρακάτω επιπρόσθετο εξοπλισμό αξίας κοντά στα 1.400€:

  • Pack Navi 7” : Σύστημα πολυμέσων EASY LINK με οθόνη αφής 7” & σύστημα πλοήγησης, ελληνική χαρτογράφηση & Over Speed Prevention,
  • Pack Street : Κάμερα οπισθοπορείας και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος,
  • Ζάντες αλουμινίου 16'' PHILY,
  • Προβολείς ομίχλης,
  • Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, συνεχούς λειτουργίας,
  • Ελαστικά παντός καιρού

Η τιμή του Renault Clio 1.5 Blue dCi 85hp διαμορφώνεται στα 17.120€ με επιπλέον παροχές:

  • δωρεάν το μεταλλικό χρώμα,
  • δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση 5 χρόνων
  • δωρεάν 3 χρόνια οδικής βοήθειας και
  • δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες

Μάθετε περισσότερα για την έκδοση Expression Plus του νέου Renault Clio στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Renault όπου μπορείτε να κλείσετε ένα Test Drive.

[Πηγή: Renault]